16:31 Природознавство 5 кл. Урок 5. Захист міні-проектів за вибором | |
Природознавство 5 кл. Урок 5. Захист міні-проектів за виборомМета - навчальна: формувати знання про вчених-натуралістів та їхній внесок у вивчення природи, формувати вміння та навички застосовувати теоретичні знання на практиці, здійснювати пошукову та дослідницьку діяльність; - розвивальна: формувати вміння та навички знаходити необхідну інформацію в довідкових виданнях з природничих наук, застосовувати природничо-наукову лексику в самостійних усних повідомленнях, готувати повідомлення відповідно до заданих критеріїв, виготовляти різноманітні презентаційні матеріали для супроводу виступу, сприяти набуттю досвіду публічного виступу, організації групової роботи; - виховна: виховувати почуття відповідальності, впевненості у власних силах, взаємодопомогу, толерантність. Очікувані результати: у результаті проведеної роботи учні розширять свої уявлення про розвиток природничих знань, набудуть досвіду пошуково-дослідницької діяльності, відчують значущість своєї роботи в навчальному процесі. Форма захисту проекту: усне повідомлення у супроводі фотоколлажу, презентації. ПІДГОТОВЧИЙ ЕТАП Важливою метою навчання в сучасних умовах є не передача готових знань учню, а вміння навчити його самостійно знаходити та відкривати знання, спираючись на особистісний освітній досвід. Важливим є підхід, який надав би можливість школярам працювати самостійно і стимулював до подальшого навчання. Саме проектна діяльність — один зі способів досягти поставленої мети. З його допомогою реалізують міжпредметні зв'язки, учні співпрацюють з учителем, з однокласниками, підвищується загальна якість освіти. Під час вивчення курсу природознавства доцільно виконувати міні-проекти інформаційного спрямування. Це обумовлено віком і відсутністю досвіду для виконання повноцінного проектного дослідження. Учитель ознайомлює учнів з етапами виконання роботи під час постановки завдання першого міні-проекту. Послідовність проектної роботи Хід уроку Природознавство 5 кл. Захист міні-проектів I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ II. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ТА ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ Учитель. Сьогодні ви не тільки станете учителями для своїх однокласників, ви відчуєте значущість своєї роботи, впевнитесь, що навчання — це цікаво. III. ЗАХИСТ ПРОЕКТІВ 1. Видатні вчені-натуралісти. 2. Лінней та його досліди на рослинах. 3. Квітковий годинник — доречно і сучасно. 4. Цікавинки з усього світу (про історію винаходу приладів для спостережень). IV. ОБГОВОРЕННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ ДІЯЛЬНОСТІ V. Підсумок уроку. Природознавство 5 кл. Захист міні-проектів * Прийом «Мікрофон» Учні оцінюють результат своїх однокласників. Висловлюються про цікаве на уроці і таку форму діяльності. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ - Опрацювати параграфи підручника: § 5(1). | |