15:42 Природознавство 2 кл. Зустріч 52. Як змінюється влітку нежива природа? | |
Природознавство 2 кл. Зустріч 52. Як змінюється влітку нежива природа?Мета: розширити уявлення дітей про те, як змінюється влітку нежива природа; розвивати у дітей уміння виділяти прикмети кожної пори року; виховувати любов до природи, дбайливе ставлення до неї. Хід уроку Природознавство 2 кл. Зміна влітку неживой природи I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ Перевірка домашнього завдання — Які народні прикмети про літні місяці ви знаєте? — Розкажіть, який літній місяць вам подобається найбільше. Які є відмінності між літніми місяцями? Які ви придумали для них символи? III. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ — Сьогодні на уроці ви дізнаєтеся про явища природи, що відбуваються влітку. IV. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ 1. Робота яв підручникам (с. 132-133) — Пригадайте! Як змінювалася тривалість дня і ночі впродовж навчального року? Чи світить у віконечко сонце, коли ви тепер йдете до ніколи? Коли на вулиці темнішає? — 22 червня — особлива дата для природи. Це — найдовший день та най-коротша ніч у році. Сонечко Семикрапочка пропонує: пригадайте, як змінюється нежива природа влітку? Робота в парі — Складіть розповідь про погоду влітку. — Відгадайте загадки. — Без рук, без ніг, а стукає. (Грім) — Що без леза та без зуба ростина міцного дуба? (Блискавка) — Розгляньте фотографії на с. 133 (гроза, блискавка, град, злива, веселка). — Розкажіть, як наближається гроза? Що така злива? Коли буває блискавка? Що таке град? — Льодяні горошини-градинки нівечать листя й квіти, обривають недостиглі плоди із дерев, знищують майбутній урожай. — Коли з'являється веселка? — Гроза — це природне явище з громом і блискавками. Під час грози дме сильний вітер і йде злива. Відбувається в теплу пору року, переважно влітку. 2. ФІакультхвилинка V. УЗАГАЛЬНЕННЯ Й СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ 1. Робота в парах — Підкресліть ознаки літа. ■ З'являються листочки на деревах; ■ найдовший день; ■ птахи збираються у вирій; ■ висаджують розсаду; ■ збирають хліб; ■ косять сіно; ■ достигають фрукти; ■ цвітуть сади; ■ пташенята вчаться літати. 2. Гра «Чому так говорять?» — Як ви розумієте зміст приказок і прислів'їв про літні місяці? • Червень складає сіно в копиці. • Червень — рум'янець року. ■ Липень вершина літа. ■ Липень молодий бджілок годує. ■ Серпень чудовий булки дарує. ■ Серпень — жнивець. ■ Як у серпні дбаєш, так узимку маєш. VI. Підсумок уроку. Природознавство 2 кл. Зміна влітку неживой природи — Про що ми говорили сьогодні на уроці? — Як змінюється нежива природа влітку? — Які природні явища бувають улітку? VII. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ С.132-133. — Складіть розповідь про те, як потрібно поводитися під час грози. ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ Загадки Як настав цей літній місяць, — Все росте у нас навколо, Ягідки почервоніли. Спіє в полі щедрий колос. (Червень) Н. Забіла Іде літо на коні Та й несе гарячі дні. Зацвіли пахучі липи. Як цей місяць зветься?.. (Липень). С. Жупанин В місяці спекотнім цім Жарка дуже нам усім. Хочеться в саду побути, Смакувати спілі фрукти. (Серпень) С. Жупанин | |