укр мова 10 клас авраменко математика 10 клас бевз 2018
Головна » 2015 » Січень » 8 » Математика 3 клас. Урок 69. Прості задачі на віднімання
18:35
Математика 3 клас. Урок 69. Прості задачі на віднімання

Математика 3 клас. Урок 69. Прості задачі на віднімання

Мета: ознайомити учнів з прийомом письмового віднімання трицифрових чисел без переходу через розряд; удосконалювати вміння розв'язувати прості задачі на віднімання; узагальнити вміння розв'язувати рівняння, знаходити периметр трикутника; розвивати мислення; виховувати уважність.
конспекты уроков
Хід уроку. Математика 3 клас. Прості задачі на віднімання
I.      ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ
II.     АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ
1.     Перевірка домашнього завдання
2.     Гра «Шифрувальник» (с. 98,завдання 630)
—  Розставте відповіді так, щоб утворилася назва річки. (Десна)
3.     Складання виразу до задачі та його обчислення (с 98, завдання 631) Розв'язання
95-(37+ 29)=29 (л.)
4.     Розв'язування рівняння (с 98, завдання 632)
III.   ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ УРОКУ
—  Сьогодні на уроці ми будемо вчитися письмово віднімати трицифрові числа та використовувати цей спосіб під час розв'язування задач.
IV.   ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ
1.     Пояснення вчителем письмового віднімання трицифрових чисел без переходу через десяток (с 98, завдання 633)
—  Розгляньте запис у підручнику.
—  З яких розрядних одиниць почали виконувати письмове віднімання? Висновок. При відніманні трицифрових чисел одиниці віднімають від одиниць, десятки від десятків, сотні — від сотень.
2.     Первинне закріплення нового матеріалу (с. 98, завдання 634)
—  Обчисліть різниці, записуючи числа стовпчиком. (Приклади записуються на дошці з коментуванням.)
Міркуйте так:
—  Зменшуване 947. Від'ємник — 321. Записуємо від'ємник під зменшуваним так, щоб одиниці були записані під одиницями, десятки — під десятками, сотні — під сотнями. Віднімання розпочинається з одиниць. Під 7 — 1 = = 6. Цифру 6 записуємо під одиницями.
Л дес. — 2 дес.= 2 дес. Цифру 2 пишемо під десятками. 9 сотень— 3 сотні = 6 сотень. Цифру 6 пишемо під сотнями. Отримуємо різницю 626.
Фізкультхвилинка
V.    РОЗВИТОК МАТЕМАТИЧНИХ ЗНАНЬ
1.    Розв'язування простих задач на віднімання (фронтально) (с. 98-99, завдання 635)
Розв'язання учні записують стовпчиком.
1) 457- 124 = 333(кг)
2) 675-324 = 351
3) 248 -125 = 123 (клена)
4) 110-98 = 12 (кл)
2.     Творча робота над задачею
—  Складіть задачі інших видів на віднімання.
3.     Робота з геометричним матеріалом (с 99, завдання 636)
—  Назвіть вид кожного трикутника.
—  Виміряйте сторони і знайдіть периметр прямокутного трикутника. Р = 2 см + 3 см 5 мм + 2 см 5 мм = 8 см
4.     Завдання з логічним навантаженням
1)С. 99, завдання 637.
2) Від найбільшого двоцифрового числа відніміть найменше число третього
десятка.
Відповідь: 99 - 30 - 69.
VI.  ПІДСУМОК УРОКУ
—  Що нового дізналися?
—  Які завдання вам найбільше сподобалися? Чому?
VII. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ 
Математика 3 клас. Прості задачі на віднімання
С. 99, завдання 638; 639.