20:04 Урок №12. Практична робота 1. Робота з вікнами та їх об’єктами . | |
УРОК № 12 ПРАКТИЧНА РОБОТА №1 «РОБОТА З ВІКНАМИ ТА ЇХ ОБ’ЄКТАМИ» Тип уроку: Формування вмінь та навичок. Мета уроку: Формувати вміння та навички роботи з вікнами та з об’єктами вікон. Задачі уроку: 1. Навчити розрізняти об’єкти вікон, визивати контекстне меню, згортати, розгортати, закривати вікна, відкривати потрібну папку, переглядати списки імен файлів і папок, закривати папку, виконувати операції над об’єктами з використанням миші: вибирати, перетягувати; виконувати операції над об’єктами з використанням меню 2. Розвити алгоритмічне мислення, ІКТ-компетентність. 3. Виховати в учнів інтерес до предмета, правила поведінки у комп'ютерному класі, культуру роботи з комп’ютером. Використанні методи і прийоми: Індивідуальна робота з ПК, «Бліцопитування». Обладнання, засоби навчання: Картки для самостійної роботи, ПК, плакат, завдання практичної роботи. План уроку: 1. Організаційний момент (2 хв.). 2. Перевірка домашнього завдання (2 хв.). 3. Мотиваційний етап. Розминка (3 хв.). 4. Актуалізація знань ( 10 хв.). 5. Робота з комп’ютером (20 хв.). 6. Рефлексія (2 хв.). 7. Об’ява домашнього завдання (3 хв.). 8. Підведення підсумків уроку (3 хв.). ХІД УРОКУ Організаційний момент ( 2 хв.). Привітання учнів, перевірка наявності учнів, готовності їх до уроку. Взаємодія вчителя і школярів. Пролунав дзвінок, Починається урок. Працюватиме старанно, Щоб почути у кінці, Що у нашім класі Діти – просто молодці! Перевірка домашнього завдання (2 хв.). Мотиваційний етап. Оголошення теми уроку (3 хв.). Пригадайте з якими об’єктами ми познайомились на минулих уроках. Сьогодні на уроці ми з вами повторимо все, що вивчили раніше. Діти, що ви очікуєте від сьогоднішнього уроку? (Записати відповіді на дошці. Потім учитель додає свої побажання від уроку, наприклад, я очікую, що учні будуть уважними, активними, доброзичливими, слухняними…) Актуалізація опорних знань (10 хв.). Зараз ми пограємо в гру «Бліцопитування». Клас поділено на дві групи (два ряда). Треба відповідати швидко. Я ставлю питання по черзі командам. Якщо команда не відповідає питання переходить до іншої команди. В кінці гри ми оберемо «Найрозумнішу команду». Налаштуйтеся відповідати швидко. Але при цьому поважайте один-одного і не забувайте правила поведінки. 1. Що таке вiкно? 2. Якi кнопки керування вiкнами ви знаєте? 3. У яких режимах може вiдкриватися вiкно? 4. Якi типи вiкон ви знаєте? 5. Для чого призначенi дiалоговi вiкна? 6. Як змiнити розташування, розмiри вiкон? 7. Яке вiкно називають поточним, як його вiдрiзнити вiд iнших? 8. Якi елементи мають iнформацiйнi вiкна? Для чого вони призначенi? 9. Назвiть основнi елементи дiалогових вiкон. Як здiйснюється робота з цими елементами? 10. За допомогою яких елементiв керування можна: а) встановлювати значення параметра; б) керувати вiдображенням вiкна на екранi; в) перемiщувати вмiст вiкна; г) обирати режими роботи? 11. Якi способи виконання дiй над об’єктами вам вiдомi? 12. Якi дiї визначенi над папками? 13. Що таке ярлик? 14. Як створити ярлик для папки? 15. Якi дiї визначенi над ярликами? 16. Якi дiї визначенi над файлами? 17. Яке призначення контекстного меню об’єкта? 18. Як викликати контекстне меню об’єкта? 19. Як створити папку на диску? 20. Яка головна властивiсть ярлика? 21. Як перейменувати папку чи файл? 22. Як створити малюнок? 23. Як створити текстовий файл? 24. Як зберегти файл на диску в деякiй папцi? 25. Як вiдкрити документ? 26. Як дослiдити властивостi папки чи файла? 27. Яка вiдмiннiсть мiж командами Зберегти як... i Зберегти? 28. Якi дiї визначенi над дисками? ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА Слухати ми перестали I тепер вci дружно встали. Будем ми відпочивати, Нумо вправу починати: Руки – вгору, руки – вниз I легесенько прогнись. Покрутились, повертілись, На хвилинку зупинились. Пострибали, пострибали, Раз – присіли, другий – встали. Робота з комп’ютером (20 хв.). Діти сідають за комп’ютер і отримують завдання практичної роботи. Повторити правила поведінки у комп’ютерному класі, за комп’ютером. Через 10 хвилин роботи на комп’ютері виконати вправи для очей ПРАКТИЧНА РОБОТА № 1. Рефлексія ( 2 хв.). Під легку музику, заплющити очі, відповісти на питання Мені було цікаво… Мені було важко… Тепер я зможу… В мене вийшло… Об’ява домашнього завдання (2 хв.). Домашнє завдання з підручника. Підведення підсумків уроку (3 хв.). Діти давайте подивимось на дошку і пригадаємо наші очікування від уроку. Чи справдились вони? Якщо ні, то чому? Оцініть у зошиті свою роботу на уроці. Давайте визначимо, хто був найактивнішим учнем сьогодні на уроці? Чому? Додаток 1 Додаток 2 Додаток 3 Додаток 4 | |