13:48 Укр. мова 2 клас. Урок 114 | |
Укр. мова 2 клас. Урок 114Мета: повторити вивчений матеріал про частини мови; формувати навички грамотного письма; виховувати любов до природи. Хід уроку I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ 1. Каліграфічна хвилинка Оз ДУ ух хм мя чер рг рв ий 2. Словникова робота Ознака, духмяний, червоний, черговий. — Які слова означають назви ознак? — Яке з них є назвою предмета? — Назвати послідовно звуки і букви у слові духмяний. Гра «Знайди склад» ве_сень ву_ця ди_на ка_дар по_ділок по_ка се_да ле_ка III. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ — Сьогодні на уроці ми повторимо вивчене про частини мови. IV. УЗАГАЛЬНЕННЯ Й СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ОТРИМАНИХ ЗНАНЬ 1. Робота за підручником (с. 167) Вправа 1 — Зі слів кожного рядка вилучіть «зайве*. Вправа 2 — Доповніть речення. • Іменники відповідають на питання... • Слова, які називають ознаки предметів,... • Прикметники відповідають на питання ... • Слова, які називають дію предметів, ... • Дієслова відповідають на питання... • 3 великої букви пишемо імена, по батькові та прізвища людей, назви... Вправа З — Прочитайте текст. Про що в ньому розповідається? — У першому реченні підкресліть слово, яке відповідає на питання хто? — Зверніть увагу на підкреслене слово. Яке слово воно замінює? Підкресліть це слово. — У реченнях другого абзацу підкресліть прикметники. — Яке слово в реченні другого абзацу можна замінити словом воно? Підкресліть. — Зробіть звуко-буквений аналіз виділеного слова. Фізкультхвилинка Із-за парт ми піднялись, Всі добряче потяглись, Гарно спинки всі прогнули І про втому геть забули. Пальці всі в замок закрили Й стисли їх мерщій щосили. А тепер присіли — раз! Фізкультпауза у нас. Піднялись і пострибали. Мов сніжинки, покружляли. Сіли рівно — і до праці. Хай не стомлюються пальці. 2. Виконання завдань 1) Підкресліть імена людей. Олена Орлик Сашко Сірко Рябуха Сергій Пушок Оксана Роман 2) До назв предметів доберіть ознаки. Сонце, вітер, трава, теплий, яскравий, молодий. 3) До поданих слів допишіть власні назви. Собака..., кінь..., місто..., ріка..., письменник..., товариш..., вулиця... 4) До слів першого рядка доберіть слова із протилежним значенням із другого рядка. • М'який, сумний, глибокий, низький; Високий, мілкий, веселий, твердий. • Сміятися, мовчати, піднімати; опускати, говорити, плакати. 5) Підкресліть слова, що відповідають на питання який? яка? яке?. Дерев'яна, висота, старе, квітка, маленька, цвях, цегла, цегляний, суниця, зелений, чиста, дощ, зеленіти, світить, низький, глиняний. — Чи є серед записаних слів споріднені? Назвіть їх. V. ПІДСУМОК УРОКУ Тестування 1) Позначити, яка група слів відповідає на питання хто?. а) Кіт, сорока, стіл, хлопчик; б) стіл, вікно, дерево, місто; в) ластівка, Оленка, хлопчик, дідусь. 2) Позначити, яка група слів означає дію предметів. а) Теплий, широкий, білий, зелена; б) стіл, вікно, дерево, місто; в) вчать, малює, учить, поливають. 3) Позначити слова, близькі за значенням. а) Веселитися, сміятися, радіти; б) малий, малятко, малюки; в) тепліти, холоднішати, прохолоджувати. 4) Позначити правильну відповідь. Слова, що означають назви дій, відповідають на питання: а) Який? яка? яке?; б) хто? що?; в) що робить? що зробить? що буде робити? | |