16:52 Інформатика 2 кл. Урок 33. Подорож країною Математика | |
Інформатика 2 кл. Урок 33. Подорож країною МатематикаЦілі: навчальна: пригадати знання з математики; формувати вміння працювати з програмами підтримки інших предметів; розвивальна: розвивати логічне мислення, спостережливість; виховна: виховувати зацікавленість до вивчення математики та інформатики. Тип уроку: інтегрований урок інформатики та математики. Програмне забезпечення: програма «Збери прислів'я». Вимоги до учнів: знати геометричні фігури; вміти працювати у програмі підтримки математики. Хід уроку Інформатика 2 кл. Подорож країною Математика I.ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ ЕТАП II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ Сполучіть зображення предметів і картки з їх назвами. Пригадайте, як люди рахували в давнину. III. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ Розгадайте ребус Учитель. Що ви можете сказати про отримане слово? Чи знайоме воно вам? Тема сьогоднішнього уроку — «Подорож країною Математика». IV. СПРИЙНЯТТЯ ТА УСВІДОМЛЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ Робота за підручником Учні читають § 33 ланцюжком. Відповідають на запитання. 1. Які геометричні фігури ви пам'ятаєте? 2. Що таке геометрія? V. ЗАСТОСУВАННЯ НАБУТИХ ЗНАНЬ Завдання за підручником § 33, запитання і завдання: № 1, 2. Додаткові завдання 1. Визначте, на чому друзі вирушать у подорож. 2. Підрахуйте та розфарбуйте метеликів. 1. Білий 7. Жовтий 2. Чорний 8. Синій 3. Сірий 9. Зелений 4. Помаранчевий 10. Світло-зелений 5. Червоний 11. Рожевий 6. Фіолетовий 12. Блакитний VI. ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА Один — піднести руки вгору. Два — нагнутися додолу. Не згинайте, діти, ноги І торкайтеся підлоги. Три, чотири — прямо стати. Будемо відпочивати. VII. ФОРМУВАННЯ ВМІНЬ Повторення правил роботи за комп'ютером 1. Віршик та правила поведінки за комп'ютером. 2. На якій відстані від екрана монітора треба сидіти? Робота за комп'ютером § 33, працюємо за комп'ютером. Релаксація VIII. Підсумок уроку. Інформатика 2 кл. Подорож країною Математика Цифрові головоломки СУДОКУ У перекладі з японською «СУ» — «цифра», а «ДОКУ» — «що стоїть окремо». СУДОКУ 4x4 У кожну клітинку впишіть числа 1, 2, 3, 4 так, щоб у кожному рядку, стовпці й блоках 2x2 числа не повторювались. IX. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ 1. Завдання за підручником: § 33, для кмітливих: № 1, 2. 2. Додаткове завдання СУДОКУ 6x6 У кожну клітинку впишіть числа 1, 2, 3, 4, 5, 6 так, щоб у кожному рядку, стовпці й блоках 2x3 числа не повторювались. | |