15:18 Літературне читання 2 клас. Урок 8 | |
Літературне читання 2 клас. Урок 8Урок 8.І СИЛА ПЕРЕД РОЗУМОМ НИКНЕ. СИЛЬНІШЕ ЗА СИЛУ (казка). ПІДСУМОК ЗА ТЕМОЮ Мета: формувати в учнів уміння висловлювати оцінні судження; навчати розуміти прочитане, виділяти головне; удосконалювати вміння читати за особами, ставити запитання за прочитаним; виховувати позитивні риси характеру. Хід уроку I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ II. МОВЛЕННЄВА РОЗМИНКА 1. Розучування лічилки Раз, два, три, чотири — Кицю грамоти учили: Не читати, не писати, А за мишками ганяти. 2. Розпитування за складовою таблицею III. ПЕРЕВІРКА ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ 1. Переказування оповідання I варіант — від імені Ромася; II варіант — від імені Петрика. 2. Конкурс на кращу розповідь «Як могли б скластися стосунки хлопчиків надалі?» IV. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ 1. Бесіда — Сьогодні гостюватимемо у казки. Хто буде героями казки, ви дізнаєтеся, якщо відгадаєте загадки. • Я люблю комах, жучків, • Має вуса, пишний хвіст їм біленьких черв'ячків. І негарну звичку: В теплий край я не літаю: Спершу добре він поїсть. Під стріхою хату маю. Після — вмиє личко. (Кіт) Цвірінь — сів я на хлівець, А звуть мене... (горобець). Діти розглядають малюнки горобця і кота. Розповідають, що вони знають про цих тварин. — Чи можуть дружити між собою котик і горобець? — Що станеться, якщо вони зустрінуться? — Хто з них сильніший? 2. Робота над заголовком казки — Прочитайте заголовок. Про що йтиметься? 3. Обговорення «Що сильніше за силу?» • Спритність. • Швидкість. • Наполегливість. • Зріст тощо. — Чому? V. СПРИЙМАННЯ Й УСВІДОМЛЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ. ОПРАЦЮВАННЯ КАЗКИ «СИЛЬНІШЕ ЗА СИЛУ» (с 74-75) 1. Читання казки вчителем — Слухайте уважно казку. Чи все в казці так, як у житті? 2. Перевірка сприймання тексту казки — Хто виявився сильнішим у казці? — Чому? 3. Словникова робота Заліз попросив спіймав запереч и в фиркнув здивувався підскочив піднявся застрибав крикнув Учні читають стовпчики слів «луною» за вчителем. Фізкультхвилинка 4. Напівголосне читання тексту учнями Прочитати напівголосно текст, обрати, кого стосуються слова першого стовпчика, а кого — другого. 5. Характеристики котика і горобця Хитрий спритний Кіт самовпевнений розумний винахідливий Горобець розсудливий 6. Читання казки за особами Діти читають, надягнувши маски котика і горобчика. VI. РОБОТА НАД ПРИСЛІВ'ЯМИ Діти роз'єднують і читають прислів'я (с. 15). — Пройдіть лабіринтом і прочитайте ще одне прислів'я. (Маєш голову, май і розум.) — Що спільного у цих трьох прислів'ях? — Чого вчать нас ці прислів'я? VII. ПІДСУМОК ЗА ТЕМОЮ Відповіді па запитання підручника (с. 15). VIII. ПІДСУМОК УРОКУ — Чого навчив вас сьогоднішній урок? — Що в житті сильніше за силу? — Як розумні виховані люди розв'язують конфліктні ситуації? IX. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ Читати казку за особами. Поставити одне одному запитання за прочитаними творами. | |