16:42 Природознавство 5 кл. Урок 18. Захист міні-проектів за вибором | |
Природознавство 5 кл. Урок 18. Захист міні-проектів за виборомМета - навчальна: формувати уявлення учнів про цінність знань про речовинний склад тіл у природі та явища, що відбуваються у ній для покращення життя людини, на конкретних прикладах показати значущість розуміння взаємозв'язків явищ у природі; - розвивальна: формувати вміння та навички застосовувати теоретичні знання на практиці, здійснювати пошукову та дослідницьку діяльність, висловлювати оцінні судження, сприяти набуттю досвіду публічного виступу, організації групової роботи, роботи на комп'ютері в програмах Word, Excel та PowerPoint, удосконалювати вміння спостерігати, порівнювати, робити висновки, бачити зміни в природі та вміти їх пояснювати; - виховна: виховувати естетичне сприймання природи, екологічні почуття, прагнення удосконалювати свої знання, почуття відповідальності, впевненості у власних силах, взаємодопомогу, толерантність. Очікувані результати: у результаті проведеної роботи учні розширять свої уявлення про різноманітність тіл і явищ у природі, зрозуміють необхідність удосконалювати свої знання про взаємозв'язки явищ у природі задля блага природи і людини, набудуть досвіду пошуково-дослідницькоїдіяльності, відчують значущість своєї роботи в навчальному процесі та повсякденному житті. Форма захисту проекту: усне повідомлення у супроводі фотоколажу, презентації. Хід уроку Природознавство 5 кл. Захист міні-проектів за вибором I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ II. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ТА ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ Учитель. Під час вивчення теми «Тіла, речовини та явища навколо нас» ви самостійно працювали над міні-проектами, були виконані як індивідуальні, так групові дослідження. Настав час ознайомити усіх з результатами роботи. Сподіваюсь, що ви будете правильно, точно й красиво висловлювати свої думки, відстоювати свої точки зору, злагоджено працювати в групах, робити висновки. III. ЗАХИСТ ПРОЕКТІВ 1. «Опале листя: користь чи шкода?» 2. «Бродіння молока. Які наслідки спостерігаємо?» або «Бродіння дріжджів. Які наслідки спостерігаємо?» 3. «Ритмічність у природі» IV. ОБГОВОРЕННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ ДІЯЛЬНОСТІ V. Підсумок уроку. Природознавство 5 кл. Захист міні-проектів за вибором * Прийом «Мікрофон» Учні оцінюють результат своїх однокласників. Висловлюються про цікаве на уроці і з приводу такої форми діяльності. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ - Доопрацювати результати проектів на шкільний конкурс. | |