укр мова 10 клас авраменко математика 10 клас бевз 2018
Головна » 2013 » Жовтень » 31 » Урок №20. Редагування графічних зображень.
20:19
Урок №20. Редагування графічних зображень.
УРОК № 20
РЕДАГУВАННЯ ГРАФІЧНИХ ЗОБРАЖЕНЬ
Тип уроку: комбінований
Мета уроку: сформувати поняття копіювання, переміщення, виділення об’єктів, ознайомити з можливостями редагування графічних зображень.
Задачі уроку:
1. Навчити виділяти фрагмент малюнка, використовуючи різні режими, збереження фрагмента малюнку, редагувати фрагменти малюнку за допомогою їх копіювання та переміщення.
2. Розвити пізнавальний інтерес, творчу активність учнів,
3. Виховати акуратність, уважність, дисциплінованість, вміння спілкуватися з однокласниками
Використанні методи і прийоми:

Обладнання, засоби навчання:
інструкції з ТБ, робочий зошит, підручник, навчальне відео, мультимедійний проектор, ПК з ОС Windows, Paint. 
План уроку:
1. Організаційний момент (2хв.).
2. Перевірка домашнього завдання (1хв.).
3. Мотиваційний етап. Розминка (5 хв.).
4. Пояснювання нового матеріалу (15 хв.).
5. Робота з комп’ютером (15 хв.). 
6. Рефлексія (3 хв.).
7. Об’ява домашнього завдання (1 хв.).
8. Підведення підсумків уроку (3 хв.).
ХІД УРОКУ
1. Організаційний момент (2 хв.).
Здрастуйте, хлопчики і дівчатка! Рада вас бачити. Починаємо урок. 
Дзвоник всім нам дав наказ:
До роботи швидше в клас!
Біля парти станем чемно –
Плине час хай недаремно.
Будемо уважні і старанні всі.
Сядемо рівненько на місця свої.
Я пропоную оцінити свій настрій і для цього використовувати смайлики. Смайлик - це картинка, складена з літер і спеціальних знаків, що висловлює якесь почуття або настрій.
Діти малюють смайлики на окремих картках.
Оцінна картка (Картка №1)
2. Перевірка домашнього завдання (5хв.).
-А тепер пригадаємо основні інструменти Paint. Перед вами таблиця. По горизонталі в неї занесені значки інструментів, а по вертикалі записано з назви. Ваше завдання поставити плюс на перетині відповідності інструменту і його значка. Як показано у зразку (картка№2).
прийом – Тихе опитування
Діти виконують завдання. Після виконання запропонувати помінятися роботами для взаємоперевірки і виставлення оцінки за запропонованими критеріями. Роботи зібрати.
3. Мотиваційний етап. Розминка (2хв.) 
Раніше комп’ютери ще не були такі поширені, для обчислень користувались рахівницею. Подивіться на малюнок. Складіть план створення малюнку. А чи можна намалювати рахівницю використовуючи меншу кількість дій?
4. Пояснення нового матеріалу (15 хв.).
Для того щоб працювати з фрагментами малюнку спочатку слід цей фрагмент виділити, це можна зробити за допомогою інструментів виділення.
Робота з підручником (стор. 113): розглянути інструменти виділення фрагмента графічного зображення; розглянути вибір на додатковій панелі режиму виділення (прозорий та непрозорий фон).
Запустити графічний редактор на головному ПК. Обрати малюнок. Один учень біля дошки виконує переміщення фрагменту, обираючи різні режими.
 Тепер можна змінювати розмір малюнку. 
- Підвести курсор до кута виділеного фрагменту, натиснути ліву кнопку миші  і утримуючи її розтягнути або стягнути малюнок.
Операції редагування зображення:
1. Видалення фрагмента.
2. Переміщення фрагмента.
3. Копіювання фрагмента.
Завдання 1.
Складіть запропоновану фігуру. Вчитель показує виконання малюнку, використовуючи операцію переміщення фрагменту.
 
А якщо вам потрібен не один такий фрагмент, а декілька однакових? Це фрагмент можна скопіювати!
Після того як скопіювали фрагмент не забувайте його вставити у необхідне місце.
 Скопіювати виділений фрагмент можна так:
- ПРАВКА – КОПІЮВАТИ , ПРАВКА – ВСТАВИТИ
- Ctrl+C, Ctrl+V
Фізкультхвилинка.
5. Робота з комп’ютером (15 хв.). 
Повторимо правила техніки безпеки.
Інструктаж з техніки безпеки
Діти, пам’ятайте правила поведінки в комп’ютерному класі та правила техніки безпеки:
у класі слід поводитися тихо, не бавитися і не бігати.
Не працювати брудними або вологими руками та не вставляти в комп’ютерні пристрої ніякі предмети. Сидіти слід на відстані не менше 50 см від екрана монітора і спину тримати рівно.
Завдання для відпрацювання  набутих знань.
1. Запустіть Paint.
2. Відкрийте файл Меню Малюнок1.
3. Виконайте завдання.
4. Покажіть учителю.
Виконати завдання у підручнику 1, 2 стор. 118-119.
Гімнастика для очей (1 хв)
Заплющ очі з усіх сил, а потім відкрий їх.
Погладжуй повіки подушечками пальців.
Роби кругові рухи очима: наліво - догори - направо - донизу, і навпаки.
Простягни вперед руку. Слідкуй за нігтем великого пальця, повільно наближуючи його до носа, а потім так само повільно віддаляючи його.
6. Рефлексія (3 хв.).
Наш урок добіг кінця. І мені б дуже хотілося дізнатися вашу думку про виконану роботу. Намалюйте в картках смайлик свого настрою наприкінці уроку
Діти малюють смайлики на окремих картках.
7. Об’ява домашнього завдання (1 хв.).
Глава3. Орацювати § 3.4. (стор.113-115). Дати відповіді на питання 1 – 5. Виконати завдання 1, 2. Записати у зошит план створення малюнку. 
8. Підведення підсумків уроку (3 хв.).