23:10 Інформатика 2 клас. Урок 12. Як комп'ютер Данилові допоміг | |
Інформатика 2 клас. Урок 12. Як комп'ютер Данилові допомігЦілі: - навчально: повторити знання з теми «Клавіатура»; ознайомити з арифметичними знаками на клавіатурі; сформувати вміння вводити цифру, математичні вирази, дати і числа; - розвивальна: розвивати логічне та аналітичне мислення; - виховна: виховувати правильну поведінку під час роботи за комп'ютером. Тип уроку: узагальнення та систематизація набутих знань, формування вмінь. ХІД УРОКУ I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ ЕТАП II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ Учитель. Сьогодні ми поговоримо про числову інформацію. Ви вже працюєте з цифрами і числами на уроках математики, навчилися виконувати над ними певні дії. Запитання до учнів — Назвіть, будь ласка, цифри першого десятка. — Яка різниця між цифрою і числом? — Які арифметичні дії можна виконувати з цифрами і числами? III. УЗАГАЛЬНЕННЯ НАБУТИХ ЗНАНЬ Самостійне опрацювання підручника §12. Зверніть увагу дітей на знаки плюс та мінус. Можна також показати, де розташовані дужки і як їх набрати. Число може бути записане у вигляді цифри, числа та у вигляді тексту. Учитель. Числами записують вагу, зріст і вік людини, час, різні дати: дати народження, поточну дату, дати початку і кінця навчального року тощо. Наприклад, учень народився 25 січня 2000 року. Цю дату можна записати так: 25.01.2000 р. Бажано показати учням, як записують різні форми дат у текстовому редакторі, звернути увагу на повний і скорочений запис. IV. УСВІДОМЛЕННЯ НАБУТИХ ЗНАНЬ Робота з підручником § 12, № 1-4. Додаткові завдання Вправа 1. Перетворіть дату на числову форму. Виконайте вправу самостійно. V. ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА Раз! Два! Всі присіли, Потім вгору підлетіли. П'ять, шість — всі веселі Крутимось на каруселі. Сім, вісім — в потяг сіли. Три, чотири — нахилились. Із струмочка дружно вмились. Ніжками затупотіли. Дев'ять, десять — відпочили Й за навчання дружно сіли. VI. ФОРМУВАННЯ ВМІНЬ ТА НАВИЧОК Пригадайте правила техніки безпеки і дотримуйте їх під час роботи за комп'ютером. Практичне завдання 1. Відкрийте програму Блокнот. 2. Наберіть і виконайте математичні приклади. 1) 9 + (і4-7); 2) 12 + (і6-9); 3) (18-9) + 5; 4) 28-(l9+l); 5) 12-(іб-8); 6) 16-(13-4). Результат роботи покажіть учителеві. Виправте помилки, якщо їх припустилися. Учні, які завершили роботу раніше, одержують додаткове завдання. Додаткове завдання. Запишіть наприкінці документа поточну дату і час виконання практичного завдання. 3. Закрийте програму Блокнот. 4. Завершіть роботу комп'ютера. Релаксація Гімнастико для очей Витягнути руку вперед. Подивитися на вказівний палець витягнутої руки на рахунок 1—4. Потім перевести погляд удалечінь на рахунок 1—6. Повторити 4-5 разів. VII. ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ УРОКУ VIII. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ | |