21:37 Укр. мова 2 клас. Урок 42. Звуко-буквений аналіз слів із подовженими приголосними звуками | |
Укр. мова 2 клас. Урок 42. Звуко-буквений аналіз слів із подовженими приголосними звукамиМета: закріпити знання учнів про подовжені м'які приголосні звуки та написання слів із ними; збагачувати словниковий запас учнів; виховувати турботливе ставлення до тварин. Хід уроку Укр. мова 2 клас. Звуко-буквений аналіз слів I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ 1. Перевірка домашнього завдання Учні читають складені поради «Бережи книжки». 2. Складання речень — Побудуйте речення з кожної групи слів. Підкресліть буквосполучення ьо. 1) Льону, кольору, квітки, синього. 2) Соловйова, у, успішно, польоти, льотчика, проходять. 3. Робота над загадкою — Прочитайте загадку. Відгадку запишіть. — Складіть звукову модель слова-відгадки. • На вазі не зважиш, на базарі не купиш. III. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ IV. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ 1. Робота за підручником (с.61-62) Вправо 167 Учні читають і списують слова, виконують усний звуко-буквений аналіз цих слів за зразком, поданим у таблиці. Вправа 168 Учитель читає текст. Учні дають відповіді на запитання. — Чим укриті схили Чернечої гори? — Які дерева ростуть на Чернечій горі? — Які кущі ростуть на Чернечій горі? — Послухайте ще раз цей текст. — Випишіть слова з подовженими м'якими приголосними звуками. — Складіть звукові моделі цих слів. Хвилинка спілкування — Що тобі відомо про Чернечу гору? — На ній — могила Тараса Шевченка. — А ти знаєш, де вона знаходиться? — У місті Каневі, над Дніпром. — Як цю гору називають у народі? — Продовжіть розмову. 2. Фізкультхвилинка V. УЗАГАЛЬНЕННЯ Й СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ — Запишіть слова, поділяючи їх для переносу. Взуття, життя, обличчя, узлісся. — З'єднайте слово і його ознаку. Ящірка щасливий щітка прудка друг нова день щирий — Яка буква, що позначає два звуки, зустрічається у кожному словосполученні? — Які ще букви можуть позначати два звуки? Наведіть приклади. — Поставте наголос у словах-ознаках. VI. Підбиття підсумків. Укр. мова 2 клас. Звуко-буквений аналіз слів — Чого навчилися на уроці? — Які слова з подовженими приголосними запам'ятали? VII. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ С. 63, вправа 170. | |