00:40 Урок №30. Практична робота № 5. Створення фотоальбому | |
Урок №30 Тема уроку: Практична робота № 5. Створення фотоальбому Тип уроку: Перевірка вмінь та навичок. Мета уроку: Формувати вміння та навички створювати фотоальбом. Задачі уроку: 1. Навчити створювати фотоальбом, редагувати зображення, текст, форматуапти текст, запускати презентацію на перегляд. 2. Розвивати алгоритмічне мислення, міжпредметні зв’язки, ІКТ-компетентність; 3. Виховати в учнів інтерес до предмета, правила поведінки у комп'ютерному класі, культуру роботи з комп’ютером Використанні методи і прийоми: Індивідуальна робота на ПК Обладнання, засоби навчання: Картки з завданням, ПК План уроку: 1. Організаційний момент (2 хв.). 2. Перевірка домашнього завдання (2 хв.). 3. Мотиваційний етап. Розминка (2 хв.). 4. Актуалізація опорних знань (15 хв.). 5. Робота з комп’ютером (15 хв.). 6. Рефлексія (1 хв.). 7. Об’ява домашнього завдання (1 хв.). 8. Підведення підсумків уроку (7 хв.). ХІД УРОКУ Організаційний момент (2 хв.). Привітання учнів, перевірка наявності учнів, готовності їх до уроку. Взаємодія вчителя і школярів. Дзвенить дзвінок Починається урок, Будемо старанно працювати Щоб мову рідну гарно знати! Перевірка домашнього завдання (2 хв.) Мотиваційний етап. (2 хв.) Для чого нам потрібні презентації? Сьогодні на уроці ми з вами виконаємо проект і створимо невеликий фотоальбом «Червоної книги». Вислухати розповідь учнів про необхідність Червоної книги. А навіщо потрібна ця книга? Актуалізація опорних знань (15 хв.) Ми з вами пограємо. Гра називається «Кіт у мішку». Клас поділено на 3 команди (на початку року учні обирали геометричну фігуру: квадрат, коло, трикутник). Команди обирають собі назву. Правила гри. У нас є «Мішок знань», в якому зібрані всі ваші знання про комп’ютерну презентацію. Зараз по черзі, кожна з команд буде тягти завдання. За правильну відповідь команда отримує 1 фішку у вигляді зірочки. Наприкінці змагання, команда яка отримає більшу кількість фішок переможе. (1) Конкурс «Тестові завдання». 1. Текстовий напис, що зазвичай розміщується у нижній частині кожного слайда та може містити відомості про автора, назву презентації чи повідомлення, про мету її створення, адреси Інтернет ресурсів, які є джерелом матеріалів, поданих на слайдах, дату створення чи показу презентації, номери слайдів, тощо, це… а) Макет б) Шаблон в) Колонтитул 2. Це спеціальний відео-, або аудіоефект, доданий до основного тексту або до певного об’єкта. а) Демонстрація. б) Анімація. в) Шаблон. 3. Технології, призначені за допомогою комп’ютера інтегрувати, опрацьовувати й одночасно відтворювати різноманітні типи сигналів, різні середовища, засоби та способи обміну даних різних типів: текстових і графічних, відео та звукових, тощо… а) Технології звукозапису б) Конвертер в) Мультимедіа 4. Програма, яка перетворює у файлі дані з одного формату на інший а) Програвач Windows Media б) Кодек в) Конвертер 5. Частина фільму, або невеликий відеоролик, що супроводжує музичний твір а) Проект б) Фільм в) Відеокліп 6. Програма, яка містить набір інструментів, за допомогою яких опрацьовують відео файли на комп’ютері а) Windows Media б) Відеоредактор в) Програвач мультимедіа 7. Презентація в середовищі MS Power Point зберігається з розширенням а). wav б).exe в).ppt (2) Конкурс «Вибери зайве» 1. midi, wav, MP3, doc. 2. Висвітлення, з початку, полоси, розчинення 3. Фільм, відео кліп, фото, презентація 4. Нумерований, класичний, маркерований (3) Конкурс «Маска». (Називаються ознаки, а учні повинні вгадати про що йде мова) 1. Її можна вставити до презентації, встановити її розмір, до неї можна додати текст зображення. Вона має стовпці та рядки (Таблиця) 2. Вони бувають нумеровані та маркеровані, їх використовують для нумерування списків та послідовностей. Можна міняти його розмір, колір, і початкове число (Маркер списку) 3. Це файл, він містить стилі презентацій, які включають в себе типи та розміри маркерів і шрифтів, положення текстових написів, параметри оформлення фону, кольорові схеми…(Шаблон оформлення) 4. Вони бувають верхні та нижні, їх можна застосувати або до всіх, або лише до поточного слайда. Це текстовий напис, містить відомості про автора, назву презентації, дату створення презентації (Колонтитул) 5. Це технології, які опрацьовують текстові, графічні та відеодані, вони можуть поєднувати різні типи даних, відтворювати різноманітні типи сигналів (Мультимедіа) (4) Конкурс «Доміно» (У вчителя знаходиться одна половина картки, а у команд інша. Потрібно підібрати правильну відповідь до кожної картки) Підрахунок кількості фішок зібраних кожною командою. ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА. Cipi зайчики маленкі, Вушка є у них довгенькі. В лici грались, веселились, Працювати вже втомились. А щоб добре працювати, Треба трішки пострибати. Відпочили, розім'ялись – Й до робота знову взялись. РОБОТА З КОМП’ЮТЕРОМ (15 хв.) Діти сідають за комп’ютер. Повторити правила поведінки у комп’ютерному класі, за комп’ютером. Через 10 хвилин виконати вправи для очей. Команда квадрат створює презентацію про тварин, занесених до Червоної книги; команда круг – про рослини; команда трикутник – про птахів. Діти дома підбирали матеріал – по одній картинці з твариною, птахом та рослиною, 2-3 речення про них. ПРАКТИЧНА РОБОТА. 1. На Робочому створити папку з назвою вашої команди. 2. Скопіювати у папку матеріали необхідні для створення презентації. 3. Запустити програму Power Point. 4. Обрати пункт меню на стрічці Вставка/ Фотоальбом/ Створити фотоальбом. 5. У діалоговому вікні Фотоальбом натиснути кнопку «Додати малюнок з істочника» 6. Виділити необхідні малюнки та натиснути кнопку «Відкрити» 7. Обрати кнопку створити надпис. 8. Продивитись малюнки, відредагувати малюнки за допомогою кнопок (якщо треба) 12. Обрати тему для слайдів. 13. Натиснути кнопку Створити. 14. Переглянути презентацію. 15. Додати назви до слайдів. 16. Внести зміни до презентації, якщо треба. 17. Зберегти презентацію. 18. Підготувати розповідь до презентації. Рефлексія (1 хв.) Доповніть речення: «Сьогодні на уроці я…» Домашнє завдання (1 хв.) За підручником. Підведення підсумків (7 хв.) Заслухати презентацію учнів своєї частини Красної книги. Обговорити які були допущені недоліки. Обрати найкращу команду. Нагородити переможців. | |