23:06 Інформатика 2 клас. Урок 11. Цікаві випробування | |
Інформатика 2 клас. Урок 11. Цікаві випробуванняЦілі: - навчальна: формувати вміння та навички вводити текст з клавіатури; - розвивальна: розвивати уважність та спостережливість, логічне мислення; - виховна: виховувати культуру роботи з комп'ютером та в колективі. Тип уроку: формування вмінь та навичок. ХІД УРОКУ I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ ЕТАП II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ Учитель пропонує учням уважно розглянути малюнок кухні, знайти і обвести кружечком предмети, намальовані в таблиці. Запитання до учнів — Що допомогло вам упоратися із завданням? (Уважність і спостережливість) Ці риси дуже важливі для успішного навчання. Без них не можна обійтись і під час розв'язування задач. III. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ Учитель. Людина повсякденно має справу з інформацією у вигляді тексту. Словами людина позначає предмети, їхні ознаки, явища природи, події. Інформацію у вигляді тексту сприймають тільки люди, які вміють читати. Тексти складаються зі слів, розділових знаків, цифр. Символи, за допомогою яких можна набирати текст, є на клавіатурі. Продовжуємо вивчати клавіатуру. IV. ЗАСТОСУВАННЯ НАБУТИХ ЗНАНЬ Виконання логічних вправ Учитель. Зверніть увагу, що більшість задач, які ви розв'язуєте на уроках математики, записані у текстовому вигляді. Тому давайте попрацюємо уважно з текстами таких задач. Вправа 1. «Коло розумників» Діти сідають так, щоб утворити коло, і по черзі відповідають на запитання: — На що схожа половинка яблука? (На другу половинку) — Назви кислу ягоду, яка росте на болоті. (Журавлина) — Скільки хвилин в одній годині? А секунд в одній хвилині? — Скільки хвилин треба варити круте яйце — дві, три, п'ять? (Його варити не треба.) — Які літери не вживаються на початку слова? (И, Ь) — Летіли три страуси. Мисливець одного убив. Скільки страусів залишилося? (Страуси не літають.) — Якою хворобою ніхто не хворіє на суші? (Морською) — Риба з вусами. (Сом) — Птах — лісовий лікар. (Дятел) — Птах з червоною грудкою, який прилітає до міста взимку. (Снігур) Вправа 2. Вставте пропущене число. Відповідь. Виконати дії: 20 + 10 - 14 - 15 = 1, аналогічно 8 + 5 --6-4 = 3. Вправа 3. Лікар приписав Буратіно 3 пігулки, які необхідно пити кожні 20 хвилин. На скільки годин вистачить Буратіно цих пігулок? Відповідь. На одну годину. V. ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА Бавилися зайченята, (встати, підняти руки вгору, потягнутися) Виглядаючи маму і тата. (Руки на пояс, повороти вліво, вправо.) Ось так — лапку до лапки. (Поплескати в долоні.) Ось так — шапку до шапки. (Руки до голови, вгору.) Ось так — вусом потрусим. (Похитати головою.) Так, так, так! (Пострибати.) VI. ФОРМУВАННЯ ВМІНЬ ТА НАВИЧОК Практичне завдання § 11, виконуємо практичне завдання за підручником. Релаксація Гімнастика для очей У середньому темпі виконати 3-4 колових рухи очима в правий бік, стільки ж — у лівий. Розслабивши очні м'язи, подивитися вдалечінь на рахунок 1—6. Повторити 12 разів. VII. ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ УРОКУ VIII. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ 1. Завдання за підручником: повторити § 9, 10 підручника. 2. Додаткове завдання Розфарбуйте ланцюжок, якщо відомо, що всередині кільця блакитні, зовні — рожеві. | |