16:13 Інформатика 2 клас. Урок 6. Програми різні та корисні | |
Інформатика 2 клас. Урок 6. Програми різні та корисніЦілі: - навчально: ознайомити з комп'ютерними програмами Блокнот, Point, Калькулятор; - розвивальна: розвивати логічне мислення, пізнавальну активність; - виховна: виховувати інтерес до вивчення інформатики. Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь. ХІД УРОКУ I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ ЕТАП II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ 1. Чи правильно роблять люди? Чим загрожує таке поводження? Пригадайте, як треба поводитися в комп'ютерному кабінеті. Чого не можна робити в комп'ютерному кабінеті? Чим загрожує неправильне поводження? 2. Фронтальне опитування 1) Що таке програма? 2) Для чого потрібні комп'ютерні програми? 3) Які комп'ютерні програми ви знаєте? 4) Як називається професія людини, яка створює програми? 5) Де зберігаються програми? III. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ Розгадайте ребус. Учитель. Коли ви розгадаєте ребус, ви зможете прочитати назву програми і пристрою водночас, відомого вам з дитинства. Опишіть цей пристрій. Для чого його використовують? IV. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ Самостійне опрацювання підручника §6. Розповідь учителя — У Windows є безліч корисних і цікавих додатків, одним з яких є програма Блокнот, що дозволяє читати і редагувати невеликі тексти. Ця програма є найпростішим засобом для читання і написання текстів. На жаль. Блокнот практично не надає жодних додаткових можливостей, окрім зміни шрифтів. І всі помилки в написаному вами тексті потрібно шукати і виправляти самим. У пам'яті комп'ютера текстові файли можуть зберігатися в різних форматах, яких дуже багато. Найпростіший файл, який займає найменше місця на вінчестері — текстовий. У подібних файлах після назви стоїть позначення Лхі. Саме ці файли можна читати і створювати в Блокноті. ти інші потрібні обчислення. Іконка комп'ютерного калькулятора знаходиться в меню Стандартні. Якщо двічі клацнути по ній кнопкою миші, на екрані з'явиться зображення калькулятора, що практично не відрізняється від звичного пристрою, який вам, напевно, не раз доводилося тримати в руках. Користуватися програмним калькулятором так само просто, як і звичайним, лише клавіші натискувати потрібно не пальцями, а мишею, наводячи її вказівник і клацаючи лівою кнопкою миші. У результаті у віконці калькулятора з'являтимуться цифри, а потім результат виконаної дії. Але це ще не всі функції калькулятора. Якщо ви скористаєтеся кнопкою Вид, то зможете змінити зовнішність калькулятора і отримаєте у своє розпорядження серйозніший пристрій. Він може стати вам у пригоді вже в старших класах. V. УСВІДОМЛЕННЯ НАБУТИХ ЗНАНЬ Робота з підручником §6, №1-3. Виконання логічних вправ Вправа 1. Запишіть усі цифри, які ви бачите на малюнку, та обчисліть їх суму. Відповідь. 45. Вправа 2. У сестер Юлі та Нелі було 3 хустки: 1 рожева і 2 блакитні. Побачивши на Юлі одну з хусток, Неля зрозуміла: щоб відрізнятися від сестри, вона може одягнути тільки блакитну хустку. Яка хустка була на Юлі? Відповідь. Рожева хустка. Вправа 3. Знайдіть ланцюжок (обведіть олівцем), який має дві однакові фігури. Яке поняття об'єднує ці фігури? VI. ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА Встаньте, діти, посміхніться, Землі нашій уклоніться За щасливий день вчорашній. Всі до сонця потягніться, Вліво, вправо нахиліться. Веретенцем покрутіться. Раз присядьте, два присядьте І за парти тихо сядьте. VI. ФОРМУВАННЯ ВМІНЬ ТА НАВИЧОК Практичне завдання 1. Обчисліть вирази за допомогою калькулятора: 1) 40+6; 2) 60-19; 3) 4 + 50 + 6; 4) 30 + 6-10-2. 2. Розв'яжіть рівняння, використовуючи калькулятор: 1) х + 13 = 20; 2) 50-лг = 22; 3) дг-45 = 25. Учні виконують дії за допомогою вчителя. 1. Відкрийте програму Калькулятор: Пуск -» Усі програми —> Стандартні —> Калькулятор. Двічі клацніть лівою кнопкою миші по піктограмі програми. 2. Уважно ознайомтеся із зображенням відкритої програми Калькулятор. 3. Виконайте дії як на звичайному калькуляторі. 4. Закрийте програму Калькулятор. Релаксація Гімнастика для очей Витягнути руку вперед. Подивитися на вказівний палець витягнутої руки на рахунок 1—4. Потім перевести погляд удалечінь на рахунок 1—6. Повторити 4-5 разів. VII. ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ УРОКУ VIII. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ 1. Завдання за підручником: § 6, № 4. 2. Додаткове завдання Розфарбуйте рисунки. У коробці лежить червоний м'яч. Усередині коробка жовтого кольору, а зовні — зеленого. Червоний кубик лежить у круглій коробці, яка синього кольору всередині і жовтого зовні. | |