§ 9. Культура поведінки§ 9. Культура поведінкиПовтори те, що знаєтеЯкі правила поведінки ти виконуєш як учень? Які правила поведінки ти виконуєш як   ... Читати далі » § 8. Роль спілкування в житті людини§ 8. Роль спілкування в житті людиниЗакінчи речення.Золоте правило спілкування полягає ... Поділися своїми думками Навіщо людині потрібне спілкування? П Розгл ... Читати далі » § 7. Наполегливість - важлива риса характеру людини§ 7. Наполегливість - важлива риса характеру людиниЯкими шляхами можна досягти успіху?Доведи, що освіта має велике значення для людини. Знайди у словничку (с. 141) ... Читати далі » § 6. Досягнення успіху§ 6. Досягнення успіхуПовтори те. що знаєшЗакінчи речення. И Успіх — це ... Для досягнення успіху людині треба ... Прочитайте притчу Дональда Бісс ... Читати далі » § 5. Можливості людини§ 5. Можливості людиниПовтори те, що знаєЧи можна назвати особистістю людину, яка самостійно приймає рішення й бере на себе відповідальність за свої вчинки? Чому? Щ ... Читати далі » § 4. Справжня особистість§ 4. Справжня особистістьПОВТОРИ ТЕ, ЩО ЗНАЄЗакінчи речення. Особистість — це людина, яка ... Поясни запис. Успіх = здібності + ... Читати далі » § 3. Людське «Я»§ 3. Людське «Я»Повтори те, що знаєшПоділися своїми думками Які складові свого «Я» людина отримує від &n ... Читати далі » § 2. Життя людини - найвища цінність§ 2. Життя людини - найвища цінністьПОВТОРИ ТЕ, ЩО ЗНАЄШЗакінчи речення. С Я неповторна людина, тому що ... Мій друг (подруга) неповторна лю ... Читати далі » § 1. Неповторність кожної людини§ 1. Неповторність кожної людиниПовтори те. що знаєшЗакінчи речення. Людина — це частина природи і частина ... Людина відрізняється &n ... Читати далі » Урок 34. Нев'януча краса мелодійУрок 34. Нев'януча краса мелодійАвстрійський композитор Вольфганг Амадей Моцарт (1756-1791) народився у сім'ї музикантів. У чотири роки він грав маленькі п'єси, написав к ... Читати далі »Урок 33. Народна пісня у джазовій манеріУрок 33. Народна пісня у джазовій манеріРосійський композитор Олег Миколайович Хромушин (1927-2003) у своїй творчості поєднував професійне володіння традиційними жа ... Читати далі »Урок 32. Джерело натхнення сучасних композиторівУрок 32. Джерело натхнення сучасних композиторівЄвген Федорович Станкович (1942) — одна із найяскравіших особистостей в українській музичній галереї сучасності. Композитор є ав ... Читати далі »Урок 31. Мелодія дивовижної красиУрок 31. Мелодія дивовижної красиРосійський композитор Олександр Олександрович Алябьев (1787-1851) — автор опер, симфонічних, камерних творів, музики для театру, пісень та рома ... Читати далі »Урок 30. Нічиїй славі не зрівнятися з його славоюУрок 30. Нічиїй славі не зрівнятися з його славоюНіколо Паганіні (1782-1840) — італійський скрипаль, композитор, який здійснив переворот у скрипковому виконавстві, збагативши т ... Читати далі »Урок 29. Композитори жартуютьУрок 29. Композитори жартуютьСвітове визнання австрійський композитор Йозеф Гайдн (1732-1809) одержав в області інструментальної музики. Митцем написано більше тисяча двісті творів, ... Читати далі »Урок 28. Особливе захоплення турківУрок 28. Особливе захоплення турківНезважаючи на те, що Туреччина і Австрія були давніми і запеклими ворогами, воювали з перервами з початку XVI століття до кінця XVIII століття, авс ... Читати далі »Урок 27. Заворожуючі ритми іспанських танцівУрок 27. Заворожуючі ритми іспанських танцівРосійський композитор Михайло Іванович Глінка (1804-1857) у свій час жив в Іспанії і був захоплений багатством &nb ... Читати далі »Урок 26. Барвиста експресія УгорщиниУрок 26. Барвиста експресія УгорщиниВербункош — жанр угорської танцювальної музики, зародження якого пов'язане із набором новобранців в армію, який супроводжувався музикою. ... Читати далі »Урок 25. Де скарб твій, там буде й серце твоєУрок 25. Де скарб твій, там буде й серце твоєФортепіано з дитинства було улюбленим інструментом польського композитора Фредеріка Шопена (1810-1849). Лише його одного вистачило ... Читати далі »Урок 24. Віта природа чистим синім небомУрок 24. Віта природа чистим синім небомКартини природи, її розквіт і згасання — джерело творчого натхнення усіх композиторів світу. Вічний маскарад, вічне свято фарб, вічний р ... Читати далі »Урок 23. Музика пливе рікоюУрок 23. Музика пливе рікоюВенеція — місто дивовижне, казкове, збудоване на островах і майже не має вулиць. Переміщаються тут люди на човнах-гондолах. У них народжуються баркар ... Читати далі »Урок 22. На вершині почуттівУрок 22. На вершині почуттівПресвята Богородиця є символом любові, материнської теплоти та великої віри. З давніх-давен її шанували на українських землях як покровительку. Материнськ ... Читати далі »Урок 21. Сієм дитині в серденько ласкуУрок 21. Сієм дитині в серденько ласкуАмериканський композитор і піаніст Джордж Гершвін (1898-1937) мав російське коріння. Його батько приїхав до Америки з Росії слідом за коханою ді ... Читати далі »Урок 20. Вічне джерело натхненняУрок 20. Вічне джерело натхненняУкраїнський композитор Андрій Якович Штогаренко (1902 - 1992) писав симфонічну, вокальну, камерно-інструментальну музику. В його творах ясно відчутна ... Читати далі »Урок 19. Танці довжиною в життяУрок 19. Танці довжиною в життя„Лезгінка" — грузинський національний танець, який майже в незмінному вигляді поширений серед всіх кавказьких народів. Образ орла як в ... Читати далі »Урок 18. Пісня ВсесвітуУрок 18. Пісня ВсесвітуПослухай пісню. Урок 17. Музика весниУрок 17. Музика весниВесна... 3 її приходом оживає, розквітає природа. Повітря сповнене живодайним подихом землі. Для наших предків після холодних коротких днів і довгих зимових вечо ... Читати далі »Урок 16. Веснуй, квітуй, весняночкоУрок 16. Веснуй, квітуй, весняночкоМова музики є зрозумілою для всіх людей Землі. Ми радіємо і сумуємо, працюємо в ім'я процвітання вітчизни, з душевним трепетом спостерігаємо за ... Читати далі »Урок 15. У служінні Україні зорю свою знайшовУрок 15. У служінні Україні зорю свою знайшовДругу половину XVIII сторіччя дослідники недаремно називають „золотим віком" української музики. В цей час працювали десятки т ... Читати далі »Урок 14. Кожен в серці радість маєУрок 14. Кожен в серці радість маєУ святковому й урочистому фіналі симфонії Л. Ревуцьким використано дві українські народні пісні: „А ми просо сіяли, сіяли" та „Ой н ... Читати далі »Урок 13. У полоні танцюУрок 13. У полоні танцюУкраїнський народний танець, як і інші види народної творчості, розвивався впродовж всієї історії українського народу, збагачуючись новим змістом і своєрідними ... Читати далі »Урок 12. Музичний калейдоскопУрок 12. Музичний калейдоскопЮрій Сергійович Щуровський (1927-1996) української музики для дітей. Твори композитора вирізняються яскравими художніми образами, мелодіями, що легко зап ... Читати далі »Урок 11. Там зоря дитинства не заснеУрок 11. Там зоря дитинства не заснеЩо може бути рідніше, тепліше, лагідніше та міцніше, ніж голос мами та її руки? Ніжні, ласкаві руки матусі руки матусі зігріють, приголублять, а ї ... Читати далі »Урок 10. Сміху чисте джерелоУрок 10. Сміху чисте джерелоУ другій частині Української симфонії М. М. Калачевський використав українську народну пісню "Дівка в сінях стояла".Послухай частину вірш ... Читати далі » Урок 9. Дзвінкоголоса крона смерекових КарпатУрок 9. Дзвінкоголоса крона смерекових КарпатВерховина — дивовижний гуцульський край. Ховають свої голови в небесній височині гірська вершина Говерли. А Чорногора — цариц ... Читати далі »Урок 8. Нема без пісні солов'яУрок 8. Нема без пісні солов'яПеребуваючи у засланні, Т. Г. Шевченко пише поему „Княжна", малює картини, сповнені суму, самотності, а подекуди й розпачу.Розглян ... Читати далі » Урок 7. Народ ніколи не загине, допоки музика живаУрок 7. Народ ніколи не загине, допоки музика живаНародження людини пов'язане з піснею, в ній щастя кохання і гірка розлука, думи батьків, які виглядають синів із походу, з далек ... Читати далі »Урок 6. Висока слава кобзарських думУрок 6. Висока слава кобзарських думКарби героїко-драматичної долі нашого українського народу постають крізь чесний голос української народної пісні, крізь відкриту душу правічної на ... Читати далі »Урок 5. Барвограй оксамитної пісніУрок 5. Барвограй оксамитної пісніМихайло Миколайович Калачевський (1851-1910)? (12) належав до тих українських митців другої половини XIX сто ... Читати далі »Урок 4. Пісні всеплодючих пшеницьУрок 4. Пісні всеплодючих пшеницьВ історії української музики творчість Левка Миколайовича Ревуцького (1881-1941) займає особливе місце. Практично в усіх жанрах він виступив основопо ... Читати далі »Урок 3. Феномен сліпого кобзаряУрок 3. Феномен сліпого кобзаряЄвген Олександрович Адамцевич (1904-1972) — кобзар, народився на Полтавщині. Ще в дитинстві осліп, проте це не завадило йому успішно закінчити за ... Читати далі »Урок 2. Живучий соками земліУрок 2. Живучий соками земліПартитура симфонії була помилково приписана М. Д. Овсянико-Куликовському, відомому власнику кріпосного оркестру кінця XVIII — початку XIX століть. Н ... Читати далі »Урок 1. Музичний оберіг української націїУрок 1. Музичний оберіг української націїКожна нація, яка сформувала державу, має ознаки своєї тотожності та самовизначення, до яких належать прапор, герб і гімн. Саме гімн як пісенн ... Читати далі »New підручник музичне мистецтво 4 клас Бондаренко |