Загрузка...
          укр мова 10 клас авраменко математика 10 клас бевз 2018
Головна » 2013 » Жовтень » 16 » Українська мова 2 клас. Урок № 37. Подовжені м'які приголосні звуки
09:39
Українська мова 2 клас. Урок № 37. Подовжені м'які приголосні звуки

Українська мова 2 клас. Урок № 37. Подовжені м'які приголосні звуки


Мета: узагальнити вивчений матеріал про подовжені м'які приголосні звуки; збагачувати словниковий запас учнів; виховувати любов до природи.

Хід уроку
I.      ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ
II.    АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ
1.     Хвилинка каліграфії
Ття сся ння
Суцвіття узлісся лікування
2.     Вправи на повторення
— Запишіть слова в алфавітному порядку: горобина, льотчик, радість, автобус, веселка, світлячки, малина.
— Утворіть пари за зразком «предмет + дія», запишіть їх.
Білченя                плаває
зайченя                бавиться
лисеня                  стрибає
листя                   бігає
каченя                 зеленіє
— Підкресліть букву я. Скільки звуків вона позначає? Чому?
— Наведіть приклади слів, у яких буква я позначає два звуки.
III.   ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ
— Сьогодні на уроці ми підсумуємо все вивчене на попередніх уроках.
IV.   ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ 1.    Робота за підручником (с. 52-53)
Вправо 7
—  Розгляньте малюнок. Прочитайте слова. Складіть і запишіть речення.
— Як ви вважаєте, чи врятує водяник коника? Знайти відповідь вам допоможе малюнок, а також відповідь коника.
— Спишіть відповідь коника.
Вправа 2
— Прочитайте текст. Чому калину названо помічницею?
—  Випишіть із першого абзацу підкреслені слова. Вимовте звуки, назвіть букви. Зробіть звуко-буквені схеми цих слів.
— Спишіть другий абзац, уставляючи слова з довідки.
2.    Фізкультхвилинка
Косооке зайченятко — 
Довгі вушка, гарні лапки —
Повернулось вправо, вліво, 
Головою покрутило.
Пострибало, потягнулось. 
За морквинками нагнулось.
І почало їх збирать —
Один! Два! Три! Чотири! П'ять!
Першу, другу — мамі й тату. 
Дві морквинки — сестрі й брату.
На пеньочок тихо сіло. 
П'яту моркву смачно з'їло.
V.    УЗАГАЛЬНЕННЯ Й СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ
1.     Гра «"Зайве"слово» Вода,село, пень,гора, кора. Син, синок, синій, синівський.
Зерно, кити, стебло, весна, липа, листок.
— Складіть речення з цими словами.
2.    Гра «Незавершене речення»
Слова складаються зі... (звуків).
Звуки на письмі позначаються... (буквами).
Букви ми ..., ..., ..., (бачимо, читаємо, пишемо).
Букви бувають ... і... (рукописні і друковані; великі і малі).
Звуки бувають ... і ... (голосні і приголосні; дзвінкі і глухі; м'які і тверді).
VI.   ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ. РЕФЛЕКСІЯ
— Чого навчалися на уроці?
— Поставте одне одному запитання за вивченою темою.
VII. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
С. 53, вправа 3.
— Зробіть звуко-буквену схему двох уписаних слів на вибір.