Математика 3 клас. Урок 127. Повторення нумерації трицифрових чисел
Мета: повторити знання усної і письмової нумерації трицифрових чисел; розвивати мислення; виховувати інтерес до предмета.
Хід уроку. Математика 3 клас. Повторення нумерації трицифрових чисел
I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ
II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ
1. Перевірка домашнього завдання
Завдання 1113
х-337 = 480, (х = 817);
х:4 = 128,(х = 512);
390-х = 240,(х = 150).
Завдання 1114
— Чи виконав завод умови угоди? Розв'язання
1) 48 • 2 = 96 (м) — за перші два дні;
2) 50 • 3 = 150 (м) — за наступні три дні;
3) 150 + 96 = 246 (м) — випустив завод;
4) 246-225 = 21 (м)
Відповідь: на 21 машину завод перевиконав план.
2. Фронтальне опитування
— Назвіть 6 чисел натурального ряду, починаючи від 186; від 325.
— Прочитайте числа: 423; 840; 224. Що означає у запису цих чисел цифра 4? цифра 0? Скільки в поданих числах одиниць кожного розряду?
— Назвіть числа від 795 до 805.
— Назвіть число, в якому: 7 сот. 8 од.; 7 сот. 8 дес; 1 сот. З дес. 7 од.; З дес. З од.; 9 сот. 9 од.
— Запишіть цифрами числа: триста сорок один; двісті; дванадцять; сімсот сім; сто; сто один.
— Розкладіть на розрядні доданки числа: 347; 555; 720; 707; 112.
— Скільки в числі 784 всього сотень? всього десятків? всього одиниць?
3. Робота в парах
Гра «Швидка лічба»
Двоє учнів (по черзі) відшукують у таблиці числа від 101 до 120, називають їх. Перемагає той, хто швидше відшукає й назве числа. Роботу можна проводити 2-3 рази.
4. Гра «Ланцюжок»
35: 7•8•2: 10•9
49:7•9•10:3:7
III. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ
— Сьогодні на уроці ми повторимо нумерацію трицифрових чисел.
IV. КОРЕКЦІЯ І ЗАКРІПЛЕННЯ ЗНАНЬ
1. Робота над задачею (с. 168,завдання 1119)
— Прочитайте задачу.
— З чого був виготовлений сплав?
— Скільки взяли свинцю?
— Чи знаємо ми, скільки взяли олова?
— Чи можемо дізнатися? Як?
— Яким с питання в задачі?
— Якою дією дамо відповідь на питання задачі?
— Розв'яжіть задачу самостійно.
Розв'язання
1) 162•2 = 324 (г) — олова;
2) 324 + 162 = 486 (г)
Відповідь: 486 грамів сплаву вийшло.
2. Офтальмологічна пауза
3. Розв'язування логічних завдань
1) Завдання 1120 (с. 169).
— Запишіть трицифрові числа» сума цифр яких дорівнює 4. (220; 202; 130; 103; 310; 301;112; 121; 211)
2) Садівник вирішив посадити на ділянці кущі малини. Довжина ділянки — 12 метрів. Відстань між кущами — 2 м. Чи зможе він посадити 7 кущів? Відповідь: зможе.
V. ПІДСУМОК УРОКУ
— Що повторили на уроці?
VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ Математика 3 клас. Повторення нумерації трицифрових чисел
С. 169, завдання 1121; 1122.
|