15:53 Читання 1 клас. Урок 53 | |
Читання 1 клас. Урок 53Мета: повторити і закріпити знання учнів про вивчені звуки і букви; вдосконалювати вміння читати тексти з вивченими буквами, виконувати повний звуковий та звуко-буквений аналіз слів; розвивати зв'язне мовлення учнів, пізнавальні інтереси; виховувати працелюбність. Хід уроку I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ II. МОВЛЕННЄВА РОЗМИНКА Робота над скоромовками В горішнику горішина Горішками обвішана. Оришка і Тимішко Струшують горішки. Г. Бойко Два ґазди і дві ґаздині Гаразд ґаздували, їм ґаздується й донині, Бо — гараздували. О. Орач III. ПОВТОРЕННЯ ТА ЗАКРІПЛЕННЯ ОТРИМАНИХ ЗНАНЬ 3. Робота над загадками. Звуковий аналіз слів-відгадок • Переплутав ноги, Переплутав вуса. Ліг біля дороги Для нашої спокуси. І тяжко обминути. Щоб не скубонути. (Горох) Н.Гілевич • Зуби в них — не їсти-пити, А щоб землю розпушити. (Граблі) • У воді росте й кохається. Кинь у воду — злякається. (Сіль) Фізкультхвилинка А тепер всі дружно встали: Будемо робити вправи. Руки — вгору, руки — вниз І легесенько прогнись. Покрутились, повертілись. На хвилинку зупинились. Пострибали, пострибали. Раз — присіли. Другий — встали. Всі за парти посідали. Вчитися знову почали. 4. Робота за Букварем (с. 87) V Гра «Додай словечко». • Він червоний у середці. Родич моркві, ріпі, редьці. Здавна хронові свояк. Називається... (буряк). • Нас шанують недаремно: Дух наш свіжий і приємний, На канапці і в салаті Ми і в будень, і на святі. Нас вживають залюбки. Маєм назву... (огірки). • Сидить на грядках в семи сорочках. На всіх нарікає, усім допікає, Сердита бабуля, А зветься... (цибуля). — Доберіть загальну назву до слів-відгадок. (Овочі) — Де ростуть овочі? — Сьогодні ми побуваємо на городі у бабусі і дідуся. Послухайте текст і скажіть, як їх звати. 2) Читання вчителем оповідання «Восени на городі». — Як звали бабусю і дідуся? Гра «Бджілки». Самостійне напівголосне читання оповідання учнями — Які господарі дідусь і бабуся? — Хто їм допомагав? — Що робили внуки? — Які дари виросли на городі восени? — Що зроблять господарі з багатим урожаєм огірків? — Хто зображений на малюнку? — Що тримає в руках Галинка? Хто їй допомагає? Чи допомагаєте ви своїм рідним? Розкажіть. IV. ПІДСУМОК УРОКУ — Що цікавого було на сьогоднішньому уроці? — Що розповісте вдома батькам? | |