00:25 Інформатика 2 клас. Урок 3. Сучасні комп'ютери | |
Інформатика 2 клас. Урок 3. Сучасні комп'ютериЦілі: - навчальна: закріпити знання правил поведінки у комп'ютерному кабінеті; ознайомити із сучасними комп'ютерами та сучасними електронними пристроями; формувати вміння працювати з комп'ютерною мишею; - розвивальна: розвивати логічне мислення, пізнавальні здібності учнів; - виховна: виховувати дбайливе ставлення до комп'ютерної техніки. Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь. ХІД УРОКУ I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ ЕТАП II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ Тестування 1. Виберіть основне слово для предмета інформатика. *А) Комп'ютер; Б) інформація; В) безпека; Г) людина. 2. Яке місце в кабінеті інформатики ти можеш зайняти? А) Поруч з другом; *Б)на яке вкаже вчитель; В) за комп'ютером; Г) біля вікна. 3. Виберіть варіант відповіді, який показує, як неправильно поводитися в комп'ютерному кабінеті. А) Заходити в кабінет спокійно; Б) сміття викидати в кошик для сміття; В) не бігати і не штовхатися; *Г) покласти бутерброд на клавіатуру. 4. Людина якої професії використовує комп'ютер для обчислення покупки? А) Банкір; *Б)касир у магазині; В) бібліотекар; Г) продавець-консультант. 5. Людина якої професії використовує комп'ютер для діагностики хвороб? *А)Лікар; Б) інженер; В)учитель; Г) редактор. 6. У яких організаціях комп'ютер використовують для видання книжок? А)Бібліотека; *Б) видавництво; В) кіностудія; Г) супермаркет. III. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ Фронтальна бесіда 1. Розкажіть, де ви були на канікулах цього літа. 2. Чи користувалися ви комп'ютером, щоб грати в комп'ютерні ігри, переглядати мультики? 3. Ви брали комп'ютер із собою в подорож? 4. Як виглядає комп'ютер, який можна брати із собою в подорож? — Тема сьогоднішнього уроку — «Сучасні комп'ютери». IV. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ Самостійне опрацювання підручника §3. Запитання до учнів — Чи можете ви собі уявити комп'ютер майбутнього? Опишіть його. — Зараз я ознайомлю вас із деякими з можливих комп'ютерів майбутнього. Це цікаво! Запитання до учнів 1. Чи вірите ви, що такі комп'ютери існують? 2. Який комп'ютер вам сподобався найбільше? 3. Як ви вважаєте, які можливості матимуть комп'ютери майбутнього? Пофантазуйте на цю тему. V. УСВІДОМЛЕННЯ НАБУТИХ ЗНАНЬ Робота з підручником §3,№1-5. Виконання логічних вправ Вправа 1. Із цифр 3, 5, 9, 0 утворіть усі можливі двоцифрові числа і запишіть їх. Відповідь. 35, 39, ЗО, 53, 59, 50, 93, 95, 90. Вправа 2. У запису числа 35 поміняйте місцями цифри так, щоб число збільшилось. Відповідь. 53. Вправа 3. Знайдіть на малюнку 5 відмінностей і розфарбуйте його. VI. ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА Ой ходили журавлі То великі, то малі. Сіли собі на ріллі, Та й співають тра-ла-лі. VII. ФОРМУВАННЯ ВМІНЬ ТА НАВИЧОК Практичне завдання Робота з програмою, де використовується миша: наприклад, «Сходинки. Стрільці по яблуках». Серія «Пізнайко», «Незнайкова грамота. Колобок». Релаксація Гімнастика для очей Міцно заплющити очі. Порахувати до трьох, відкрити очі та подивитися вдалечінь. Порахувати до 5. Повторити 4-5 разів. VIII. ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ УРОКУ IX. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ 1. Завдання за підручником 2. Додаткове завдання Запишіть усі двоцифрові числа, сума цифр яких дорівнює 9. Відповідь. 18, 27, 36, 45, 54, 63, 72, 81, 90.
| |