укр мова 10 клас авраменко математика 10 клас бевз 2018
Головна » 2013 » Жовтень » 23 » Інформатика 2 клас. Урок 22. Як це назвати? Об'єкти
14:50
Інформатика 2 клас. Урок 22. Як це назвати? Об'єкти

Інформатика 2 клас. Урок 22. Як це назвати? Об'єкти

Цілі:
-  навчально: сформувати поняття об'єкта;
-  розвивальна: розвивати пам'ять, увагу; формувати навички самостійної роботи на комп'ютері; 
-  виховна: виховувати відповідальність, самостійність. Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь та навичок.

ХІД УРОКУ
I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ ЕТАП
II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ Логічна розминка
-  Назвіть 10 видів транспорту.
-  Скільки крил у блохи? (їх немає)
-  Назвіть найменше двоцифрове число. (10)
-  Квадрат, п'ятикутник, круг. Що це? (Геометричні фігури)
-  Щоб не мерзнути, п'ять хлоп'ят у печі в'язаній сидять. (Рукавички)
-  Скільки цифр у числі 100? (3)
-  У нього не можна знайти ні кінця, ні початку. (Кільце, обруч)
-  Найменша одиниця вимірювання часу. (Секунда)
-  Зменшуване, різниця — чого не вистачає? (Від'ємник)
-  17 збільш на 5. (22)
-  Що це? Назвіть одним словом: см, мм, дм, м, км. (Одиниці вимірювання довжини)
-  Скільки цифр у числі 1000? (4)
III. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Учитель.   У житті нас оточують безліч предметів, об'єктів. Серед них є живі й неживі, великі і маленькі, гарні й потворні.
Сьогодні ми дізнаємося, що таке об'єкти і яку роль вони відіграють у нашому житті.
IV. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ
Розповідь учителя
— В інформатиці предмети називають об'єктами. Кожен об'єкт має свої властивості, якими відрізняється від інших. Наприклад, коли ми говоримо слово «дерево», ми уявляємо різні дерева: хтось яблуньку, хтось берізку, а хтось ялинку. Тому важливо знати не тільки назву об'єкта, а й властивості, які йому притаманні, середовище, у якому знаходиться об'єкт, а також дії, які з цим об'єктом відбуваються.
Самостійне опрацювання підручника
§22.
V. УСВІДОМЛЕННЯ НАБУТИХ ЗНАНЬ Робота з підручником
§ 22, № 1-4.
Додаткові завдання
1. Дайте відповідь, що ви знаєте про подані об'єкти.
—  Яблуко (яке?)___________________________________________
— Суничка (яка?)__________________________________________
—  Соловей (який?)________________________________________
—  Олівці (які?)____________________________________________
2.  Назвіть, які дії виконує кожен об'єкт.
— Яблуко (що робить?)_____________________________________
— Суничка (що робить?)____________________________________
— Соловей (що робить?)____________________________________
—  Олівці (що роблять?)____________________________________
3.  Кожен об'єкт може перебувати в якомусь середовищі. Назвіть можливе місце знаходження перелічених об'єктів.
—  Яблуко (де?)____________________________________________
—  Суничка (де?)___________________________________________
— Соловей (де?)____________________________________________
— Олівці (де?)_____________________________________________
4.  Прочитайте назви об'єктів: ВОРЕДЕ, ІЛБАК, ГОІШРИК.
Такі завдання називають анаграмами (літери можна тільки пе-
реставляти, дописувати і закреслювати літери не можна).
Складіть речення, використовуючи назви перелічених об'єктів.
Очікувано відповідь. Дерево, білка, горішки. Білка сидить на дереві і гризе горішки.
Об'єкти у вигляді малюнків часто зустрічаються в цікавих задачах на розвиток уваги і спостережливості.
Учитель пропонує розв'язати такі задачі.
Виконання логічних вправ
Вправа 1. На рисунку не вистачає одного об'єкта. Якого? Дорисуйте потрібний об'єкт.
Вправа 2. У якого клоуна об'єктів більше і на скільки?
Вправа 3. Знайдіть фігури А, В, С на рисунку праворуч і розфарбуйте їх.
VI. ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА
Ось до лісу ми дійшли, 
Потім ми лісочком йшли 
І грибочок там знайшли. 
Нахилились, підняли, 
У кошик поклали 
І рушили далі. 
Ми лісочком йшли. 
Малинку знайшли. 
Дотягнулися, зірвали 
У кошик поклали 
І рушили далі. 
Ми лісочком йшли. 
Пташеня знайшли. 
Нахилилися, підняли, 
В гніздечко поклали 
І рушили далі.
VII. ФОРМУВАННЯ ВМІНЬ ТА НАВИЧОК
Практичне завдання
Дотримуйтеся правил техніки безпеки під час роботи за комп'ютером.
Робота з навчальною програмою.
Релаксація
Гімнастика для очей
Міцно заплющити очі. Порахувати до 3, відкрити очі та подивитися вдалечінь. Порахувати до 5. Повторити 4-5 разів.
VIII. ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ УРОКУ
IX. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
1.  Завдання за підручником: § 22, № 5.
2. Додаткове завдання
Розфарбуйте малюнок. Ближче за всіх — рамка червоного кольору, за нею зелена, найвіддаленіша — коричнева. Червона рамка зсередини жовта, зелена — зсередини синя, а коричнева — зсередини жовта.