15:29 Інформатика 2 клас. Урок 32-33. Повторення вивченого матеріалу з тем «Алгоритми та виконавці» | |
Інформатика 2 клас. Урок 32-33. Повторення вивченого матеріалу з тем «Алгоритми та виконавці»Цілі: - навчальна: узагальнити та систематизувати матеріал з тем «Алгоритми та виконавці», «Об'єкти. Графічний редактор»; - розвивальна: розвивати пам'ять, увагу, логічне, просторове та алгоритмічне мислення; формувати вміння узагальнювати, міркувати; - виховна: виховувати відповідальність за виконану роботу. Тип уроку: повторення, систематизація та узагальнення вивченого. ХІД УРОКУ I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ ЕТАП II. ПОВТОРЕННЯ НАБУТИХ ЗНАНЬ 1. У хлопчика було 6 кішок, 3 кільця ковбаси і 3 сосиски. Кішки посварилися, бо кожна хотіла сосиску. Як хлопчик помирив кішок? Відповідь. Поділив усі м'ясні продукти навпіл. 2. Тетянка, Маринка і Оксанка прийшли на свято в сукнях різного кольору: жовтій, червоній, білій. Тетянка була не у жовтій і не в червоній, Маринка не у жовтій. У якій сукні була Оксанка? Відповідь. У жовтій. 3. Олі 6 років, Миколка на два роки молодший від Олі. Скільки років дітям разом? Відповідь. 10 років. 4. Друзі спускалися з гірки. Ігор проїхав далі, ніж Олег. Олег зупинився ближче, ніж Ігор, але далі від Мишка. Хто зупинився ближче за всіх? Відповідь. Мишко. 5. Діти зібрали 18 каштанів. Олег — у 2 рази більше, ніж Оксанка. Скільки каштанів зібрав кожен? Відповідь. Олег — 12 каштанів, Оксанка — 6 каштанів. 6. Розставте дужки: 20:2*5 + 4:2 = 4; 20: 2*5 + 4: 2 = 45. Відповідь 20: (2* 5)+ (4: 2) = 4; ((20: 2)* (5+ 4)): 2 = 45. 7. Автомобілі зупинилися біля світлофора. Визначте, яке твердження правильне: Перший автомобіль, який зупинився біля світлофора — «швидка допомога». Третій автомобіль після вантажівки — тролейбус. Другий автомобіль після таксі — тролейбус. Відповідь. Перше. 8. Розфарбуйте фігурки за алгоритмом: Усі квадрати — синім кольором. Три будь-яких кола — червоним кольором. Решту фігур — жовтим. — Чи всі дістали однакові малюнки? Чому? 11. Розфарбуйте одну фігуру в мішечках так, щоб два мішки були однаковими. III. ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА Руки в боки, в кулачок. Розгинай — і на бочок. По колінах вдарим нижче, нижче, нижче. Руки вгору піднімемо вище, вище, вище. IV. ФОРМУВАННЯ ВМІНЬ ТА НАВИЧОК Повторення правил техніки безпеки під час роботи на комп' ютері. Практична робота Робота з ігровою програмою. V. ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ УРОКУ | |