Завдання для самоперевірки до розділу II
Вибери правильну відповідь
1. Досвід, що склався історично й передається а покоління в покоління, — це:
а) ритуал; б) символ;
в) традиція; г) обряд.
2. Укажи, до якого етнографічного регіону України належить полтавська вишивка:
а) Полісся;
б) Середня Наддніпрянщина;
в) Слобожанщина;
г) Поділля.
3. Укажи правильне визначення. Рапорт орнаменту— це:
а) симетричність елементів орнаменту;
б) традиційне розташування орнаментів на виробах;
в) поєднання кількох видів вишивальних швів в орнаменті;
г) ритмічне повторення одного елемента орнаменту за всією довжиною вишивки.
4. Укажи, який вид орнаменту зображено на малюнку:
а) геометричний; б) рослинний;
в) зооморфний; г) антропоморфний.
5. Укажи, які кольори зображені на малюнку:
а) споріднені;
б) споріднено-контрастні;
в) контрастні.
6. Укажи, яка з вишивок є ахроматичною:
Вибери дві правильні відповіді
7. Укажи види декоративно-прикладного мистецтва:
а) гутництво; б) архітектура;
в) скульптура; г) гончарство.
8. Назви області, які належать до Карпатського етнографічного регіону України:
а) Черкаська; б) Чернівецька;
в) Івано-Франківська; г) Чернігівська.
9. Укажи малюнки з виробами столової білизни з вишивкою.
10. Укажи фрагменти предметної вишивки.
11. Укажи малюнки з виробами для інтер'єру житла.
12. Укажи, які кольори вважають холодними:
а) синій; б) червоний;
в) помаранчевий; г) фіолетовий.
9. Укажи малюнки з виробами столової білизни з вишивкою.
10. Укажи фрагменти предметної вишивки.
11. Укажи малюнки з виробами для інтер'єру житла.
12. Укажи, які кольори вважають холодними:
а) синій; б) червоний;
в) помаранчевий; г) фіолетовий.
16. Установи відповідність між виробами а вишивкою та їх призначенням:
1) столова білизна;
2) постільна білизна;
3) натільна білизна;
4) інтер'ервого призначення.17. Установи відповідність між поняттями та їхніми визначеннями:
а) композиція вишивки — це.»
б) орнамент — це...
в) колорит — це...
1) поедпання різних елементів візерунка вишивки в єдине ціле та гармонійне розташування їх на виробі;
2) гармонійне поєднання кольорів і відтінків, що підпорядковані основному тону та створюють єдність композиції;
3) оздоблювальний візерунок, побудований на ритмічному повторенні окремих його елементів, мотивів.
18. Установи відповідність між зображеннями орнаментів та їхніми видами:
1} геометричний; 2) рослинний;
3) зооморфний; 4) антропоморфний.
19. Установи відповідність між назвами орнаментів та їхніми зображеннями:
а) стрічковий; б) сітчастий;
в) вазонний; г) розетковий.
20. Установи відповідність між зображеними групами кольорів та їхніми назвами:
а) хроматичні;
б) ахроматичні;
в) чисті основні кольори.
21. Установи відповідність між властивостями кольорів та їхніми визначеннями:
а) тон кольору — це...
б) насиченість кольору — це...
в) ясність кольору — це...
1) ступінь яскравості, виразності певного кольору, яка змінюється залежно від наявності в ньому сірого кольору;
2) властивість, яка визначає наявність основного кольору в інших;
3) ступінь близькості будь-якого кольору до білого або чорного кольору.
22. Установи відповідність між видами мотивів вишивки та їхніми зображеннями:
а) сюжетні; б) пейзажні;
в) предметні; г) каліграфічні (монограми).
Обґрунтуй відповідь
23. Охарактеризуй властивості кольорів зображених вишивок.
24. Уяви, що ти береш участь у шкільному проекті «Лялька-мотанка». Тобі доручено розробити схему для оздоблення фартуха ляльки хрестиком. Уважно розглянь варіанти оздоблення різних ля-льок-мотанок. У зошиті графічно зобрази свій варіант схеми вишивки хрестиком для оздоблення фартуха в кольорі.
Розробка візерунка для вишивання
|