15:13 Літературне читання 2 клас. Урок 6 | |
Літературне читання 2 клас. Урок 6Урок 6. УРОК ПОЗАКЛАСНОГО ЧИТАННЯ. НАЧЕ ВУЛИК НАША ШКОЛА Мета: формувати уявлення учнів про загальнолюдські цінності, роль знань у житті людини; викликати інтерес до навчання в школі; розвивати читацькі навички, пам'ять, образно-аналітичне мислення; виховувати сумлінність, старанність. Хід уроку I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ 1. Слухання пісні В. Шаїнського «Вчать у школі» 2. Виразне читання вірша вчителем ...Ось І школа. Квіти, квіти Загойдалися вгорі. Ті, що звались просто діти. Нині звуться школярі. — Школа, — вчителька сказала, — Це не просто гарний дім І не просто класи, зали — Треба знати нам усім. В школі всіх наук джерела Дбало зібрані людьми. За віки міста і села Школа вивела з пітьми. Усього багато в школі € цікавого для вас. А тепер ідіть поволі, Любі діти, в другий клас! І. Воронько — Про що говоритимемо на уроці? 3. Робота в групах Складання усної розповіді «Що тобі найбільше подобається в школі». III. ОБГОВОРЕННЯ ПРОЧИТАНОГО ТВОРУ — ОПОВІДАННЯ АЛЛИ КОВАЛЬ «ЗДРАСТУЙ, ШКОЛО!» 1. Бесіда — Яким є вік нашої школи? — Як давні греки називали школу? — Хто міг відвідувати школи Стародавньої Греції? — Коли школа прийшла на наші слов'янські землі? 2. Гра «Продовж речення» • Спочатку хлопчики ходили до школи... • Завершувалося навчання в спеціальній школі... • Дорогою до нас школа побувала у Стародавньому Римі... 3. Гра «Упізнай твір» Вірші: «До школи» Романа Росяника» «У школу» Лесі Храпливої, «Го ловна професія» Анатолія Костецького. • Наука дасть нам силу Дістатись до мети, Л Україні милій В потребі помогти. — Хто є автором цього вірша? • Вчить пташка мати Своїх пташат Вгору здійматись, В хмари злітать. — З якого вірша слова? • Учитель, лікар чи геолог. Письменник, слюсар чи кресляр — Всі називають головною... — Якими словами продовжується вірш? Фізкультхвилинка IV. КОЛЕКТИВНЕ ЧИТАННЯ ТА ОБГОВОРЕННЯ КАЗКИ ВАСИЛЯ СУХОМЛИНСЬКОГО «ЛИСЕНЯТКО-ПЕРШОКЛАСНИК» 1. Самостійне читання казки учнями — Що вирішило лисенятко? — Яку відповідь дала мама? 2. Читання казки учнями «ланцюжком» 3. Тестування 1) Куди ходило лисенятко? а) До лісу; б) у садок; в) до школи. 2) Чому лисенятко не хотіло йти до школи? а) Болів живіт; б)боліла голова; в) болів зуб. 3) Що вирішила мама? а) Вирвати зуб; б) пожаліла і залишила вдома; в) завела до школи. 4) Як повелося лисенятко? а) Утекло; б) злякалось і вирішило йти до школи; в) погодилося вирвати зуб. V. ПІДСУМОК УРОКУ — Чи цікаво вам було на уроці? — Що дає вам школа? VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ — Наступний урок позакласного читання проведемо за темою «Осінь щедра, осінь золотава». Завдання до уроку та список літератури ви знайдете в куточку читача. | |