15:16 Літературне читання 2 клас. Урок 48 | |
Літературне читання 2 клас. Урок 48Урок № 48. Урок позакласного читання. Зимонько-снігурочко, наша білогрудочко Мета: розвивати навички свідомого виразного читання; розкрити характерні ознаки зими; учити учнів бачити і відчувати красу природи; виховувати почуття прекрасного, дбайливе ставлення до природи. Хід уроку I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ II. МОВЛЕННЄВА РОЗМИНКА 1. Робота над чистомовкою Ба-ба-ба, ба-ба-ба! — Он на березі верба! Бубу-бу, бу-бубу! — Доглядаємо вербу! Бі-бі-бі. бі-бі-бі! — Сидить голуб на вербі! Би-би-би, би-би-би! — Голуб полетів з верби! Бу-бубу, бубубу! — Я люблю свою вербу! 2. Дихальні вправи Вдих — носом. Видих — ротом. Вдих — ротом. Видих — носом. Вдих — носом. Видих — ротом із промовлянням голосних звуків. Вдих — носом. На видиху промовляти речення: Настала зима! Ми любимо читати. III. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ — Відгадайте загадку. • Сніг біленький і м'який — Подивитись любо. І дерева, й малюки Одягають шуби. Листя І трави нема. Бо до нас прийшла... (зима). — Сьогоднішній урок присвячено чарівниці зимі. IV. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ Розглядання ілюстрацій та репродукцій картин. — Яку пору року зображено на всіх цих картинах? — Які кольори переважають? — Назвіть кольори зими. V. ОБГОВОРЕННЯ ПРОЧИТАНИХ ТВОРІВ 1. Оповідання Іванни Блажкевич «Взимку» — Про що просять дітей горобці? — А синички? — Хто допоміг пташкам? Як саме? — Як ви охарактеризуєте Василька? 2. Гра «З якого вірша рядки?» • Льодком тоненьким скована, спинилася ріка. (В.Бичко «Зима») • Ой мороз, який мороз! Всіх пташок проймає дрож. (І. Блажкевич «Взимку») • V руках стара мітла. Із вуглинок очі. (Т. Коломієць «Ліпим бабу снігову) 3. Гра «Назвіть зимові місяці» — Про які з них ви читали вірші? — Хто їх автор? (Михайло Литвинець «Грудень», Тамара Коломієць «Січень») Фізкультхвилинка Раз! Два! Час вставати. Будемо відпочивати. Три! Чотири! Присідаймо, Швидко втому проганяймо. П'ять! Шість! Засміялись, І разом понахилялись. А тепер — як жабенята. Хочем трохи пострибати. Як метелики, літаєм І дружно всі кружляєм. Сім! Вісім! Час настав Повернутися до справ. V!. РОБОТА НАД ОПОВІДАННЯМ ОЛЕКСАНДРА КОПИЛЕНКА «ЇДАЛЬНЯ ДЛЯ ПТАХІВ» 1. Читання оповідання вчителем (Ічастина) — Доберіть заголовок до цієї частини. 2. Самостійне читання учнями оповідання (II, III частини) — Що вирішили зробити хлопці? — Прочитайте опис пташиної їдальні. — Де вони повісили годівничку? — Хто прилітав до годівнички? — Як пташки дякували юним помічникам? — Чого вчить нас це оповідання? VII. РОБОТА НАД ПРИСЛІВ'ЯМИ Робота в групах. Гра «Хто швидше згадає прислів'я?» Прийшов грудень —... літо без хліба. Лютий лютує —... приніс студень. Сонце блищить, а... красну весну чує. Січень без снігу —... мороз тріщить. VIII. ПІДСУМОК УРОКУ — Чи сподобався вам урок? — Що ви дізналися з цього уроку? IX. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ — Наступний урок позакласного читання проведемо за темою «Тарас Шевченко» . Завдання до уроку та список літератури ви знайдете в куточку читача. | |