13:50 Укр. мова 2 клас. Урок 115. Що ми знаємо про речення | |
Укр. мова 2 клас. Урок 115. Що ми знаємо про реченняМета: повторити вивчений матеріал про речення; вдосконалювати вміння розрізняти на слух завершене і незавершене речення, виділяти окремі речення у висловлюванні, визначати кількість речень у тексті, дотримуватися розстановки розділових знаків у кінці речень, поширювати речення словами за поданими питаннями; виховувати уважність. Хід уроку Укр. мова 2 клас. Що ми знаємо про речення I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ 1. Каліграфічна хвилинка Ди ва ил им дм пр ме ви че 2. Словникова робота Диван килим предмет черевики — На які питання відповідають записані слова? Гро «Склади слово» III. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ — Сьогодні на уроці ми закріпимо знання про речення, вдосконалюватимемо вміння відтворювати та складати речення. IV. УЗАГАЛЬНЕННЯ Й СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ОТРИМАНИХ ЗНАНЬ 1. Робота за підручником (с. 168) Вправа 1 — Доповніть речення. • Речення виражає... • Речення, у якому про щось розповідається, називається... • У кінці розповідних речень ставимо... • Речення, у якому про щось запитується, називається... • Речення, у якому висловлюється спонукання до дії, називається... • У кінці спонукального речення може стояти... • Головні слова в реченні відповідають на питання... • Установити зв'язок слів у реченні допоможуть... Вправа 2 — Прочитайте текст. Дайте відповідь на питання, що є у тексті. — Спишіть текст. У перших трьох реченнях підкресліть головні слова. — Прочитайте спочатку питальне, а потім окличне речення. Гра «П'яте "зайве"» гай шати пуща вбрання діброва одяг чай свято ліс убрання Вправа З — Прочитайте початок казки. Як вона називається? — Допишіть героїв казки «Рукавичка». Придумайте нову кінцівку казки. Фізкультхвилинка 2. Гра «Скільки речень?» — Скільки речень ви почули? (Учні показують на віялах.) • Весною ми пішли до лісу. Там кожне дерево співало свою пісню. • У носатого Івана одежина дерев'яна. Він у чистім полі ходить і по ньому носом водить. • Поблискують черешеньки в листі зелененькім. Черешеньки ваблять очі діточкам маленьким. — Повторіть останнє речення. Запишіть його. Підкресліть букви, що позначають м'які приголосні звуки. 3. Гра «Так чи ні?» — Що з того, що ви почули, є реченням, а що — ні? (Учні говорять: «так» чи «ні»). Малята готуються до свята. Вони зібрались у дитячому... Тарасик запросив на свято маму. Мама пошила йому нову... 4. Гра «Обери речення» — Прочитайте. Підкресліть речення. Поставте потрібний розділовий знак. Цікаво спостерігати за ось прилетів до старого дуба дятел Діти бережіть книгу А ти допомагати своїм батькам на дворі лютував Вербі, діти, на, повісили, шпаківню — Як перебудувати інші записи, щоб скласти речення? 5. Поширення речень за питаннями Петрик пасе (де? ... (на лузі) (кого?)... (гусей, теля, козу, корову, овець). V. Підсумок уроку. Укр. мова 2 клас. Що ми знаємо про речення — Що ми називаємо реченням? — Складіть речення, щоб у ньому були слова: 1) мама; спекла; 2) тато; намолов; 3) бабуся; рукавички. — Складіть речення про те: 1) що можна побачити на небі; 2) що можна почути на концерті; 3) за чим спостерігають на стадіоні. | |