16:24 Інформатика 2 клас. Урок 7. Увага! Вмикаємо комп'ютер | |
Інформатика 2 клас. Урок 7. Увага! Вмикаємо комп'ютерЦілі: - навчально: ознайомити з пристроєм введення інформації — маніпулятором миша; сформувати вміння коректно вмикати та вимикати комп'ютер; ознайомити учнів з поняттям Робочий стіл комп'ютера; формувати вміння керувати вказівником миші; - розвивальна: активізувати пізнавальну діяльність учнів; сприяти розвитку логічного мислення учнів; - виховна: виховувати позитивне ставлення до вивчення інформатики. Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь. ХІД УРОКУ I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ ЕТАП II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ Фронтальне опитування 1. З якими програмами ви ознайомилися минулого уроку? Назвіть їх. 2. Установіть відповідність. IIІ. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ Учитель. Чи вмієте ви вмикати комп'ютер? Що ви бачите, коли комп'ютер ввімкнено? Як правильно вимикати комп'ютер? На сьогоднішньому уроці ми дізнаємось відповіді на ці запитання і зробимо перший крок у роботі з комп'ютером. IV. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ Самостійне опрацювання підручника §7. Розповідь учителя — Ввімкнувши комп'ютер, ви побачите картинку, яку називають Робочий стіл. Знизу розміщується вузька панель, у правому куті якої розташовано два значки: годинник і покажчик мови. У лівому куті розташована кнопка Пуск і символ операційної системи Windows. На самому Робочому столі можуть розташовува- тися різні значки, які є ярликами пристроїв, програм або папок з файлами. їх можна називати піктограмами, або іконками. Якщо ви зробите подвійне клацання лівою кнопкою миші по будь-якій з цих піктограм, то отримаєте інформацію про пристрій, або ввійдете в програму, або дізнаєтеся, що знаходиться в папці. Також на Робочому столі є особлива піктограма, яку називають Кошиком. Це позначення спеціальної області жорсткого диска, у яку вміщують усі файли, що видаляються. V. УСВІДОМЛЕННЯ НАБУТИХ ЗНАНЬ Робота з підручником § 7, 1-3. Виконання логічних вправ Вправа 1. Продовжте ряд: 10, 20, 30,____,____,____. 10,30,50,____,____,____. 12,14,16,____,____,____. 100, 90, 80,____,____,____. Вправа 2. Підкресліть зайве слово: Щука, карась, окунь, рак. Гілка, яблуко, квітка, пташка, виноград. Вухо, обличчя, ніс, рот, око. Клавіатура, миша, монітор, відеокасета, системний блок. Поясніть свої міркування. Вправа 3. Назвіть відмінності понять. Використовується методичний прийом «Прес»: Телевізор — комп'ютер. Книжка — підручник. Ліс — парк. Вправа 4. Продовжте ряд: Буква — слово. Речення —_______________(текст). Цифра —______________(число). Квітка —______________(букет). VI. ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА Ось до лісу ми дійшли» Потім ми лісочком йшли І грибочок там знайшли. Нахилились, підняли, У кошик поклали І рушили далі. Ми лісочком йшли. Малинку знайшли. Дотягнулися, зірвали У кошик поклали І рушили далі. Ми лісочком йшли. Пташеня знайшли. Нахилилися, підняли, В гніздечко поклали І рушили далі. VII. ФОРМУВАННЯ ВМІНЬ ТА НАВИЧОК Практичне завдання 1. Увімкніть комп'ютер, використовуючи схему. Релаксація Гімнастико для очей Швидко покліпати очима, заплющити очі та посидіти спокійно, повільно рахуючи до 5. Повторити 4-5 разів. VIII. ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ УРОКУ IX. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ 1. Завдання за підручником: § 7, № 4. 2. Додаткове завдання Як виглядає дитяча пірамідка, якщо на неї подивитися зверху? Розфарбуйте кільця пірамідки, якщо синє кільце знаходиться між червоним і жовтим. Жовте — між зеленим і синім. Червоне — між коричневим і синім. Відповідь. П'ятий рисунок має шість кілець. | |