15:03 Укр. мова 2 клас. Урок 93. Складання казки «Кому дістався бублик» | |
Укр. мова 2 клас. Урок 93. Складання казки «Кому дістався бублик»Мета: розвивати і вдосконалювати вміння учнів висловлюватися реченнями, виразно і зрозуміло формулювати думку, точно добирати слова в реченні; формувати вміння складати оповідання за поданими початком і кінцівкою, малюнками та опорними словами; активізувати і поповнювати словниковий запас; виховувати бережливе ставлення до птахів. Хід уроку Укр. мова 2 клас. Складання казки «Кому дістався бублик» I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ 1. Бесіда — Яка зараз пора року? (Весна) — Чому ви так уважаєте? — Які ознаки весни? (Пригріває сонечко, день довший, зеленіють листочки, з'являються перші квіти, повертаються з теплих країв птахи.) 2. Слухання вірша ЙДЕ ВЕСНА Стану я, гляну я — Скрізь поточки, як дзвіночки, Жайворон золотий з переливами: Йде весна. Запашна, Квітами-перлами Закосичена. П. Тичина III. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ — Сьогодні на уроці ми помандруємо до парку. Навесні все пробуджується від зимового сну. Народжуються не тільки пташенята і звірята, але й нові історії. Спробуємо і ми скласти казку про події, які могли відбутися у парку навесні. IV. РОБОТА НАД МОВНИМ МАТЕРІАЛОМ 1. Ознайомлення з початком казки (с. 138) 2. Читання слів з довідки 3. Робота над серією малюнків 1) Розглядання малюнків учнями. 2) Відповіді на запитання вчителя з використанням опорних слів. — Де лежав бублик? Стежка (Бублик лежав на стежці.) — Хто першим знайшов бублик? Синиці (Першими знайшли бублик синиці.) — Які птахи почали злітатися до бублика? Горобці, грак. (А потім почали злітатися горобці і грак.) — Що намагалися зробити птахи? Дзьобати, бублик. (Вони намагалися дзьобати бублик.) — Яким був бублик? Твердий, старий. (Бублик був твердим, старим.) — Що зробив старий грак? Підхопив, калюжа (Старий грак підхопив бублика і полетів з ним до калюжі.) — Що сталося з бубликом? Набряк (Бублик упав у воду і через деякий час набряк.) — Як діяв грак? З'їв (Грак витяг бублика і з'їв.) — Як поводилися птахи? Здивувались. (Птахи здивувались.) 4. Ознайомлення з кінцівкою казки — Прочитайте кінцівку казки. — Як ви розумієте слова старого грака? Фізкультхвилинка Раз! Два! Час вставати. Будемо відпочивати. Три! Чотири! Присідаймо. П'ять! Шість! Засміялись. Кілька разів понахилялись. Зайчик сонячний до нас Завітав у світлий клас. Будем бігати, стрибати, Щоб нам зайчика впіймати. Прудко зайчик утікає І промінчиками грає. Сім! Вісім! Час настав Повернутися до справ. V. СКЛАДАННЯ КАЗКИ ЗА ПОДАНИМИ ПИТАННЯМИ, СЛОВНИКОМ, МАЛЮНКАМИ 1. Складання казки {усно) 2. Вибір заголовка «Розумний грак» 3. Запис основної частини казки в зошити 4. Перевірка написаного VI. Підсумок уроку. Укр. мова 2 клас. Складання казки «Кому дістався бублик» — Де ми мандрували? — Кого зустріли під час подорожі? — Як ви будете підгодовувати пташок? | |