Загрузка...
          укр мова 10 клас авраменко математика 10 клас бевз 2018
Головна » 2013 » Жовтень » 16 » Укр. мова 2 клас. Урок № 62. Зв'язок прикметників з іменниками. Практичне змінювання прикметників за зразком один — багато
14:44
Укр. мова 2 клас. Урок № 62. Зв'язок прикметників з іменниками. Практичне змінювання прикметників за зразком один — багато

Укр. мова 2 клас. Урок № 62  Зв'язок прикметників з іменниками. Практичне змінювання прикметників за зразком один — багато  


Мета: закріплювати знання про слова — назви ознак; формувати вміння змінювати прикметники разом з іменниками за зразком один — багато; впізнавати прикметники в тексті; розвивати зв'язне мовлення; виховувати любов до природи.

Хід уроку
I.      ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ
II.     АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ
1.     Перевірка домашнього завдання
— Що латинською мовою означає слово акваї
—  Назви  яких   предметів  включають  це  слово?  (Акваріум,  акварель, акваланг)
—  Чому?
— Прочитайте складені речення з цими словами.
2.     Каліграфічна хвилинка
— Напишіть каліграфічно. Шш аш вшу ст ші шістнадцять Шістнадцять гусей паслися біля ставу.
3.     Робота за підручником (с. 91, вправа 7)
— Прочитайте текст.
—   Випишіть із тексту іменники та зв'язані з ними прикметники за зразком.
III.   МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
На дошці — предметні малюнки, які розміщені у два стовпчики: 1-й стовпчик — із зображенням одного предмета, 2-й стовпчик — із зображенням декількох предметів.
— Які предмети зображено на малюнках?
Зелений огірок — зелені огірки; червоний помідор — червоні помідори; жовте курча — жовті курчата; синя слива — сині сливи.
—  На які питання відповідають слова — назви ознак у першому стовпчику? у другому стовпчику?
IV.   ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ
1.     Робота за підручником (с. 92, вправа 2)
— Прочитайте текст. Яка пора року описується в ньому?
— Як живеться тваринам узимку?
— Які гостинці поклав лісник звірам і птахам?
—  Випишіть із першого абзацу іменники з прикметниками за зразком один — багато.
2.     Колективна робота
— Змініть і запишіть сполучення слів за зразком.
Один
Червоний олівець широке поле висока тополя маленький ґудзик великий гриб густий ліс білий сніг
Багато червоні олівці широкі поля високі тополі маленькі ґудзики великі гриби густі ліси білі сніги
3.     Робота в групах
— З одним зі словосполучень складіть речення. Учні обирають краще речення і записують його.
4.     Фізкультхвилинка
5.     Продовження роботи за підручником (с. 42, вправа 3)
— Прочитайте текст.
— Спишіть текст, добираючи слова з довідки. Підкресліть прикметники.
6.     Вибірковий диктант
— Випишіть слова — назви ознак разом зі словами — назвами предметів: Варіант 1 — один;
Варіант 2 — багато.
Ми любимо весну. Зелену,чудесну. Грімницю у тучі, І дощик співучий, І луки широкі.
І ріки глибокі, І поле веселе, І рідні оселі, І цвіт у маю — Всю землю свою!
М. Стельмах
— Прочитайте виписані словосполучення, ставлячи питання від слів назв предметів до слів — назв ознак.
Варіант 1
Весну (яку?) зелену, чудесну дощик (який?) співучий поле (яке?) веселе
Варіант 2 луки (які?) широкі ріки (які?) глибокі оселі (які?) рідні
7.    Гра «Хто більше?»
Клас об'єднується у дві команди. Виходять двоє учнів (під лічбу: один крок — один прикметник). Перемагає той, хто зробить більше кроків.
V.    ПІДСУМОК УРОКУ
Гра «Закінчи речення»
•   На уроці я вчився...
•   Найбільше мені сподобалося...
•   На наступному уроці хочу навчитися...
VI.   ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
С. 92. Завдання після вправи 3.