укр мова 10 клас авраменко математика 10 клас бевз 2018
Головна » 2013 » Жовтень » 30 » Літературне читання 2 клас. Урок 6
15:13
Літературне читання 2 клас. Урок 6

Літературне читання 2 клас. Урок 6

Урок 6. УРОК ПОЗАКЛАСНОГО ЧИТАННЯ. НАЧЕ ВУЛИК НАША ШКОЛА
Мета: формувати уявлення учнів про загальнолюдські цінності, роль знань у житті людини; викликати інтерес до навчання в школі; розвивати читацькі навички, пам'ять, образно-аналітичне мислення; виховувати сумлінність, старанність.

Хід уроку
I.      ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ
II.     АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ
1.     Слухання пісні В. Шаїнського «Вчать у школі»
2.     Виразне читання вірша вчителем
...Ось І школа. 
Квіти, квіти 
Загойдалися вгорі. 
Ті, що звались просто діти. 
Нині звуться школярі.
— Школа, — вчителька сказала,
— Це не просто гарний дім І не просто класи, зали — Треба знати нам усім.
В школі всіх наук джерела Дбало зібрані людьми. За віки міста і села Школа вивела з пітьми. Усього багато в школі € цікавого для вас. А тепер ідіть поволі, Любі діти, в другий клас!
І. Воронько
— Про що говоритимемо на уроці?
3.     Робота в групах
Складання усної розповіді «Що тобі найбільше подобається в школі».
III.   ОБГОВОРЕННЯ ПРОЧИТАНОГО ТВОРУ — ОПОВІДАННЯ АЛЛИ КОВАЛЬ «ЗДРАСТУЙ, ШКОЛО!»
1.     Бесіда
— Яким є вік нашої школи?
— Як давні греки називали школу?
— Хто міг відвідувати школи Стародавньої Греції?
— Коли школа прийшла на наші слов'янські землі?
2.     Гра «Продовж речення»
•  Спочатку хлопчики ходили до школи...
•   Завершувалося навчання в спеціальній школі...
•   Дорогою до нас школа побувала у Стародавньому Римі...
3.     Гра «Упізнай твір»
Вірші: «До школи» Романа Росяника» «У школу» Лесі Храпливої, «Го ловна професія» Анатолія Костецького.
•   Наука дасть нам силу Дістатись до мети, Л Україні милій В потребі помогти.
— Хто є автором цього вірша?
•   Вчить пташка мати 
Своїх пташат 
Вгору здійматись, 
В хмари злітать.
— З якого вірша слова?
•   Учитель, лікар чи геолог. 
Письменник, слюсар чи кресляр — 
Всі називають головною...
— Якими словами продовжується вірш?
Фізкультхвилинка
IV.   КОЛЕКТИВНЕ ЧИТАННЯ ТА ОБГОВОРЕННЯ КАЗКИ
ВАСИЛЯ СУХОМЛИНСЬКОГО «ЛИСЕНЯТКО-ПЕРШОКЛАСНИК»
1.     Самостійне читання казки учнями
— Що вирішило лисенятко?
— Яку відповідь дала мама?
2.     Читання казки учнями «ланцюжком»
3.     Тестування
1) Куди ходило лисенятко?
а) До лісу;
б) у садок;
в) до школи.
2) Чому лисенятко не хотіло йти до школи? а) Болів живіт;
б)боліла голова; в) болів зуб.
3) Що вирішила мама?
а) Вирвати зуб;
б) пожаліла і залишила вдома;
в) завела до школи.
4) Як повелося лисенятко?
а) Утекло;
б) злякалось і вирішило йти до школи;
в) погодилося вирвати зуб.
V.     ПІДСУМОК УРОКУ
— Чи цікаво вам було на уроці?
— Що дає вам школа?
VI.   ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
—  Наступний урок позакласного читання проведемо за темою  «Осінь щедра, осінь золотава». Завдання до уроку та список літератури ви знайдете в куточку читача.