укр мова 10 клас авраменко математика 10 клас бевз 2018
Головна » 2015 » Січень » 8 » Математика 3 клас. Урок 70. Задача з буквеними даними
18:42
Математика 3 клас. Урок 70. Задача з буквеними даними

Математика 3 клас. Урок 70. Задача з буквеними даними

Мета: ознайомити учнів з прийомами письмового додавання трицифрових чисел у випадку, коли сума одиниць дорівнює 10 або сума десятків дорівнює 10 десяткам; вдосконалювати вміння додавати і віднімати іменовані числа; формувати вміння розв'язувати задачі з буквеними даними; закріплювати вміння розв'язувати задачі на зведення до одиниці; розвивати мислення; виховувати увагу.
конспекты уроков
Хід уроку. Математика 3 клас. Задача з буквеними даними
I.      ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ
II.     АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ 
1.     Перевірка домашнього завдання
2.    Гра «Шифрувальник»

3.     Робота за картками індивідуального контролю (див. додаток на с. 12)
4.     Корекція раніше отриманих знань. Розв'язування задачі (с 99, завдання 640)
—  За даними таблиці складіть і розв'яжіть задачу, подібну до задачі, яку ви розв'язували вдома.
—  Що дізнаємося, якщо 36 : 6? (Скільки пельменів за І хвилину зліпив кухар спочатку.)
—  Як дізнатися, скільки пельменів він стане ліпити, якщо за 1 хвилину ліпитиме на 2 пельмені більше? (Додати 2)
—  Якою дією дамо відповідь на питання задачі? (Діленням)
—  Розв'язання і відповідь запишіть самостійно. Слабшим учням учитель роздає картки-підказки. Розв'язання
1)[]:[] = []
2)[]+[] = [] 
3)[]:[] = []
Відповідь: 7 пельменів.
III.   ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ УРОКУ
—  Сьогодні на уроці ми ознайомимося з письмовим додаванням трициф-рових чисел у випадку, коли сума одиниць дорівнює 10 або сума десятків дорівнює 10 десяткам; будемо розв'язувати задачі з буквеними даними.
IV.   ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ
1.    Пояснення нового матеріалу (с 100, завдання 641)
—  Прочитайте приклад з підручника.
 376 
+
 414
 790
—  Поясніть прийом письмового додавання, коли при додаванні одиниць дістаємо десяток. (6 і 4 — 10, 0 пишемо під одиницями, 1 переносимо до де сятків. 7 і 1 — 8 та ще 1—9 пишемо під десятками. З сотні і 4 сотні 7 со тень. Число 7 пишемо під сотнями. Усього 790.)
—  Прочитайте приклад з підручника.
 225
+384 
 609
—  Поясніть прийом письмового додавання, коли сума десятків дорівнює 10 десяткам. (До 5 од. + 4 од. = 9 од. До 2 dec. + 8 dec. = 10 dec.— 1 сотня. У сумі на місці десятків запишемо 0, а одну сотню перенесемо до сотень. До 2 com. + + 3 com. = 5 com. та ще 1 com. буде 6 com. Усього 609.)
2.     Первинне закріплення (с. 100, завдання 642)
—  Обчисліть приклади з коментуванням біля дошки, записуючи доданки стовпчиком.
3.     Усне додавання іменованих чисел
2 м 80 см + 20 см = 3 м
4 м - 20 см = 400 см - 20 см = 380 см = 3 м 80 см
5м 7см + 3см = 5м10см = 5м1дм
2 м — 2 дм 5 см = 20 дм — 2 дм 5 см = 17 дм 5 см
Фізкультхвилинка
V.    РОЗВИТОК МАТЕМАТИЧНИХ ЗНАНЬ
1.    Робота над задачею з буквеними даними [с 100,завдання644)
—  Якщо задача містить буквене дане, то відповідь записують у вигляді виразу.
—  Складіть вираз для розв'язання задачі. а + b — зібрали хлопчики
—  Замість букв підставте їх значення, запишіть розв'язання в стовпчик. Відповідь: 290 каштанів хлопчики зібрали разом.
2.    Самостійна робота (с. 100, заедания 645)
—  Складіть коротку умову до задачі та розв'яжіть її самостійно. Розв'язання
1)212 + 6 = 218 (в.) — за другий місяць 2)212 + 218+ 175 = 605(6.)
Відповідь: 605 верстатів було замовлено заводу.
3.    Завдання з логічним навантаженням (с 100, завдання 646) 111-11 = 100
VI.  ПІДСУМОК УРОКУ
—  Поясніть спосіб письмового обчислсппя прикладів 237 + 123; 153 + + 556.
VII. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ. 
Математика 3 клас. Задача з буквеними даними
С. 100, завдання 647; 648.