укр мова 10 клас авраменко математика 10 клас бевз 2018
Головна » 2013 » Листопад » 2 » Урок №22. Додавання текстових написів до графічного зображення.
15:16
Урок №22. Додавання текстових написів до графічного зображення.
УРОК № 22
ДОДАВАННЯ ТЕКСТОВИХ НАПИСІВ ДО ГРАФІЧНИХ ЗОБРАЖЕНЬ
Тип уроку: комбінований
Мета уроку: сформувати поняття текстових написів, шрифтів, накреслення ознайомити з можливостями форматування текстових написів до графічних зображень.
Задачі уроку:
1. Навчити створювати текстові написи до графічних зображень та добирати шрифт, накреслення, колір, розмір тексту, використовуючи інструмент для створення текстових написів;.
2. Розвити пізнавальний інтерес, творчу активність учнів,
3. Виховати акуратність, уважність, дисциплінованість.
Використанні методи і прийоми:
Обладнання, засоби навчання:
інструкції з ТБ, робочий зошит, підручник, навчальне відео, мультимедійний проектор, ПК з ОС Windows, Paint. 
План уроку:
1. Організаційний момент (2хв.).
2. Перевірка домашнього завдання (5 хв.).
3. Мотиваційний етап. Розминка (3 хв.).
4. Пояснення нового матеріалу (15 хв.).
5. Робота з комп’ютером (15 хв.). 
6. Рефлексія (2 хв.).
7. Об’ява домашнього завдання (1 хв.).
8. Підведення підсумків уроку (2 хв.).
ХІД УРОКУ
1. Організаційний момент (2 хв.).
Здрастуйте, хлопчики і дівчатка! Рада вас бачити. Починаємо урок. 
Я пропоную оцінити свій настрій і для цього використовувати смайлики. Підніміть, будь ласка, смайлик вашого настрою. А тепер посміхніться один до одного і побажайте успіхів.
2. Перевірка домашнього завдання (5 хв.).
Прийом м’ячик. Вчитель ставить запитання і передає м’ячик учневі, учень відповідає, ставить своє запитання і передає товаришу. 
3. Мотиваційний етап. Розминка (3 хв.) 
Відповісти на питання:
1. Як називається найближча до землі зірка? (Солнце)
2. Хто був мамою бридкого каченя? (Лебідь)
3. Через три роки Марійці буде стільки ж років, скільки сьогодні Тетянці. Хто з дівчаток старший? (Тетянка)
4. У Миколи в кишені дві грошові купюри на суму 7 гривень. Які це купюри? (5 і 2)

Діти мені сьогодні доставили листа. (показати чистий конверт) А в ньому привітання (показати малюнок). Але він дуже незвичайний, бо … (доповнюють учні)
4. Пояснення нового матеріалу (15 хв.).
Сьогодні на уроці ми навчимося додавати текстові написи до графічних зображень.
Напис – це фрагмент графічного зображення, який містить текст.
(за підручником стор.123)
Вводяться поняття редагування, форматування тексту, записати алгоритм виконання дій для створення напису.
Фізкультхвилинка.
Любить вчитися наш клас, 
та відпочивати час.
Нумо, разом всі присіли
І нагору полетіли.
Піднімаємось все вище,
Висота стає все ближче!
5. Робота з комп’ютером (15 хв.). 
Повторимо правила техніки безпеки.
Інструктаж з техніки безпеки
Діти, пам’ятайте правила поведінки в комп’ютерному класі та правила техніки безпеки:
у класі слід поводитися тихо, не бавитися і не бігати.
Не працювати брудними або вологими руками та не вставляти в комп’ютерні пристрої ніякі предмети. Сидіти слід на відстані не менше 50 см від екрана монітора і спину тримати рівно.
Виконати завдання 1, 2 стор.129. Записати план створення графічного зображення.
Гімнастика для очей (1 хв)
Заплющ очі з усіх сил, а потім відкрий їх.
Погладжуй повіки подушечками пальців.
Роби кругові рухи очима: наліво - догори - направо - донизу, і навпаки.
Простягни вперед руку. Слідкуй за нігтем великого пальця, повільно наближуючи його до носа, а потім так само повільно віддаляючи його.

6. Рефлексія (3 хв.).
Наш урок добіг кінця. І мені б дуже хотілося дізнатися вашу думку про виконану роботу. Оцініть свою роботу за допомогою смайлика.
Доповніть речення: «Я працював на уроці …., бо …..
7. Об’ява домашнього завдання (1 хв.).
Глава3. Орацювати § 3.5. Дати відповіді на питання 1 – 10. Виконати завдання 3,4. Записати у зошит план створення малюнку. 
8. Підведення підсумків уроку (3 хв.).