укр мова 10 клас авраменко математика 10 клас бевз 2018
Головна » 2015 » Березень » 31 » Пізнай себе серед інших
20:30
Пізнай себе серед інших

Пізнай себе серед інших

Цей тест допоможе тобі зробити крок до майбутньої професії. Прочитай про різні види здібностей І визнач, яка зі здібностей у тебе переважає.
Мовленнєва здібність. У твоєму класі, без сумніву, є учні, у яких яскраво виражена природна здібність до усного й писемного мовлення. Вони люблять читати й писати, складати розповіді, твори-описи. твори-міркування для них теж не проблема.
Мовленнєво здібні особи найчастіше вибирають словесні Ігри. їхній світ професій - «людина - буквені знаки І звукові сигнали інформації». Це майбутні майстри слова: ведучі теле- і радіопрограм, політичні діячі, учителі рідної та іноземної мов, журналісти, поети, літературні редактори тощо.
Назви мовленнєво здібних учнів свого класу.
Математична здібність. Серед вас є учні, здібні до розрахунків, обчислень, до ігор із цифрами й числами. Вони залюбки розв'язують задачі, головоломки, ставлять запитання,експериментують.
У таких осіб виявляється природна здібність до математики. їхній світ професій - «людина - цифрові знаки і звукові сигнали інформації». Це майбутні інженери-конструктори, підприємці, учителі математики форматики, банкіри, економісти, бухгалтери тощо.
Назви математично здібних учнів свого класу.
Музична здібність. Зверни увагу на учнів, які люблять музику, легко засвоюють ноти, а також знають багато музичних творів, композиторів, співаків; грають на різних інструментах. їхні ігри також найчастіше пов'язані з музикою.
Світ професій таких осіб - це «людина - нотні знаки і звукові сигнали інформації». Це майбутні музичні критики, композитори, виконавці-музиканти, співаки, учителі музики тощо.
Назви музично здібних учнів свого класу.
Поміркуй, яка з трьох здібностей властива тобі: мовленнєва, математична, музична? Чи поділяють друзі, батьки, учителі твою думку щодо твоїх здібностей? З яких навчальних предметів у тебе найвагоміші досягнення: з мов І читання, математики й Іно^орматики чи музики?
ВнутрІшньоособистІсна здібність. Люди, наділені такою здібністю, заглиблені в себе, схильні до передчуттів І передбачення. Вони знають власні переваги та недоліки, а також причини зміни свого настрою. Своїми мріями, бажаннями, намірами діляться лише з близькими людьми, яким довіряють.
Такі учні обирають театралізовані й образотворчі Ігри з елементами живопису, кольорографії, декоративного розпису. ГхнІй світ професій — «людина - художні образи». Це майбутні психологи, культурологи, художники-живописці, художники-портретисти, мистецтвознавці, актори тощо.
Назви учнів свого класу із природною внутрішньоосо-бистісною здібністю.
МІжособистІсна здібність. Це здатність швидко розпізнавати й оцінювати настрої, наміри, емоції та почуття інших осіб. Такі люди виявляють емоції І почуття до предметів І явищ довкілля: здатні до співчуття, уособлення з предметами І живими Істотами. Найчастіше такі діти - організатори й активні учасники колективних Ігор.
Світ професій таких осіб — це «людина й інші люди». Міжособистісна здібність властива волонтерам, соціальним працівникам, вихователям, учителям, продавцям, юристам.
Назви учнів свого класу із природною міжособистісною здібністю.
НадособистІсна здібність. Це здатність до медитації, внутрішньо спрямованого мовлення (думи, молитви), дотримання релігійних звичаїв, до уявного спілкування з божественними чи міфологічними Істотами або їхніми образами.
Світ професій таких осіб — це «людина І міфологічні Істоти», світ, який не має логічного пояснення. Такі учні — майбутні релігійні діячі, філософи, уфологи* тощо.
Назви учнів свого класу з природною надособистісною здібністю.
Поміркуй, яка з трьох здібностей властива тобі: внутріш-ньоособистісна,   міжособистісна,   надособистїсна?  Чи
поділяють друзі, батьки, учителі твою думку щодо твоїх здібностей? З яких навчальних предметів у тебе найвагоміші досягнення?
Тілесна здібність. Частина людей майстерно володіє своїм тілом у спорті, танцювальних рухах, міміці та жестах, пантомімі тощо. їм нескладно працювати різними Інструментами. Особи з розвиненою тілесною здібністю обирають рухові ігри у відкритому середовищі. Вони володіють такими фізичними якостями: координація рухів, спритність, сила, гнучкість, відчуття дотику тощо.
Світ професій таких осіб — це «людина — природа і спорт». Тілесна здібність властива фермерам, спортсменам, майстрам художніх промислів, танцюристам, акторам цирку тощо.
Назви учнів свого класу із природною тілесною здібністю.
Просторова здібність. Це здатність добре орієнтуватися у просторі, розуміти образи таких пластичних мистецтв: архітектури, декоративно-ужиткового мистецтва, дизайну.
Особи з просторовою здібністю майстерно володіють графічними вміннями, художньо проектують предмети довкілля, сприймають і відображають кольори, лінії, форми. їхній світ професій - це «людина - техніка - середовище». Це інженери-кон-структори, дизайнери, архітектори тощо.
Назви учнів свого класу з природною просторовою здібністю.
Натуралістична здібність. Є люди, які відчувають органічну єдність із природою. Юні натуралісти отримують задоволення від дій, пов'язаних з довкіллям: спостереження за явищами природи, догляд за тваринами, вирощування рослин тощо.
Такі особи залюбки ходять у походи, їм подобається спілкуватися з рослинами і тваринами. Для них важливо, щоб навчання проходило у відкритому просторі. Світ професій таких учнів - «людина - природа». Це майбутні садівники, лісники, агрономи, геологи, орнітологи', метеорологи" тощо.
Назви учнів свого класу з природною натуралістичною здібністю.
Поміркуй, яка з трьох здібностей властива тобі: тілесна, просторова, натуралістична? Чи поділяють друзі, батьки, учителі твою думку щодо твоїх здібностей? З яких навчальних предметів у тебе найвагоміші досягнення?