16:12 Природознавство 2 кл. Зустріч 63. Як досліджувати природу влітку? | |
Природознавство 2 кл. Зустріч 63. Як досліджувати природу влітку?Мета: обговорити з учнями, як потрібно досліджувати природу влітку; розвивати спостережливість; вчити берегти і примножувати природні багатства, охороняти навколишнє середовище від забруднення і винищення. Хід уроку Природознавство 2 кл. Дослідження природи влітку I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ Перевірка домашнього завдання — Розкажіть, чи є у вашому місті чи селі сонячний годинник. — Чи потрібно охороняти природні багатства? — Від чого слід охороняти природні багатства? — Як люди забруднюють воду? повітря? ґрунти? III. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ — Сьогодні на уроці ви дізнаєтеся, як можна влітку дізнатися більше про природу рідного краю. IV. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ 1. Робота за підручником (с 154-155) — Пригадайте! Які правила поведінки серед природи ви вже знаєте? — Роздивіться малюнки нас. 154. Поміркуйте і зробіть висновки. — Уявіть собі: ваш клас на початку літа вирушив на екскурсію на квітучу луку. Скільки тут усяких квітів! Цвіте калина і шипшина. Квітує різнотрав'я. Скільки пурхає різнобарвних метеликів! Що ви будете робити? В які ігри гратиметеся? Певно, й наступного року ви з класом захочете відвідати цей чудовий лужок. — Минуло кілька років. І ви знову — на тій самій луці. Але, чому вона так змінилася? — Вивчіть пам'ятку друга природи (с. 155). Вивчайте, любіть і бережіть природу рідного краю! Намагайтеся протягом літа дізнатися якомога більше про природу рідного краю. 2. Фізкультхвнлинка V. УЗАГАЛЬНЕННЯ Й СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ Поетична хвилинка. Слухання віршів про природу та її захист ПТИЦЯ Тріпоче серце спійманої птиці, В руках моїх не чує доброти. — Я дам тобі водиці і пшениці, Моя пташино, тільки не тремтиі — Хіба потоки загубили воду, Хіба в полях уже зерна нема?! Пусти мене, мій хлопчик, на свободу, І все, що треба, я знайду сама. — Я ж лагідно тебе тримаю, пташко, В своїх руках, легеньких, як вітрець. Хіба неволя це? Хіба це важко — Від мене взятії кілька зеренець? — Пусти мене! Мені, дитино мила, Дорожча воля, ніж зерно твоє! Страшна, хоч навіть лагідна та сила. Яка розкрити крилець не даєі — Лети) Співай у небі гомінкому; Хоч і маленький, зрозумів я все. Моя рука ніколи і нікому Ні кривди, ні біди не принесе! І. Франко VI. Підсумок уроку. Природознавство 2 кл. Дослідження природи влітку — Що ж таке охорона природи? — Що роблять люди для збереження природи? — Що робите ви для збереження природи? VII. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ С. 154-155. — Складіть пам'ятку на тему: «Як я допомагаю природі». — Створіть малюнки-плакати, присвячені захисту природи. | |