20:56 32. Свято на вулицях міста. Перевірте себе | |
32. Свято на вулицях міста. Перевірте себеУ кожного народу є свої традиції і свої свята. У цьому виявляється душа й характер народу.У сиву давнину люди жили за сонцем, тобто в одному ритмі з природою. Кожен період землеробського року відзнаали святом. І сьогодні українці піснями зустрічають весну й проводжають зиму. На народні свята одягають традиційне святкове вбрання. Стиль і ритм життя із часом змінюються, а свято залишається. З'являються й нові свята. Та залишається головне — святковий настрій, піднесення, відчуття єдності зі своїм народом. Вузлик на пам'ять При створенні композиції пригадайте, як підкреслити в картині головне (розмір, розміщення, освітлення, колірне вирішення). Пам'ятайте про перспективу й пропорції. Творче (практичне) завдання (на вибір) Варіант 1. Створіть композицію на тему «Святкове місто» (робота в групі). Варіант 2. Створіть композицію на тему «Україна — моя Батьківщина». Запитання та завдання 1. Які ви знаєте твори українських художників, присвячені темі народного свята? 2. Назвіть, які ви знаєте народні свята. Які особливості їх святкування? У яких святкових заходах беруть участь діти? Перевірте севе 1. Яке з поданих зображень належить до декоративно-ужиткового мистецтва? 2. Яку з представлених композицій можна назвати динамічною? 3. У чому ви вбачаєте своєрідність української природи? Свою думку обґрунтуйте. 4. Які мистецькі твори українських художників-пейзажистів вам запам'яталися? Чим вони вам сподобалися? 5. Які з поданих зображень виконані за допомогою трафарету? 6. Яке зображення тварини можна назвати реалістичним? 7. Розгляньте картину сучасного українського художника Г. Маце-гори «На Чернігівщині». Які почуття викликає у вас ця картина — веселі чи сумні? 8. Упізнайте, з яких картин узято наведені фрагменти? 9. Які з поданих картин належать до портретного жанру образотворчого мистецтва? 10. На яких із поданих картин зображено перспективу? 11. Визначте, де на поданих картинах розташована лінія горизонту? 12. Розгадайте ребуси. | |