14:36 Літературне читання 2 клас. Урок 34 | |
Літературне читання 2 клас. Урок 34Урок 34. У КОЛІ РІДНОЇ СІМ'Ї. ВОЛОДИМИР ЛУЧУК. ТІЛЬКИ МАМА. ПРИХОВАЛА (з народного). ГАЛИНА МОГИЛЬНИЦЬКА. БАБУСИНА РАДІСТЬ. ПРИСЛІВ'Я Мета: навчати учнів виразно читати, аналізувати віршовані твори; формувати образне мислення; збагачувати словниковий запас на основі прочитаних творів; виховувати почуття поваги і любові до всіх членів сім'ї'. Хід уроку I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ II. МОВЛЕННЄВА РОЗМИНКА 1. Робота над чистомовкою. Читайте чітко! Жа-жа-жа, жа-жа-жа! — Ми знайшли вужа. Жі-жі-жі, жі-жі-жі! — Ну Й слизькі вужі! Жи-жи-жи, жи-жи-жи! — 3 нами в ліс біжи. Жа-жа-жа, жа-жа-жаї — Віднеси туди вужа. 2. Робота над скоромовкою Морж у морі днями кисне. Море для моржа корисне. 3. Гра «Розшифруй прислів'я» Нота — та + к — ок — а (на) Сніг — ніг+ онк— к + ці (сонці) Темрява — ява— мр + пло (тепло) Білка — ка + я (біля) Маска — ска+ те + рі (матері) Доба — а + ре (добре) III. ПЕРЕВІРКА ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ Стисле переказування оповідання Степана Олійника «Тетянка усміхається!». IV. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ — Сьогодні ми продовжимо читати твори про найдорожчих людей. V. СПРИЙМАННЯ Й УСВІДОМЛЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ 1. Робота над віршем Володимира Лучука «Тільки мама» (с. 57) 1) Читання акровірша з плаката. Ми вічно прагнем вирости, А вона — за нас радіти, Ми — без неї сироти, А для неї завжди діти. — Мама, матінка... Продовжте. як ще ми називаємо маму. — Мама — порадниця і рятівниця, її сердечність, ніжність, душевна теплота — особливі. Таких немає ні в кого. Материнська любов не знає зради. Вона довічна, непідкупна, Істинна. Скільки років нам би не було — десять, двадцять, тридцять чи сорок, ми для неї залишаємося дітьми. 2) Читання вірша вчителем. — Назвіть дійових осіб вірша. 3) Читання вірша учнями самостійно. Гра «Бджілки» — Як мама питає, сварить, будить? — Доберіть синоніми до слова лагідно. {Лагідно, ніжно, ласкаво) — Як потрібно читати слова мами? дитини? 4) Читання вірша за особами. 5) Слухання пісні «Росте черешня в мами на городі» (муз. П. Горчинського, СЛ. М. Лук та!. 2. Робота над прислів'ями (с. 57) — Прочитайте прислів'я. Поясніть їх значення. Фізкультхвилинка 3. Опрацювання усмішки «Приховала» (з народного) (с. 57) 1) Гра «Бджілки», Читання усмішки учнями самостійно — Між ким відбувається розмова? — Як слід читати слова мами? донечки? 2) Читання за особами. 4. Опрацювання вірша Галини Могильницької «Бабусина радість» (с. 58) 1) Робота над загадкою. • Ще голубонька рідненька — Добра, мила і старенька. Я ніколи не журюся. Бо у мене є... (бабуся). 2) Читання вірша учнями самостійно. — Чому вірш має таку назву? — Хто головний герой вірша? 3) Читання вірша «ланцюжком». — Як хлопчик допомагає бабусі? — Із чим поетеса порівнює хлопчика? 4) Робота над виразністю читання. Гра «Диктор телебачення» Читати текст потрібно, періодично відриваючи погляд, щоб поглянути на глядачів. 5) Гра «Сонечко». На дошці — сонечко з промінцями. У центрі сонечка — напис: *Моя бабуся (яка?)». VI. ПІДСУМОК УРОКУ Гра «Мікрофон» • На уроці я вчився... • Найбільше мені сподобалося... • Я хотів би ще краще навчитися... " Мамі я розкажу... VII. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ Читати, памалюпати малюнок сім'ї. | |