09:39 Українська мова 2 клас. Урок № 37. Подовжені м'які приголосні звуки | |
Українська мова 2 клас. Урок № 37. Подовжені м'які приголосні звукиМета: узагальнити вивчений матеріал про подовжені м'які приголосні звуки; збагачувати словниковий запас учнів; виховувати любов до природи. Хід уроку I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ 1. Хвилинка каліграфії Ття сся ння Суцвіття узлісся лікування 2. Вправи на повторення — Запишіть слова в алфавітному порядку: горобина, льотчик, радість, автобус, веселка, світлячки, малина. — Утворіть пари за зразком «предмет + дія», запишіть їх. Білченя плаває зайченя бавиться лисеня стрибає листя бігає каченя зеленіє — Підкресліть букву я. Скільки звуків вона позначає? Чому? — Наведіть приклади слів, у яких буква я позначає два звуки. III. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ — Сьогодні на уроці ми підсумуємо все вивчене на попередніх уроках. IV. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ 1. Робота за підручником (с. 52-53) Вправо 7 — Розгляньте малюнок. Прочитайте слова. Складіть і запишіть речення. — Як ви вважаєте, чи врятує водяник коника? Знайти відповідь вам допоможе малюнок, а також відповідь коника. — Спишіть відповідь коника. Вправа 2 — Прочитайте текст. Чому калину названо помічницею? — Випишіть із першого абзацу підкреслені слова. Вимовте звуки, назвіть букви. Зробіть звуко-буквені схеми цих слів. — Спишіть другий абзац, уставляючи слова з довідки. 2. Фізкультхвилинка Косооке зайченятко — Довгі вушка, гарні лапки — Повернулось вправо, вліво, Головою покрутило. Пострибало, потягнулось. За морквинками нагнулось. І почало їх збирать — Один! Два! Три! Чотири! П'ять! Першу, другу — мамі й тату. Дві морквинки — сестрі й брату. На пеньочок тихо сіло. П'яту моркву смачно з'їло. V. УЗАГАЛЬНЕННЯ Й СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ 1. Гра «"Зайве"слово» Вода,село, пень,гора, кора. Син, синок, синій, синівський. Зерно, кити, стебло, весна, липа, листок. — Складіть речення з цими словами. 2. Гра «Незавершене речення» Слова складаються зі... (звуків). Звуки на письмі позначаються... (буквами). Букви ми ..., ..., ..., (бачимо, читаємо, пишемо). Букви бувають ... і... (рукописні і друковані; великі і малі). Звуки бувають ... і ... (голосні і приголосні; дзвінкі і глухі; м'які і тверді). VI. ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ. РЕФЛЕКСІЯ — Чого навчалися на уроці? — Поставте одне одному запитання за вивченою темою. VII. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ С. 53, вправа 3. — Зробіть звуко-буквену схему двох уписаних слів на вибір. | |