14:50 Інформатика 2 клас. Урок 22. Як це назвати? Об'єкти | |
Інформатика 2 клас. Урок 22. Як це назвати? Об'єктиЦілі: - навчально: сформувати поняття об'єкта; - розвивальна: розвивати пам'ять, увагу; формувати навички самостійної роботи на комп'ютері; - виховна: виховувати відповідальність, самостійність. Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь та навичок. ХІД УРОКУ I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ ЕТАП II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ Логічна розминка - Назвіть 10 видів транспорту. - Скільки крил у блохи? (їх немає) - Назвіть найменше двоцифрове число. (10) - Квадрат, п'ятикутник, круг. Що це? (Геометричні фігури) - Щоб не мерзнути, п'ять хлоп'ят у печі в'язаній сидять. (Рукавички) - Скільки цифр у числі 100? (3) - У нього не можна знайти ні кінця, ні початку. (Кільце, обруч) - Найменша одиниця вимірювання часу. (Секунда) - Зменшуване, різниця — чого не вистачає? (Від'ємник) - 17 збільш на 5. (22) - Що це? Назвіть одним словом: см, мм, дм, м, км. (Одиниці вимірювання довжини) - Скільки цифр у числі 1000? (4) III. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ Учитель. У житті нас оточують безліч предметів, об'єктів. Серед них є живі й неживі, великі і маленькі, гарні й потворні. Сьогодні ми дізнаємося, що таке об'єкти і яку роль вони відіграють у нашому житті. IV. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ Розповідь учителя — В інформатиці предмети називають об'єктами. Кожен об'єкт має свої властивості, якими відрізняється від інших. Наприклад, коли ми говоримо слово «дерево», ми уявляємо різні дерева: хтось яблуньку, хтось берізку, а хтось ялинку. Тому важливо знати не тільки назву об'єкта, а й властивості, які йому притаманні, середовище, у якому знаходиться об'єкт, а також дії, які з цим об'єктом відбуваються. Самостійне опрацювання підручника §22. V. УСВІДОМЛЕННЯ НАБУТИХ ЗНАНЬ Робота з підручником § 22, № 1-4. Додаткові завдання 1. Дайте відповідь, що ви знаєте про подані об'єкти. — Яблуко (яке?)___________________________________________ — Суничка (яка?)__________________________________________ — Соловей (який?)________________________________________ — Олівці (які?)____________________________________________ 2. Назвіть, які дії виконує кожен об'єкт. — Яблуко (що робить?)_____________________________________ — Суничка (що робить?)____________________________________ — Соловей (що робить?)____________________________________ — Олівці (що роблять?)____________________________________ 3. Кожен об'єкт може перебувати в якомусь середовищі. Назвіть можливе місце знаходження перелічених об'єктів. — Яблуко (де?)____________________________________________ — Суничка (де?)___________________________________________ — Соловей (де?)____________________________________________ — Олівці (де?)_____________________________________________ 4. Прочитайте назви об'єктів: ВОРЕДЕ, ІЛБАК, ГОІШРИК. Такі завдання називають анаграмами (літери можна тільки пе- реставляти, дописувати і закреслювати літери не можна). Складіть речення, використовуючи назви перелічених об'єктів. Очікувано відповідь. Дерево, білка, горішки. Білка сидить на дереві і гризе горішки. Об'єкти у вигляді малюнків часто зустрічаються в цікавих задачах на розвиток уваги і спостережливості. Учитель пропонує розв'язати такі задачі. Виконання логічних вправ Вправа 1. На рисунку не вистачає одного об'єкта. Якого? Дорисуйте потрібний об'єкт. Вправа 2. У якого клоуна об'єктів більше і на скільки? Вправа 3. Знайдіть фігури А, В, С на рисунку праворуч і розфарбуйте їх. VI. ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА Ось до лісу ми дійшли, Потім ми лісочком йшли І грибочок там знайшли. Нахилились, підняли, У кошик поклали І рушили далі. Ми лісочком йшли. Малинку знайшли. Дотягнулися, зірвали У кошик поклали І рушили далі. Ми лісочком йшли. Пташеня знайшли. Нахилилися, підняли, В гніздечко поклали І рушили далі. VII. ФОРМУВАННЯ ВМІНЬ ТА НАВИЧОК Практичне завдання Дотримуйтеся правил техніки безпеки під час роботи за комп'ютером. Робота з навчальною програмою. Релаксація Гімнастика для очей Міцно заплющити очі. Порахувати до 3, відкрити очі та подивитися вдалечінь. Порахувати до 5. Повторити 4-5 разів. VIII. ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ УРОКУ IX. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ 1. Завдання за підручником: § 22, № 5. 2. Додаткове завдання Розфарбуйте малюнок. Ближче за всіх — рамка червоного кольору, за нею зелена, найвіддаленіша — коричнева. Червона рамка зсередини жовта, зелена — зсередини синя, а коричнева — зсередини жовта. | |