Загрузка...
          укр мова 10 клас авраменко математика 10 клас бевз 2018
Головна » 2013 » Жовтень » 31 » Урок №18. Розробка плану побудови зображення.
20:16
Урок №18. Розробка плану побудови зображення.
УРОК № 18 
РОЗРОБКА ПЛАНУ ПОБУДОВИ ЗОБРАЖЕННЯ.
Тип уроку:комбінований
Мета уроку:сформувати поняття про план побудови зображення; закріпити навички використання інструментів графічного редактора.
Задачі уроку:
1. Навчити використовувати інструменти векторної графіки для створення зображень у Paint, розробляти план побудови зображення, зберігати малюнок у вибрану папку.
2. Розвити навички співпраці, аналітичні і синтетичні здібності учнів.
3. Виховати почуття прекрасного.
Використанні методи і прийоми:
Бортовий журнал, «Так чи ні», картинна галерея, зіпсований телефон
Обладнання, засоби навчання:
інструкції з ТБ, робочий зошит, підручник, презентація, мультимедійний проектор, ПК з ОС Windows, Paint .
План уроку:
1. Організаційний момент (3хв.).
2. Перевірка домашнього завдання (1хв.).
3. Мотиваційний етап. Розминка (5 хв.).
4. Пояснювання нового матеріалу (15 хв.).
5. Робота з комп’ютером (15 хв.). 
6. Рефлексія (3 хв.).
7. Об’ява домашнього завдання (1 хв.).
8. Підведення підсумків уроку (2 хв.).
ХІД УРОКУ
1. Організаційний момент (3 хв.).
Доброго дня, діти! Сідайте! Чергові, хто відсутній? Подивіться у вікно. Скажіть яка погода? (Холодно, сиро) Щоб покращити нам настрій пограємо у гру. Без слів покажіть мені як ви …радієте, сумуєте, співаєте, смієтесь, готуєте уроки, ідете на урок інформатики. Дякую ! З таким настроєм можна починати урок. Тема уроку: Розробка плану побудови зображення, збереження зображень
2. Перевірка домашнього завдання (5 хв.).
Прийом «Так чи ні»
Щоб перевірити, чи виконали ви домашнє завдання пограємо у гру «Так чи ні» . Я загадую інструмент Paint , а ви спробуєте відгадати, що я загадала. Ставте  до мене непрямі питання, а я буду відповідати ТАК чи НІ.
3. Мотиваційний етап. Розминка (2 хв.).
Прийом -  Картинна галерея 
Пригадайте які ви знаєте види графіки? (растрова, векторна)
Розділіть малюнки на дві групи по видам графіки.

4. Пояснювання нового матеріалу (15 хв.).
Будь який малюнок художник створює у три етапи
1. Ескіз
2. Деталізація
3. Колір
Ескіз (графічний примітив) – попереднє наближене до геометричного  зображення, яке виконано олівцем.
Деталізація – опрацювання дрібних частин малюнка.
Колір – розфарбовування малюнка з урахуванням тіней, напівтонів та інше. Виконується  художніми інструментами фарбами, пензлями , крейдою т.і.
Розглянемо малюнок «Ялинка» намальований поетапно.
             Ескіз                                             деталізація                           колір
Пропоную визначити на якому етапі створення ці малюнки (презентація).
Повернемося до нашої ялинки. Чи можете ви сказати мені які інструменти я використовувала для створення малюнку. Знати це, коли тільки збираєшся малювати дуже важливо. Взагалі перед початком створення малюнку треба скласти план. Тобто продумати, що буде зображено, в якій частині аркуша будуть розташовані  деталі малюнку, які інструменти знадобляться тобі. Потім треба створити ескіз, поміркувати які інструменти знадобляться тобі для деталізації, деталізувати малюнок,  розфарбувати ,  
Обов’язково зробити фон малюнка та зберегти малюнок . (фіксуємо на дошці і в зошиті)   
План створення малюнку
1. Композиція
2. Графічний ескіз (інструменти)
3. Деталізація (інструменти)
4. Колір, фон.
5. Збереження.
Фізкультхвилинка (2 хв)
Прийом – зіпсований телефон
А тепер давайте використовуючи план опишемо малюнок Ялинка
План створення малюнку Ялинка
1. Композиція В центрі
2. Графічний ескіз (інструменти) Багатокутник, прямокутник, пряма
3. Деталізація (інструменти) Ластик, крива, коло
4. Колір, фон. палітра
5. Збереження Файл – Зберегти
Вміти  малювати на комп’ютері дуже цікаво, але як зробити так щоб ваш малюнок не зник після закінчення роботи з ним? Вірно його треба ЗБЕРЕГТИ.
!!! Зберегти файл – значить записати його у пам’ять комп’ютера.   
Це можна зробити по різному
1. Файл – Зберегти
2. Файл – Зберегти як
3. Ctrl+S
4. Клацнути по кнопці закрити   та погодитись на збереження змін у файлі.
Яким би способом ви не скористалися перед вами з’явиться вікно збереження малюнку. За умовчанням всі зображення зберігаються у папці Мої малюнки або зображення, але ви можете змінити папку призначення обравши її у лівій частині вікна. У полі Ім’янапишіть назву малюнку, яка вам подобається, натисніть кнопку Зберегти. Запишемо алгоритм збереження малюнку у зошиті.
Зараз у вас є можливість спробувати намалювати ялинку за цим планом.
5. Робота з комп’ютером (15 хв.). 
Повторення правил техніки безпеки:у класі слід поводитися тихо, не бавитися і не бігати.
Не працювати брудними або вологими руками та не вставляти в комп’ютерні пристрої ніякі предмети. Сидіти слід на відстані не менше 50 см від екрана монітора і спину тримати рівно.
Створення малюнку ялинка в середовищі програми Paint. Для учнів високого рівня запропонувати написати план малюнку №2 
Гімнастика для очей (1 хв)
Заплющ очі з усіх сил, а потім відкрий їх.
Погладжуй повіки подушечками пальців.
Роби кругові рухи очима: наліво - догори - направо - донизу, і навпаки.
Простягни вперед руку. Слідкуй за нігтем великого пальця, повільно наближуючи його до носа, а потім так само повільно віддаляючи його.
6. Рефлексія (3 хв.).
Прийом -   «Бортовий журнал»
А тепер пропоную гру «Бортовий журнал». Прошу описати вас  у трьох реченнях що саме відбувалося на уроці.
7. Об’ява домашнього завдання (1 хв.).
За допомогою інструментів Paint намалювати план своєї кімнати, або квартири, скласти картку-іструкцію для другокласників по збереженню малюнку.
8. Підведення підсумків уроку (2 хв.).