Загрузка...
          укр мова 10 клас авраменко математика 10 клас бевз 2018
Головна » 2013 » Листопад » 3 » Урок №32. Практична робота 6. Створення презентації на основі шаблону за наведеним планом
00:52
Урок №32. Практична робота 6. Створення презентації на основі шаблону за наведеним планом
Урок №32
Тема уроку: Практична робота 6. Створення презентації на основі шаблону за наведеним планом
Тип уроку:
Формування вмінь та навичок. 
Мета уроку:
Формувати вміння та навички створювати   створення презентацій на основі шаблону за наведеним планом.
Задачі уроку:
1. Навчити створювати, редагувати презентації на основі шаблону за поданим планом.
2. Розвивати алгоритмічне мислення,  ІКТ-компетентності;
3. Виховувати в учнів інтерес до предмета, правила поведінки у комп'ютерному класі, культуру роботи з комп’ютером
Використанні методи і прийоми:
Індивідуальна робота на ПК
Обладнання, засоби навчання:
Картки з завданням,  ПК, презентація, мультимедійний проектор.
План уроку:
1. Організаційний момент (2 хв.).
2. Перевірка домашнього завдання (3 хв.).
3. Мотиваційний етап. Розминка (3 хв.).
4. Актуалізація опорних знань (10 хв.).
5. Робота з комп’ютером (20 хв.). 
6. Рефлексія (1 хв.).
7. Об’ява домашнього завдання (1 хв.).
8. Підведення підсумків уроку (5 хв.).
ХІД УРОКУ
Організаційний момент (2 хв.).
Привітання учнів, перевірка наявності учнів, готовності їх до уроку. Взаємодія вчителя і школярів. 
Встаньте, діти, всі рівненько,
Посміхніться всі гарненько.
Посміхніться ви до мене,
Посміхніться і до себе,
Привітайтесь: «Добрий, день!»
Перевірка домашнього завдання (3 хв.)
Мотиваційний етап. (3хв.)
Розв’язування кросворду.
 1. Основний елемент, з яким працюємо в програмі.
2. Наочне представлення інформації з використанням візуальних засобів… 
3. Назва програми в якій створюються презентації (англ.)
4. Тексти на слайдах можна …
5. Щоб змінити розміри об'єкта необхідно потягнути за край…
6. Слайд не слід обтяжувати великою кількістю…
7. Вид заливки, коли інтенсивність кольору змінюється від однієї частини поля до іншої.
8. Щоб перевірити, чи підійде саме цей колір фону до вашого слайду, можна попередньо переглянути слайд за допомогою кнопки…
Актуалізація опорних знань. (10 хв.)
Гра «Доповни речення». Вчитель починає називати поняття з теми, учні продовжують.
Гра «Знайди помилку». Вчитель демонструє презентацію з помилками (яскраві фони, різноманітні фони, багато тексту, текст блідий, маленькі літери та інші), учні указують на помилки. Обговорюють іх.
ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА
 
Вітер віє-повіває,
Орач сіє-посіває.
Рости, рости,  жито,
Силою налите.
Рости, рости, пшениця,
Сонечка сестриця.
Як посіємо зерно,
Знов за парти сядемо. 
Підняти руки вгору, нахиляти тулуб в різні боки.Ліву руку поставити на пояс, праву відвести в сторону, розвернути корпус вправо, поміняти положення рук і розвернути корпус вліво.
Присісти і піднятися на весь зріст.
Зігнути в ліктях руки й розігнути.
Потягнутися до гори з піднятими руками.
Нахилитися донизу і дістати руками підлогу.
Сісти на місця.
 
Робота з комп’ютером (20 хв.)
Діти сідають за комп’ютер. Повторити правила поведінки у комп’ютерному класі, за комп’ютером. Через 10 хвилин виконати вправи для очей.
ПРАКТИЧНА РОБОТА.
Завдання 1. Внести зміни до презентації.
1. На Робочому столі відкрити файл презентації Завдання 1.
2. Змінити шаблон презентації за уподобанням.
3. Змінити кольорову тему, обравши «Изящная».
4. Змінити шрифти теми на «Еркєр».
5. Змінити стилі фону за уподобанням.
6. Зберегти презентацію під своїм ім’ям.
Завдання 2. Створити презентацію за поданим планом.
1. Запустити програму Power Point/
2. Обрати один з проектів («Сім чудес України», «Замки України», «Гетьмани України»). Фото та інформація до цих проектів збережена на Робочу столі, папка «Завдання 2».
3. Розробіть структуру і оформлення презентації, в якій слід передбачити
- титульний слайд з назвою презентації та вказівкою на автора;
-   слайди з назвами, фотографіями, невеличким текстом;
- заключний слайд.
4. Наповніть слайди текстовими та графічними об’єктами.
5. Збережіть презентацію в своїй папці.
Рефлексія (1 хв.)
Відповісти на питання:
Мені було цікаво…
Мені було важко… 
Домашнє завдання (за підручником)
Підведення підсумків (5 хв.). 
Учням оцінити власні проекти, поставивши оцінки у зошит. Переглянути презентації найактивніших учнів, звернути увагу на недоліки, обговорити правильність використання обраного фону, розташування тексту. Спільно з учнями оцінити роботи.