14:54 Літературне читання 2 клас. Урок 1 | |
Літературне читання 2 клас. Урок 1Урок 1. У ДИТИНСТВІ ВИВЧЕНЕ, ЩО НА КАМЕНІ ВИСІЧЕНЕ. ДМИТРО ПАВЛИЧКО. ШКОЛА. ЛЕОНІД ГЛІБОВ. БАЧИТИ — НЕ БАЧИТЬ Мета: ознайомити учнів з новим підручником; учити орієнтуватися в ньому; навчати учнів виразно читати вірші, інтонувати речення, аналізувати прочитане; формувати в школярів інтерес до навчання; прищеплювати любов до школи. Хід уроку I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ II. БЕСІДА ПРО ЛІТНІ ВРАЖЕННЯ ШКОЛЯРІВ, ПРОЧИТАНІ КНИЖКИ Використання інтерактивної технології «Мікрофон». III. ОЗНАЙОМЛЕННЯ З НОВИМ ПІДРУЧНИКОМ «ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ» 1. Бесіда, розчитування — У першому класі ми навчилися читати. Який підручник нам у цьому допоміг? — Згадаймо уроки нашого Букварика! — Молодці! Ви добре пам'ятаєте все те, чого навчив вас Букварик. 2. Ознайомлення з підручником «Літературне читання» — У другому класі на уроках читання ми поринемо у чарівний світ художнього слова. Читатимемо багато чудових оповідань, віршів, казок, дізнаємося про їх авторів. Допоможе нам у цьому новий підручник. Як він називається? Колективне розглядання підручника. Ознайомлення зі структурою підручника — Які відомості є на титульній сторінці? — Де саме видано підручник? Хто його автор? — Чудові ілюстрації до підручника намалювали художники. Назвіть їх. — Розгляньте умовні позначення. (Учитель читає і детально пояснює умовні позначення, с. 2.) — Щоб легше було зорієнтуватися, у будь-якому підручнику є зміст. (Учні розглядають зміст підручника, порівнюють його з малюнками форзаців. За завданням учителя знаходять твори. Зачитують назви розділів. Учитель читає напутнє слово, с. 3.) ФІзкультхвилинка IV. СПРИЙМАННЯ Й УСВІДОМЛЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ — Як називається перший розділ нашого підручника? — Про що йтиметься у творах цього розділу? 1. Інтерактивна вправа «Ґронування» — Напишіть на дошці центральні слова. Учитель пропонує учням назвати слова та фрази, що спадають їм на думку із заданої теми. Записує слова та фрази довкола центрального слова. — Школа стала для нас другою домівкою. Тут ми зростаємо і мужніємо, стаємо розумними, здобуваємо знання й опановуємо рідну мову. Тому розділ поділено на дві частини. Назва першої — «Наче вулик наша школа». 2. Опрацювання вірша Дмитра Павличка «Школа» (с. 5) 1) Читання вірша вчителем. — Чи сподобався вам вірш? Чому? — Який він за настроєм? 2) Словникова робота. Рій бджоли довкола задзвенить вмить здається мрій сміються Учні читають слова згори вниз і навпаки. — Чи всі слова зрозумілі? — Прочитайте трискладові слова; слова з буквосполученнями дж, дз; з ь. 3) Читання вірша учнями. Вибіркове читання. — Із чим автор порівнює школу? Чому? — Із ким — дітей? Чому? — Що ви знаєте про бджіл? Які вони? — Про кого говорять «Працює, як бджілка»? 3. Опрацювання вірша-загадки Леоніда Глібова «Бачити — не бачить» (с. 6) 1) Читання вчителем перших трьох строф загадки. — Чи відгадали ви загадку відразу? — Які рядки вірша вам допомогли це зробити? 2) Повторне читання-«гудіння» загадки учнями. V. ПІДСУМОК УРОКУ — Що нового дізналися на уроці? — Як називається наш новий підручник? — Що означають умовні позначки, уміщені в новому підручнику? — Чи сподобався вам урок? Що найбільше запам'яталося? VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ Загадати загадку батькам. | |