15:41 Інформатика 2 кл. Урок 5. Ще про складові частини комп'ютера | |
Інформатика 2 кл. Урок 5. Ще про складові частини комп'ютераЦілі: навчальна: сформувати поняття пам'яті комп'ютера, процесора та носіїв зберігання інформації; розвивальна: розвивати логічне і образне мислення; формувати вміння аналізувати, робити висновки; виховна: виховувати спостережливість, уважність, дбайливе і обережне ставлення до комп'ютерної техніки. Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь та навичок. Програмне забезпечення: презентація на тему «Пристрої комп'ютера». Вимоги до учнів: знати назви пристроїв комп'ютера та їх призначення. Хід уроку Інформатика 2 кл. Ще про складові частини комп'ютера I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ ЕТАП II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ Продовжте речення. * Монітор — це пристрій ... * На екрані монітора відображається ... * Миша — це пристрій ... * Миша знаходиться поряд з ... * На клавіатурі розташовані ... * Системний блок — ... пристрій комп'ютера. III. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ Розгадайте ребуси Учитель. На сьогоднішньому уроці ми продовжимо вивчати складові комп'ютера. Пам'ять — поняття, з яким ми ознайомимося на сьогоднішньому уроці. IV. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ Гра «Учитель — учень» Працюючи в парах, учні за допомогою вчителя вивчають відповідну складову комп'ютера, використовуючи таблицю, підручник. Потім один з учнів стає «вчителем» та розповідає сусідові про вивчене. Після цього вони міняються ролями. Складові комп'ютера V. ЗАСТОСУВАННЯ НАБУТИХ ЗНАНЬ Робота за підручником §5, запитання і завдання: № 5. Додаткові завдання 1. Підпишіть пристрої введення інформації олівцем синього кольору, а пристрої виведення — олівцем червоного кольору. 2. Тест Виберіть правильну відповідь. 1) Клавіатура — це частина... A) телевізора; Б) радіопередавача; B) комп'ютера; Г) принтера. 2) Принтер — це пристрій для... A) збереження інформації; Б) передавання інформації; B) виведення інформації; Г) введення інформації. 3) Комп'ютер — це інструмент для... A) роботи на городі; Б) обробки дерев; B) роботи з інформацією; Г) обробки метала. 4) Частина комп'ютера — це... A) ланцюг; Б) стіл; B) кіт; Г) миша. 5) Системний блок — це частина... A) телевізора; Б) комп'ютера; B) відеомагнітофона; Г) фотоапарата. VI. ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА А ми зовсім не втомились! Вправо, вліво подивились. Встали. Спину розігнули. Руки вгору підтягнули. Опустили їх на боки Та надули свої щоки. Видихнули та присіли. Підстрибнули і на місце сіли. VII. ФОРМУВАННЯ ВМІНЬ ТА НАВИЧОК Повторення правил роботи за комп'ютером 1. Віршик та правила поведінки за комп'ютером. 2. На якій відстані від екрана монітора треба сидіти? Робота за комп'ютером § 5, працюємо за комп'ютером. Учитель допомагає учням. Релаксація 1. Витягнути праву руку вперед. Стежити очима, не повертаючи голови, за повільним рухом вказівного пальця витягнутої руки вліво і вправо, вгору і вниз. Повторити 4-5 разів. 2. Подивитися на вказівний палець витягнутої руки на рахунок 1-4, потім перевести погляд вдалину на рахунок 1—6. Повторити 4-5 разів. VIII. Підсумок уроку. Інформатика 2 кл. Ще про складові частини комп'ютера Фронтальне опитування 1. Що нового ви дізнались на уроці? 2. Які пристрої комп'ютера знаходяться в системному блоці? 3. Для чого призначений процесор? 5. Де знаходиться процесор? 6. Для чого призначена пам'ять комп'ютера? 7. Для чого використовують диски? 8. Який ще пристрій зберігання інформації ви знаєте? IX. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ 1. Завдання за підручником: § 5, для кмітливих: № 1. 2. Додаткове завдання Вставте пропущені букви та прочитайте словосполучення. Прочитайте за годинниковою стрілкою. | |