14:33 Природознавство 5 кл. Урок 67. Захист міні-проектів за вибором | |
Природознавство 5 кл. Урок 67. Захист міні-проектів за виборомМета - навчальна: формувати уявлення учнів про цінність знань про природу для збереження життя людини, на конкретних прикладах показати значущість розумної поведінки кожного мешканця Землі; - розвивальна: формувати вміння та навички застосовувати теоретичні знання на практиці, здійснювати пошукову та дослідницьку діяльність, висловлювати оцінні судження, сприяти набуттю досвіду публічного виступу, організації групової роботи, роботи на комп'ютері в програмах Word, Excel та PowerPoint, удосконалювати вміння спостерігати, порівнювати, робити висновки, бачити зміни в природі та вміти їх пояснювати; - виховна: виховувати естетичне сприймання природи, екологічні почуття, прагнення удосконалювати свої знання для покращення життя людей, почуття відповідальності, впевненості у власних силах, взаємодопомогу, толерантність. Очікувані результати: у результаті проведеної роботи учні розширять свої уявлення про вплив людини на довкілля, зрозуміють необхідність удосконалювати свої знання про взаємозв'язки явищ у природі задля блага природи і людини, набудуть досвіду пошуково-дослідницької діяльності, відчують значущість своєї роботи в навчальному процесі та повсякденному житті. Форма захисту проекту: усне повідомлення у супроводі фотоколажу, презентації. Хід уроку Природознавство 5 кл. Захист міні-проектів за вибором I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ II. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ТА ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ Учитель. Під час вивчення теми «Людина на планеті Земля» ви самостійно працювали над міні-проектами, були виконані як індивідуальні, так групові дослідження. Настав час ознайомити усіх з результатами роботи. Сподіваюсь, що ви усвідомите, що саме від кожного з вас залежить існування людства на планеті. III. ЗАХИСТ ПРОЕКТІВ 1. «Чи не перетвориться Земля на пустелю?» 2. «Рослини — індикатори стану навколишнього середовища». 3. «Правила поведінки в природі». 4. Узагальнювальний проект «Професія дощового черв'яка». IV. ОБГОВОРЕННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ ДІЯЛЬНОСТІ V. Підсумок уроку. Природознавство 5 кл. Захист міні-проектів за вибором * Прийом «Мікрофон» Учні оцінюють результат своїх однокласників. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ Доопрацювати результати проектів на шкільний конкурс. | |