укр мова 10 клас авраменко математика 10 клас бевз 2018
Головна » 2013 » Жовтень » 22 » Інформатика 2 клас. Урок 11. Цікаві випробування
23:06
Інформатика 2 клас. Урок 11. Цікаві випробування

Інформатика 2 клас. Урок 11. Цікаві випробування

Цілі:
-  навчальна: формувати вміння та навички вводити текст з клавіатури; 
-  розвивальна: розвивати уважність та спостережливість, логічне мислення; 
-  виховна: виховувати культуру роботи з комп'ютером та в колективі. Тип уроку: формування вмінь та навичок.

ХІД УРОКУ
I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ ЕТАП
II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ
Учитель пропонує учням уважно розглянути малюнок кухні, знайти і обвести кружечком предмети, намальовані в таблиці.
Запитання до учнів
—  Що допомогло вам упоратися із завданням? (Уважність і спостережливість) Ці риси дуже важливі для успішного навчання. Без них не можна обійтись і під час розв'язування задач.
III. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Учитель. Людина повсякденно має справу з інформацією у вигляді тексту. Словами людина позначає предмети, їхні ознаки, явища природи, події. Інформацію у вигляді тексту сприймають тільки люди, які вміють читати. Тексти складаються зі слів, розділових знаків, цифр. Символи, за допомогою яких можна набирати текст, є на клавіатурі. Продовжуємо вивчати клавіатуру.
IV. ЗАСТОСУВАННЯ НАБУТИХ ЗНАНЬ Виконання логічних вправ
Учитель. Зверніть увагу, що більшість задач, які ви розв'язуєте на уроках математики, записані у текстовому вигляді. Тому давайте попрацюємо уважно з текстами таких задач.
Вправа 1. «Коло розумників»
Діти сідають так, щоб утворити коло, і по черзі відповідають на запитання:
— На що схожа половинка яблука? (На другу половинку)
— Назви кислу ягоду, яка росте на болоті. (Журавлина)
— Скільки хвилин в одній годині? А секунд в одній хвилині?
— Скільки хвилин треба варити круте яйце — дві, три, п'ять? (Його варити не треба.)
— Які літери не вживаються на початку слова? (И, Ь)
— Летіли три страуси. Мисливець одного убив. Скільки страусів залишилося? (Страуси не літають.)
— Якою хворобою ніхто не хворіє на суші? (Морською)
— Риба з вусами. (Сом)
— Птах — лісовий лікар. (Дятел)
—  Птах з червоною грудкою, який прилітає до міста взимку. (Снігур)
Вправа 2. Вставте пропущене число.
Відповідь. Виконати дії: 20 + 10 - 14 - 15 = 1, аналогічно 8 + 5 --6-4 = 3.
Вправа 3. Лікар приписав Буратіно 3 пігулки, які необхідно пити кожні 20 хвилин. На скільки годин вистачить Буратіно цих пігулок?
Відповідь. На одну годину.
V. ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА
Бавилися зайченята, (встати, підняти руки вгору, потягнутися)
Виглядаючи маму і тата. (Руки на пояс, повороти вліво, вправо.)
Ось так — лапку до лапки. (Поплескати в долоні.) Ось так — шапку до шапки. (Руки до голови, вгору.) Ось так — вусом потрусим. (Похитати головою.) Так, так, так! (Пострибати.)
VI. ФОРМУВАННЯ ВМІНЬ ТА НАВИЧОК
Практичне завдання
§ 11, виконуємо практичне завдання за підручником.
Релаксація
Гімнастика для очей
У середньому темпі виконати 3-4 колових рухи очима в правий бік, стільки ж — у лівий. Розслабивши очні м'язи, подивитися вдалечінь на рахунок 1—6. Повторити 12 разів.
VII. ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ УРОКУ
VIII. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
1. Завдання за підручником: повторити § 9, 10 підручника.
2. Додаткове завдання
Розфарбуйте ланцюжок, якщо відомо, що всередині кільця блакитні, зовні — рожеві.