15:45 Інформатика 2 кл. Урок 24. Об'єкти графічного редактора | |
Інформатика 2 кл. Урок 24. Об'єкти графічного редактораЦілі: навчальна: ознайомити з інструментом Штамп; формувати навички рисування за допомогою графічного редактора; розвивальна: розвивати увагу, творчі здібності учнів; формувати вміння самостійно знаходити інформацію в підручнику, аналізувати її; виховна: виховувати естетичний смак. Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь та навичок. Програмне забезпечення: графічний редактор Тих Paint; презентація «Об'єкти графічного редактора». Вимоги до учнів: знати, що таке інструмент Штамп; уміти працювати з панеллю інструментів графічного редактора. Хід уроку Інформатика 2 кл. Об'єкти графічного редактора I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ ЕТАП II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ Опишіть школяра, заповнивши таблицю. III. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ Відгадайте ребус Учитель. Відповідь на ребус — слово, що називає інструмент, який використовують у програмі Тих Paint. Минулого уроку ви ознайомились з поняттям об'єкт, а сьогодні дізнаєтесь про те, чим є об'єкт у графічному редакторі. Тема нашого уроку — «Об'єкти графічного редактора». IV. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ Робота за підручником Учитель. Відкрийте підручник § 24 і знайдіть відповідь на запитання: «Що таке Штамп? Які дії можна виконувати зі штампом?». Словничок Палітра — це набір фарб для малювання. V. ЗАСТОСУВАННЯ НАБУТИХ ЗНАНЬ Завдання Розв'язання можна полегшити, заповнивши таблицю. VI. ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА Буратіно потягнувся, Раз нагнувся, два нагнувся. Руки в сторони розвів — Мабуть, ключик загубив. А щоб ключик відшукати. Треба нам навшпиньки стати. VII. ФОРМУВАННЯ ВМІНЬ ТА НАВИЧОК Повторення правил роботи за комп'ютером 1. Віршик та правила поведінки за комп'ютером. 2. На якій відстані від екрана монітора треба сидіти? Робота за комп'ютером § 24, працюємо за комп'ютером. Робота з підручником § 24, запитання і завдання: № 2. Релаксація VIII. ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ УРОКУ Фронтальне опитування 1. Чи сподобалося вам на уроці? 2. Що не сподобалося вам на уроці? 3. З яким поняттям ви ознайомилися на сьогоднішньому уроці? 4. Які властивості має Штамп? 5. Чи можна змінювати значення властивостей Штампа? 6. Який штамп вам сподобався найбільше? IX. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ 1. Завдання за підручником: § 24, запитання і завдання: № 1, для кмітливих. 2. Додаткове завдання Розфарбуйте квадрати різними кольорами (червоним, жовтим, синім, зеленим) так, щоб кольори не повторювались ні в рядках, ні в стовпцях, ні по діагоналі. | |