укр мова 10 клас авраменко математика 10 клас бевз 2018
Головна » 2013 » Жовтень » 23 » Інформатика 2 клас. Урок 27. Риска, риска, прямокутник
15:12
Інформатика 2 клас. Урок 27. Риска, риска, прямокутник

Інформатика 2 клас. Урок 27. Риска, риска, прямокутник

Цілі:
-  навчальна: ознайомити з інструментами Лінія, Прямокутник, Еліпс;
формувати вміння застосовувати панель інструментів для створення
рисунків; 
-  розвивальна: розвивати логічне мислення, увагу, пам'ять;
-  виховна: виховувати відповідальність, самостійність. Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь та навичок.

ХІД УРОКУ
I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ ЕТАП
II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ
1.  Продовжте речення.
-  Найчарівніша мова у світі — (рідна).
-  Найважча з усіх тварин — (синій кит).
-  Птахи, у яких бувають «дитячі садки» — (пінгвіни).
-  Єдиний звір, який вміє літати — (кажан).
-  Найбільша кішка — (гепард).
-  Найвища тварина — (жираф).
-  Найбільша риба — (акула).
2.  Що зображено на малюнку? Перелічіть усі об'єкти, які ви побачили на малюнку.
3. Із фігур, які ви бачите праворуч, виберіть і розфарбуйте три таких, з яких можна скласти квадрат. Зразок квадрата — ліворуч. Наприклад, для  першої фігури очікувана  відповідь:  фігура 1,2,5.
НІ. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Учитель. Зверніть увагу на деякі з цих рисунків. Вони утворені з прямих ліній, кругів, трикутників. Як ви вважаєте, чи можна такі рисунки створити в графічному редакторі?
IV. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ
Розповідь учителя
— У редакторі Paint є такі графічні примітиви (фігури): лінія, крива лінія, прямокутник, округлений прямокутник, овал, многокутник.
За допомогою цих фігур можна створити безліч рисунків. Але насамперед пам'ятайте, що за допомогою лівої кнопки ви малюєте основним кольором, а за допомогою правої — кольором фону.
— Розглянемо фігуру прямокутник. Зверніть увагу, що прямокутник може бути зафарбованим і не зафарбованим, з рамкою і без рамки. (Учитель демонструє можливості фігури прямокутник.) Якщо необхідно намалювати квадрат, натисніть і тримайте клавішу Shift. Округлений прямокутник не має гострих кутів. Якщо лінію треба зробити товстою, необхідно перейти на кнопку Лінія і вибрати товщину лінії. (Учитель звертає увагу учнів, що фігура овал також може бути зафарбована, не зафарбована, з рамкою і без неї.) Натиснута клавіша Shift дозволяє намалювати коло.
НІ. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Учитель. Зверніть увагу на деякі з цих рисунків. Вони утворені з прямих ліній, кругів, трикутників. Як ви вважаєте, чи можна такі рисунки створити в графічному редакторі?
Самостійне опрацювання підручника
§27.
V. УСВІДОМЛЕННЯ НАБУТИХ ЗНАНЬ Робота з підручником
§27,1-2.
Додаткове завдання
Нарисуйте фігуру по лініях клітинок за командами, починаючи з кружечка.
Команди: З клітинки праворуч, 1 — угору, 1 — праворуч, 3 — вниз,3 — праворуч, 1 — навкіс праворуч угору, повернутися на одну дію назад, 4 — вниз, 2 — ліворуч, 1 — угору, 1 — праворуч, 1 — угору, 3 — ліворуч, 2 — вниз, 2 — ліворуч, 1 — угору, 1 — праворуч, 3 — угору, 2 — ліворуч, 2 — угору.
VI. ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА
Раз! Два! Всі присіли.
Три, чотири — нахилились,
Потім вгору підлетіли.
Із струмочка дружно вмились.
П'ять, шість — всі веселі
Крутимось на каруселі.
Дев'ять, десять — відпочили.
Сім, вісім — в потяг сіли
И за навчання дружно сіли.
VII. ФОРМУВАННЯ ВМІНЬ ТА НАВИЧОК
Практичну роботу можна виконувати, використовуючи інтерактивну дошку або під керуванням учителя. Учитель пропонує виконати дію і контролює її виконання.
Учитель нагадує учням про необхідність під час виконання практичної роботи дотримуватися правил техніки безпеки.
Практичне завдання
1.  Завантажте програму Paint.
2.  Відшукайте панель інструментів.
3.  Клацніть на зображенні прямокутника.
4.  Виберіть кольори: жовтий колір малювання, червоний — колір фону.
5.  Спробуйте нарисувати в робочій області прямокутники різних видів: жовтий — зафарбований, червоний — не зафарбований.
6.  Виберіть грубу лінію за допомогою кнопки Лінія.
7.  Поміняйте кольори на зелений і синій.
8.  Виберіть округлений прямокутник (див. рис.) і нарисуйте синю фігуру із зеленим контуром.
9.  Спробуйте нарисувати піраміду з округлених прямокутників. Верхня фігура — квадрат.
10.  За допомогою примітиву Многокутник нарисуйте зірочку.
11.  Збережіть рисунок.
12.  Закрийте графічний редактор Paint.
13.  Правильно завершіть роботу комп'ютера.
Релаксація
Вправа для профілактики короткозорості
Вихідне положення — ноги на ширині плечей, руки в боки. Колові рухи руками вперед і назад. Весь час стежити за кінчиком великого пальця. Повторити 3-4 рази.
VIII.  ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ УРОКУ
IX. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
1.  Завдання за підручником: § 27, № 3.
2. Додаткове завдання
Виконайте команди і отримайте малюнок: початок з позначеної крапки.
Команди:2 кроки вгору, 2 кроки праворуч, 2 кроки вгору, 4 кроки праворуч, 2 кроки вниз, 2 кроки праворуч, 2 кроки вниз, 1 крок ліворуч, 1 крок вниз, 2 кроки ліворуч, 1 крок вгору, 2 кроки ліворуч, 1 крок вниз, 2 кроки ліворуч, 1 крок вгору, 1 крок ліворуч.