укр мова 10 клас авраменко математика 10 клас бевз 2018
Головна » 2014 » Січень » 26 » Природознавство 5 кл. Урок 18. Захист міні-проектів за вибором
16:42
Природознавство 5 кл. Урок 18. Захист міні-проектів за вибором

Природознавство 5 кл. Урок 18. Захист міні-проектів за вибором

Мета 
- навчальна: формувати уявлення учнів про цінність знань про речовинний склад тіл у природі та явища, що відбуваються у ній для покращення життя людини, на конкретних прикладах показати значущість розуміння взаємозв'язків явищ у природі; 
- розвивальна: формувати вміння та навички застосовувати теоретичні знання на практиці, здійснювати пошукову та дослідницьку діяльність, висловлювати оцінні судження, сприяти набуттю досвіду публічного виступу, організації групової роботи, роботи на комп'ютері в програмах Word, Excel та PowerPoint, удосконалювати вміння спостерігати, порівнювати, робити висновки, бачити зміни в природі та вміти їх пояснювати; 
- виховна: виховувати естетичне сприймання природи, екологічні почуття, прагнення удосконалювати свої знання, почуття відповідальності, впевненості у власних силах, взаємодопомогу, толерантність.
Очікувані результати: у результаті проведеної роботи учні розширять свої уявлення про різноманітність тіл і явищ у природі, зрозуміють необхідність удосконалювати свої знання про взаємозв'язки явищ у природі задля блага природи і людини, набудуть досвіду пошуково-дослідницькоїдіяльності, відчують значущість своєї роботи в навчальному процесі та повсякденному житті.
Форма захисту проекту: усне повідомлення у супроводі фотоколажу, презентації.

Хід уроку Природознавство 5 кл. Захист міні-проектів за вибором
I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ
II. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ТА ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Учитель. Під час вивчення теми «Тіла, речовини та явища навколо нас» ви самостійно працювали над міні-проектами, були виконані як індивідуальні, так групові дослідження. Настав час ознайомити усіх з результатами роботи. Сподіваюсь, що ви будете правильно, точно й красиво висловлювати свої думки, відстоювати свої точки зору, злагоджено працювати в групах, робити висновки.
III. ЗАХИСТ ПРОЕКТІВ
1.  «Опале листя: користь чи шкода?»
2.  «Бродіння молока. Які наслідки спостерігаємо?» або «Бродіння дріжджів. Які наслідки спостерігаємо?»
3.  «Ритмічність у природі»
IV. ОБГОВОРЕННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ ДІЯЛЬНОСТІ
V. Підсумок уроку. Природознавство 5 кл. Захист міні-проектів за вибором
* Прийом «Мікрофон»
Учні оцінюють результат своїх однокласників. Висловлюються про цікаве на уроці і з приводу такої форми діяльності.
VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
- Доопрацювати результати проектів на шкільний конкурс.