Загрузка...
          укр мова 10 клас авраменко математика 10 клас бевз 2018
Головна » 2013 » Жовтень » 31 » Урок №19. Практична робота 3. Створення графічних зображень за поданим планом.
20:17
Урок №19. Практична робота 3. Створення графічних зображень за поданим планом.
УРОК № 19
ПРАКТИЧНА РОБОТА 3. 
СТВОРЕННЯ ГРАФІЧНИХ ЗОБРАЖЕНЬ ЗА ПОДАНИМ ПЛАНОМ.
Тип уроку:
Формування вмінь та навичок.
Мета уроку:
Формувати вміння та навички створювати   зображення за поданим планом .
Задачі уроку:
1. Навчити створювати, відкривати, змінювати й зберігати зображення в середовищі графічного редактора за поданим планом.
2. Розвивати алгоритмічне мислення, просторову уяву;
3. Виховати в учнів інтерес до предмета, правила поведінки у комп'ютерному класі, культуру роботи з комп’ютером
Використанні методи і прийоми:
Індивідуальна робота на ПК
Обладнання, засоби навчання:
Картки з завданням,  ПК
План уроку:
1. Організаційний момент (2 хв.).
2. Перевірка домашнього завдання (3 хв.).
3. Мотиваційний етап. Розминка (2 хв.).
4. Актуалізація опорних знань (10 хв.).
5. Робота з комп’ютером (20 хв.). 
6. Рефлексія (3 хв.).
7. Об’ява домашнього завдання (2 хв.).
8. Підведення підсумків уроку (3 хв.).
ХІД УРОКУ
Організаційний момент (2 хв.).
Привітання учнів, перевірка наявності учнів, готовності їх до уроку. Взаємодія вчителя і школярів. 
Встаньте, діти, всі рівненько,
Посміхніться всі гарненько.
Посміхніться ви до мене,
Посміхніться і до себе,
Привітайтесь: «Добрий, день!»
Перевірка домашнього завдання (3 хв.)
Мотиваційний етап. (5 хв.)
Діти з якою програмою ми знайомились на попередніх уроках? Чи добре ви навчилися створювати зображення? Чого б ви ще хотіли навчитися? У зошиті оцініть свої знання з цієї теми на початок уроку. Сьогодпні до нас у клас підкинули сундук, а вньому я знайшла письмо від хлопчика Іванка. Він просить вас намалювати малюнок за планом і допомогти йому дізнатися, що  за малюнок зашифровано. Скільки він не намагався намалювати у нього не виходить. Допоможемо Іванку? Але спочатку пригадаємо, що ми з вами знаємо про створення зображень і про графічний редактор.
Актуалізація опорних знань. (10 хв.)
Учні по черзі задають питання один до одного за  вивченим матеріалом. Вчитель допомагає дітям задавати питання, контролює правильність відповідей. Обговорюються основні моменти роботи з графічними зображеннями.
ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА
Один – піднести руки вгору,
Два – нагнутися додолу.
Не згинайте, діти, ноги,
Не торкайтеся підлоги.
Три, чотири – прямо стати,
Будемо відпочивати.
Робота з комп’ютером (20 хв.)
Діти сідають за комп’ютер. Повторити правила поведінки у комп’ютерному класі, за комп’ютером. Через 10 хвилин виконати вправи для очей.
ПРАКТИЧНА РОБОТА.
1. Намалювати лінію синім кольором через увесь аркуш приблизно  посередині.
2. Верхню частину зафарбувати голубим кольором.
3. Нижню частину – синім кольором.
4. Коричневим кольором намалювати  трапецію, більшою основою вгору. Трапецію розташувати так, щоб лінія п.1. знаходилась посередині трапеції.  Трапецію намалювати довгою, але не високою. 
5. Намалювати три однакових невеликих кола жовтого кольору та розташувати їх всередині трапеції рівномірно.
6. На трапеції зверху, посередині, намалювати зелений квадрат.
7. На квадраті зверху, посередині, намалювати сірий прямокутник, витягнутої вгору форми.
8. У середині квадрата розмістити два однакових прямокутника фіолетового кольору.
9. Вгорі намалювати жовтий круг.
10. Намалювати  лінії від цього кола у різні сторони.
11. Намалювати хмарку.
12. Додати до малюнку ще дві схожі хмарки, але різні за розміром.
13. Доповніть малюнок за власним бажанням.
Рефлексія (2 хв.)
Відповісти на питання:
Мені було цікаво…
Мені було важко… 
Домашнє завдання (за підручником)
Підведення підсумків. 
Роздрукувати малюнки. Зробити виставку на дошці. Обрати найкращий малюнок. Розібрати, які помилки були допущені при створенні зображень. Учням оцінити власні малюнки, поставивши оцінки у зошит.