17:22 Інформатика 2 кл. Урок 19. Система команд виконавця | |
Інформатика 2 кл. Урок 19. Система команд виконавцяЦілі: навчальна: ознайомити з поняттям система команд виконавця; формувати вміння складати проекти за допомогою програми Скретч (зміна розміру виконавця); розвивальна: сприяти формуванню алгоритмічного мислення; розвивати пам'ять, логічне та образне мислення; формувати вміння виділяти головне в матеріалі; виховна: виховувати цілеспрямованість, почуття відповідальності, зацікавленість основами алгоритмізації та програмування. Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь. Програмне забезпечення: комп'ютерна програма Scratch; презентація «Система команд виконавця». Вимоги до учнів: знати поняття команди, виконавця, система команд виконавця. Хід уроку Інформатика 2 кл. Система команд виконавця I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ ЕТАП II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ Допоможіть равлику вибратися з лабіринту і доповзти до листка. III. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ Учитель. Подумайте, чого б ви ще хотіли, щоб робив Рудий кіт'! Як ви вважаєте, чи можна збільшити чи зменшити Рудого кота? Чи може Рудий кіт пересуватися по сцені? Сьогодні на уроці ми продовжимо вивчати програму Скретч та знайдемо відповіді на ці запитання. Тема нашого уроку — «Система команд виконавця». IV. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ Робота за підручником Учитель. Відкрийте підручник § 19 і знайдіть відповідь на запитання: «Що таке система команд виконавця?» А тепер ми продовжимо ознайомлення з програмою Скретч і приділимо увагу командам з категорії Вигляд. — Подивіться на рисунок і прочитайте всі блоки-команди. А я вам розповім, для чого вони призначені. Призначення команд з категорії Вигляд Словничок Система команд виконавця — команди, які може виконати виконавець. V. ЗАСТОСУВАННЯ НАБУТИХ ЗНАНЬ Робота за підручником § 19, запитання і завдання: № 3, 4. Додаткові завдання 1. Розгляньте фігури на рисунках. У зошиті запишіть послідовність дій для рисування цих фігур. Придумайте і нарисуйте в зошиті третю фігуру, запишіть до неї послідовність дій. 2. Розгадайте японський кросворд. Напишіть назву отриманої картинки. Пригадайте, для чого призначено цей пристрій. VI. ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА Буратіно потягнувся, Раз нагнувся, два нагнувся. Руки в сторони розвів — Мабуть, ключик загубив. А щоб ключик відшукати. Треба нам навшпиньки стати. VII. ФОРМУВАННЯ ВМІНЬ ТА НАВИЧОК Повторення правил роботи за комп'ютером 1. Віршик та правила поведінки за комп'ютером. 2. На якій відстані від екрана монітора треба сидіти? Робота за комп'ютером § 19, працюємо за комп'ютером. Релаксація VIII. Підсумок уроку. Інформатика 2 кл. Система команд виконавця Фронтальне опитування 1. Що ви дізнались на сьогоднішньому уроці? 2. Що вам сподобалось? 3. Чи навчилися ви змінювати розміри Рудого кота? 4. Хто може бути виконавцем алгоритму? 5. Що таке система команд виконавця? 6. Яка команда змінює розмір виконавця? 7. Як можна змінити місце розташування виконавця? IX. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ 1. Завдання за підручником: § 19, для кмітливих: № 1, 2. 2. Додаткове завдання Запишіть правильну послідовність дій заварювання чаю. ■ Залити окропом заварний чайник. ■ Закип'ятити воду. ■ Накрити чайник спеціальною грілкою. ■ Прополоскати окропом заварний чайник. ■ Засипати в чайник чай. ■ Почекати 5 хвилин до повного заварювання чаю. ■ Приготувати заварку. | |