14:48 Укр. мова 2 клас. Урок № 64. Урок розвитку зв'язного мовлення. Складання казки за поданим початком, планом, малюнками, опорними словами | ||
Укр. мова 2 клас. Урок № 64 Урок розвитку зв'язного мовлення. Складання казки за поданим початком, планом, малюнками, опорними словами (Ю. Ярмиш «Якреп'яшок світ побачив»). Перевірна роботаМета: навчати учнів складати казку за поданим початком, планом, малюнками, опорними словами; формувати вміння чітко висловлювати власні думки, власну точку зору; розвивати зв'язне мовлення учнів; перевірити набуті знання; повторити правопис слів з великої букви; виховувати культуру спілкування. Хід уроку I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ 1. Перевірка домашнього завдання Гро «Обери краще речення» Учні заслуховують складені вдома речення, обирають найкраще. 2. Каліграфічна хвилинка — Оберіть у кожному слові четверту літеру. Яке слово утворилося? Буряк, трос, газета, млин. (Ясен) — Напишіть каліграфічно. Яя яс ял яв вя ля ясен — Складіть і каліграфічно запишіть речення. Клен, ясен, тополя — це... — Уставте пропущені букви. Поставте наголос. Яс.н, яс.н, яс.ня — Ми радіємо щодня; Хай зростає, листя має, Нашу землю прикрашає. III. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ — Відгадайте загадку. • Він беззубий, а кусає. Він безрукий, а хапає. Ще й причепиться міцненько До штанців і до сукенки. (Реп'яшок) — Чи доводилося вам бачити реп'яшка? — Що ви про нього знаєте? — Сьогодні ми складатимемо казку «Як реп'яшок світ побачив». IV. РОБОТА НАД ТЕМОЮ УРОКУ 1. Підготовка до складання казки — Прочитайте початок казки «Як реп'яшок світ побачив» (с. 94). — Де виріс реп' яшок? — До кого він причепився? — Про що думав реп'яшок? — Куди він потрапив? — Розгляньте малюнки. Продовжіть усну розповідь про пригоди реп'яшка. — Запишіть п'ять речень про пригоди реп'яшка за планом. 1) Де виріс реп'яшок? 2) До чого він причепився? 3) Куди попав реп'яшок? 4) Що робив реп'яшок удома в Миколи? 5) Хто викинув його у вікно? 2. Самостійне складання казки Учні складають розповідь за початком, серією малюнків та опорними словами. Реп'яшок виріс на пустирі. Одного разу він причепився до штанів Ми-колки. Разом з хлопчиком він потрапив на урок. Реп'яшкові було дуже цікаво. Після уроків разом з Миколкою реп'яшок пішов додому до хлопчика. Він усівся на стілець перед телевізором. Був захоплений цікавою передачею і вчепився до рукава тата Івана Антоновича. Мама Олена Федорівна відчепила реп'яшка і викинула у вікно. 3. Читання й обговорення учнівських робіт 4. Робота в групах — Пофантазуйте, що трапилося з реп'яшком далі. 5. Фізкультхвилинка — Ви добре потрудилися. А тепер розучимо віршик про нашого сьогоднішнього героя! РЕП'ЯШОК Учепився реп'яшок За ведмежий кожушок, І кричить, щоб чули всі: — Я катаюсь на таксі! V. ПЕРЕВІРНА РОБОТА — Перевірте себе. Розв'яжіть тести (с. 96). 1. Самостійна робота 2. Робота в групах. Взаємоперевірка (І. А; 2. Б; 3. Б; 4. А; 5. А; 6. Б). VI. ПОВТОРЕННЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ. РОБОТА ЗА ПІДРУЧНИКОМ (с. 47) Вправа 1 — Прочитайте вірш. Назвіть слова — назви ознак. Запишіть підкреслене слово. Запам'ятайте його правопис. Вправа 2 — Яке свято наближається? — Прочитайте текст. Що нового ви дізналися з тексту? — А як ви святкуватимете Новий рік? Розкажіть. — Випишіть речення з підкресленими словами. Це назви країн. Назви країн пишемо з великої букви. VII. ПІДСУМОК УРОКУ — Що нового дізналися на сьогоднішньому уроці? — Які завдання вам сподобалися найбільше?
| ||