17:00 Інформатика 2 кл. Урок 14. Як людина сприймає повідомлення | |
Інформатика 2 кл. Урок 14. Як людина сприймає повідомленняЦілі: навчальна: ознайомити учнів з тим, як людина сприймає інформацію; розвивальна: розвивати спостережливість, пам'ять, мовлення; виховна: виховувати старанність, наполегливість, любов до природи. Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь. Програмне забезпечення: комп'ютерна програма GCompris; презентація «Як людина сприймає інформацію». Вимоги до учнів: знати, за допомогою чого людина сприймає інформацію, вміти наводити приклади різних видів інформації. Хід уроку Інформатика 2 кл. Як людина сприймає повідомлення I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ ЕТАП II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ Серед рисунків знайдіть сірий, круглий, великий предмет. Назвіть його. Фронтальне опитування 1. Наведіть приклади корисної інформації. 2. Наведіть приклади некорисної інформації. 3. Яку інформацію називають доступною і недоступною? Наведіть приклади. 4. Які бувають повідомлення? III. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ Гра «Угадай предмет» Учню зав'язують очі й пропонують три шматочки овочів чи фруктів: наприклад, яблуко, лимон, морква. Потрібно будь-яким способом визначити, що це за продукти. Описати їх, заповнивши таблицю. По закінченні гри вчитель запитує в учнів, за допомогою яких органів чуття людина сприймає інформацію. (Органів смаку, дотику, слуху, зору, нюху.) Учитель. Якими органами ми чуємо голос пташок, вдихаємо запах їжі, відчуваємо її смак, відрізняємо холодне від гарячого, тверде від рідкого, слизьке від шорсткого? Поміркуйте, які органи чуття допомогли нам прочитати задачі? (Учні відповідають.) — Отже, за допомогою цих органів людина сприймає інформацію. — Тема сьогоднішнього уроку — «Як людина сприймає інформацію». Ви дізнаєтесь про те, яке значення в житті людини мають органи чуття, виконаєте багато цікавих завдань. IV. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ Розповідь учителя з елементами бесіди Орган чуття, за допомогою якого ми отримуємо інформацію про смак їжі, звичайно, язик. Язик — це орган смаку, яким людина сприймає інформацію про смак предмета — солодкий, кислий, солоний, гіркий. На дотик можна отримати інформацію про температуру предметів — гарячі вони чи холодні; про поверхню предметів — гладкі чи шершаві; про якість предметів — тверді чи м'які; про форму предметів — кругла чи прямокутна тощо. На дотик людина отримує інформацію про живі й неживі предмети навколишнього світу. Робота за підручником Учитель. Ми багато говорили про те, як людина сприймає інформацію, а зараз відкрийте підручники § 14 і самостійно знайдіть відповідь на запитання «Які органи чуття допомагають людині сприймати інформацію?». V. ЗАСВОЄННЯ НАБУТИХ ЗНАНЬ Робота з підручником § 14, запитання і завдання: № 3, для кмітливих: № 2. Додаткові завдання 1. Установіть відповідність. 2. Які органи чуття сприймають ці предмети? 3. Які органи чуття сприймають інформацію, коли ви... ■ дивитеся телевізор; ■ слухаєте музику; ■ їсте цукерку; ■ читаєте книгу; ■ тримаєте квітку? VI. ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА Буратіно потягнувся, Раз нагнувся, два нагнувся. Руки в сторони розвів — Мабуть, ключик загубив. А щоб ключик відшукати. Треба нам навшпиньки стати. VII. ФОРМУВАННЯ ВМІНЬ ТА НАВИЧОК Повторення правил роботи за комп'ютером 1. Віршик та правила поведінки за комп'ютером. 2. На якій відстані від екрана монітора треба сидіти? Робота за комп'ютером § 14, працюємо за комп'ютером. Релаксація VIII. Підсумок уроку. Інформатика 2 кл. Як людина сприймає повідомлення Фронтальне опитування 1. Що ми вивчали на сьогоднішньому уроці? 2. За допомогою яких органів чуття людина сприймає інформацію? 3. Що вам сподобалось на цьому уроці? IX. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ 1. Завдання за підручником: § 14, запитання і завдання: № 4. 2. Додаткове завдання Знайдіть у словнику слово «Сонце». Заповніть текст. Мій словник називається____________________________________ У моєму словнику слово «Сонце» знаходиться на______сторінці. У моєму словнику наступне слово після слова «Сонце» —_______ У моєму словнику попереднє слово перед словом «Сонце» —___ У моєму словнику______сторінок. | |