укр мова 10 клас авраменко математика 10 клас бевз 2018
Головна » 2013 » Грудень » 6 » Укр. мова 2 клас. Урок 61. Поділ тексту на речення. Зв'язок слів у реченні. Перевірна робота. Контрольне списування тексту «Ліс»
14:31
Укр. мова 2 клас. Урок 61. Поділ тексту на речення. Зв'язок слів у реченні. Перевірна робота. Контрольне списування тексту «Ліс»

Укр. мова 2 клас. Урок 61. Поділ тексту на речення. Зв'язок слів у реченні. Перевірна робота. Контрольне списування тексту «Ліс»

Мета: закріпити знання учнів про речення як складову частину зв'язного мовлення, вміння ділити текст на речення, відокремлювати речення одне від одного, встановлювати зв'язок слів у реченні; формувати орфографічну увагу; виховувати культуру оформлення письмових робіт.
 
Хід уроку Укр. мова 2 клас. Поділ тексту на речення
I.      ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ
II.    АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ
1.     Перевірка домашнього завдання (с 89, вправа 226)
—  Прочитайте речення, які ви записали вдома.
—  Зачитайте речення, яке відповідає схемі в підручнику. (Спить ліс. Спо рож пі до поле.)
2.     Гра «Мікрофон»
—  Що такс текст?
—  З чого складаються речення?
— Як позначається на письмі початок і кінець речення?
—  Як пишуться слова в реченні?
—  Що виражає речення?
3.     Каліграфічна хвилинка
Урок продовжим без зупинки З каліграфічної хвилинки.
—  Запишіть каліграфічно: Кков рою ко ковдрою
—  Усно складіть речення з цим словом.
III.   ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ Й МЕТИ УРОКУ
—  Сьогодні на уроці ми будемо вчитися ділити текст на речення, встановлювати зв'язок слів у реченні.
IV.   МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
1.    Поділ тексту на речення (с 89, вправа227)
—  Прочитайте мовчки.
—  Установіть межі речення.
—  Прочитайте вголос, позначаючи кінець кожного речення зниженням голосу і паузою.
Учитель показує малюнок ковдри і малюнок засніженого поля.
—  Поясніть, чому сніг порівнюють з білою ковдрою.
—  Спишіть текст.
—  Перше слово в кожному реченні пишіть з великої букви. У кінці речення ставте крапку.
2.     Робота з дидактичним матеріалом. Зв'язок слів у реченні
Весело стрибає білка з гілка на гілка. Весело стрибає білка з гілки на гілку.
—  Яку групу слів не можна назвати реченням? Чому?
3.    Ознайомлення з правилом (с 89)
4.     Виконання тренувальної вправи 228 (с 89)
—  Прочитайте записи. Яку групу слів не можна назвати реченням? Чому?
—  Перебудуйте їх так, щоб вийшло речення. Прочитайте речення.
5.    Фізкультхвилинка
V.    УЗАГАЛЬНЕННЯ Й СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ
1.     Робота з деформованим текстом [с 90, вправа229)
—  Прочитайте. Як ви гадаєте, про яку пору року йдеться? Які зміни відбулися в природі?
—  Зверніть увагу на слова в дужках.
—  Скажіть, чи пов'язані вони з іншими словами в реченні?
—  Змініть слова в дужках так, щоб утворилися речення. Запишіть текст. Перевірка виконаної вправи.
2.     Перевірна робота. Контрольне списування
ЛІС Чудовий ліс узимку. Виблискують пухнасті шапки на столітніх соснах. Ось і сонечко зазирнуло до лісу. Заіскрились шишки на гілках ялинок. Вітерець весело грає з березами та осиками. Білою пухнастою ковдрою вкрилися галявини. Ліс виспівує свою зимову пісню.
Пальчикова гімнастика
3.     Робота з дидактичним матеріалом. Робота в групах
Кожна група отримує картку із завданням прочитати слова. Із слів кожного рядка утворити прислів'я. Пояснити його зміст.
До, язик, Києва, доведе.
Під, камінь, лежачий, і, не тече, вода.
Бджола, а, мала, та, й, працює.
З, великий, іскри, буває, малої, вогонь.
Звітування груп.
VI. Підбиття підсумків. Укр. мова 2 клас. Поділ тексту на речення
—  Що нового дізналися на уроці? (Слова в реченні зв'язані між собою.)
—  Що навчилися робити? (Училися ділити текст на речення, встановлю вати межі речення.)
Вправа «Незавершене речення»
—  На сьогоднішньому уроці я удосконалив свої знання про...
—  На сьогоднішньому уроці найважливішим відкриттям було...
—  На сьогоднішньому уроці я навчився...
—  На сьогоднішньому уроці мені запам'яталися такі види роботи...
—  Мені було цікаво, коли...
VII.  ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
С. 90, вправа 230, повторити правила (с. 88-89).